Hadde du funnet en first og satt deg foran og fruen bak hadde jo det vært en mulighet men dessverre må dere reise i samme klasse.
Jeg fløy selv business fra MEX til FRA på en 747 i mars i år, og vil driste meg til å si at de nest beste setene finnes i den lille business avdelingen "midt" i flyet på seterad 10 og 11. Der er det mindre aktivitet og roligere stemning enn i andreetasjen. De beste seteradene er selvfølgelig rad 1 til 3...
De har strupet kraftig inn på F-tilgangen nå. Var en periode det var tilgjengelighet stort sett hver dag 180 dager ut, samt mye last minute tilgjengelighet 1-2 uker før.
Men kun 1 sete per flight.. Air India F står på min liste, men er vanskelig å få til når de sløyfet F på LHR-ruta Edit, ser jo at på en helt tilfeldig dato neste sommer er det hele 4 seter i F.. Kanskje det finnes en mulighet om man treffer årets kuleste agent
Aeroplan og Lifemiles viser stort sett kun ett ledig sete der hvor United har fire, så det spørs om disse er tilgjengelige for SAS.
Du har nok dessverre rett, jeg sjekket andre ruter med Air India for litt siden, konsekvent kun 1 sete i C tilgjengelig med SAS, selv om det var 4 seter synlig i expertflyer..
Dette stemmer ikke. Bare ring inn. SAS har ofte tilgang til flere enn 1 sete selv om det på mange flyvninger viser 1 sete for EuroBonus.