Så med andre ord så er det lurere å ikke betale med CP på reiser der man kan tjene inn 20%CP. Skal man fly Flex en vei og billigste alternativet på returen så kjører man to bestillinger. Flex med Norwegiankortet på tur ut og CP på returen.
Nå som Norwegian Reward er blitt partner med Insideflyer.no er det vel på sin plass å flytte SAS inn i "Øvrige flyselskap", og la Norwegian Reward få sitt eget forum?
Ser at Norwegian har tilbud om 400 cashpoints ved kjøp av gavekort på 2000 cashpoints i dagens luke i deres julekalender. Det høres jo veldig forlokkende ut for meg. Noen som ser noe muffens med tilbudet? Kan jeg ikke bare kjøpe gavekorte og innløse de selv? Ser man kan kjøpe inntil 3 gavekort også. Blir jo som å kjøpe 7200 cashpoints for 6000 kroner.
Husk bare å bruke ditt bank Norwegian kort for å få full uttelling på bonusen (400 per gavekort), ellers får du bare 200kr ekstra Cashpoints Jeg har innløst gavekort på min egen profill tidligere, så det skal gå knirkefritt.
Jeg må rette meg selv.. Ser nå at bonusen på 400kr er knyttet opp mot bruk av Bank Norwegian-kortet (slik også @Oddvar har nevnt over her) og da er det ikke samme deal som ifjor, fordi da fikk man 400,- uavhengig av hvilket kort man brukte. SAS Amex gikk fint for å si det sånn..
Husk også at man ikke får Cashpoints på billetter man bruker gavekortet på. Så i praksis blir rabatten mindre. Man får vanligvis fort en 10-15% på flex og 2-3% på lowfare (20% og 5% på prisen utenom skatter og avgifter). Men vet man at man skal betale billetter vil det uansett være bedre, men ikke 20% bedre.
Kjære @Pepeu Tusen takk for tilbakemelding. Som alle andre set InsideFlyer stor pris på tilbakemeldingar og gode forslag, og du skal vere trygg på at forslaget ditt vil bli grundig vurdert av forumstrukturansvarleg og staben. Visste du at du ved å melde deg på nyhetsbrevet kan motta gode tips og råd for reisa di? Om henvendelsen gjeld ei klage, ber vi deg sende den til klager_kritikk_og_surmuling(at)insideflyer.nl Takk for at du vel InsideFlyer for å maksimere ditt bonusutbytte. Ha ein fin dag! Med venleg helsing, Forslagsvurderingansvarlig ambassadør Stuttfeiten
Kjøpte just 250 cashpoints for 32 kr. 1 mnd abonnement på Dagbladet+. Cashpoints kommer 7 dager etter registrert innbetaling. Må sies opp senest 48 timer før utløpet av 1 mnd. God jul til meg Edit: Bestilles fra non targeted link: https://dagbladet.allershopping.no/...ward&utm_medium=email&utm_campaign=2017-49-NO Bytt ut 12345678 i url med ditt rewardnummer
Og strengt tatt bør man telle nedover og ikke oppover. Altså, man kjøper billetter for 2400kr og betaler 2000kr. 16,67% rabatt, minus tapte Cashpoints gir ca 15% rabatt på lowfare billetter.
2000 og 400 cashpoints gratis er meget gunstig om det blir brukt riktig. Feil bruk: Cashpoints på kjøp av Flex billetter. Da går hele vinningen opp i ..... Riktig bruk: Cashpoints på tilbudsbilletter til dyre flyplasser, altså der billettavgiften din blir typ 1400 kr hvorav 970 av de er skatter og avgifter. Her ville du uansett fått særdeles lite cashpoints da avgiftene ikke regnes med
Til info: Jeg fikk i tillegg til de 400 ekstra cashpointsene også 1% cashpoint = 20 kr. da gavekortene ble belastet Bank Norwegian kortet. Hvis man først skal finregne mener jeg
Hvis man først skal fingregne så må man ta hensyn til at man også ville fått 1% cash points fra kredittkortet hvis man kjøpte billetten.
Noen her inne som kommer til å kvalifisere til en gratis oppgradering på long haul? Er det virkelig så snevert vindu for booking: innen 31.januar? Noen som har klart å bruke en sånn oppgradering?
Tenkte benytte meg av tilbudet i kalenderen i dag med gavekort for 200kr og 400 ekstra cp hvis man betaler med Norwegian kredittkort. Noen som vet hvor lenge disse poengene er gyldige?
Og Cashpoints er vel gyldig i to år etter ar man har innløst gavekort, så man har tre år på å bruke poengen. Kjøpte selv to i tro på at jeg får brukt fe .