Jepp! De viste til og med ingen seter en gang, ringte inn og fikk booket. Awardfares er gambling, men en god pekepinne
Noen som har booket, eller sett tilgjengelige F billetter med Lufthansa i det siste? Har prøvd å ringe flere ganger uten å finne noe, og agentene jeg snakket med hadde aldri booket Lufthansa F. Prøvde å spørre de litt om F, men de hadde ikke peiling. Før sommeren da jeg ringte sas var det ledige billetter til Washington DC i tror jeg det var i F.
Slippes det noen gang ANA F tett på flyvninger? har en 17 des på Business som det hadde vært gøy å få over til F om det er mulig men er kanskje tynt?
Er vell på tide å oppdatere første innlegget her - Selv er jeg nå tilbake i formet etter et par års(covid) opphold. Denne tråden er jo genial, men må oppdateres
Er én billett ledig med Lufthansa First til Los Angeles i morgen hvis noen vil kaste seg rundt. Oppdatert: Nå er det to ledige billetter.
Jeg fant det på søkemotoren til United, så da trodde jeg det var tilgjengelig, men noen andre har kanskje fasiten? Jeg har ikke prøvd å ringe, da det ikke passer for meg å reise på så kort varsel. PS: Nå står det for øvrig at det er to ledige billetter!
Interessant at både LX/LH/TG har F tilgjengelig om man er fleksibel på kort varsel (24t). Hotell blir dyrere, men det er en ok kostnad. Det som gjør meg skeptisk er at alle endringer av eksisterende reise MÅ sendes til EB-Back office. Noe som ikke funker når en må ha billettene utstedt. Er flere poster som viser til at kundeservice ikke kan gjøre mye annet enn "å vente". En vri er selvsagt å avbooke eksisterende reise, for så å booke på nytt. Men reiser intra-europa er jo vanskelig på kort varsel. I tillegg har kundeservice en tendens til å rote det til.
Treffer man på den riktige agenten kan de utstedte billetter på direkten. Gjør man endringer i siste liten kan det være en ide å spørre agenten om de kan ordne det selv eller om det må via via for å billetteres. Ringer man innenfor ordinære åpningstider på hverdager er min erfaring at enkelte agenter kan gjøre alt selv. Ringer man derimot utenom ordinær åpningstid er min erfaring at så godt som ingen kan beregne avgifter og billettere.
TG 910 / 31JAN BKK - LHR 2 stk i F. Edit: TG holder bare på en reservasjon i 5 timer, så du må mase og mase for å få ut billettene. Du får heller ingen beskjed når reservasjonen fjernes Ikke slipp jubelen løs før du har fått den endelige bekreftelsen per e-post.
Altså, hva skal man si… https://loyaltylobby.com/2023/01/28...uding-first-class-at-steep-rates/?omhide=true