Guide: Norwegian Reward

Tråd i 'Norwegian Reward' startet av Jørgen, 18. jan 2014.

  1. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Så med andre ord så er det lurere å ikke betale med CP på reiser der man kan tjene inn 20%CP. Skal man fly Flex en vei og billigste alternativet på returen så kjører man to bestillinger. Flex med Norwegiankortet på tur ut og CP på returen.
     
  2. Pepeu

    Pepeu Aktivt Medlem

    Innlegg:
    444
    Likes mottatt:
    936
    Bonuspoeng:
    93
    Nå som Norwegian Reward er blitt partner med Insideflyer.no er det vel på sin plass å flytte SAS inn i "Øvrige flyselskap", og la Norwegian Reward få sitt eget forum?:D
     
  3. netrom84

    netrom84 Medlem

    Innlegg:
    119
    Likes mottatt:
    73
    Bonuspoeng:
    28
    Ser at Norwegian har tilbud om 400 cashpoints ved kjøp av gavekort på 2000 cashpoints i dagens luke i deres julekalender. Det høres jo veldig forlokkende ut for meg. Noen som ser noe muffens med tilbudet? Kan jeg ikke bare kjøpe gavekorte og innløse de selv? Ser man kan kjøpe inntil 3 gavekort også. Blir jo som å kjøpe 7200 cashpoints for 6000 kroner.
     
  4. WannaBeFrequentFlyer

    WannaBeFrequentFlyer EBD (Lifetime Gold), Strawberry Platinum Lifetime

    Innlegg:
    1,230
    Likes mottatt:
    1,358
    Bonuspoeng:
    113
    De hadde samme tilbudet ifjor.. Benyttet meg av tilbudet da. Helt greit å bruke dem selv.
     
  5. Oddvar

    Oddvar Medlem

    Innlegg:
    172
    Likes mottatt:
    169
    Bonuspoeng:
    43
    Husk bare å bruke ditt bank Norwegian kort for å få full uttelling på bonusen (400 per gavekort), ellers får du bare 200kr ekstra Cashpoints
    Jeg har innløst gavekort på min egen profill tidligere, så det skal gå knirkefritt.

     
  6. WannaBeFrequentFlyer

    WannaBeFrequentFlyer EBD (Lifetime Gold), Strawberry Platinum Lifetime

    Innlegg:
    1,230
    Likes mottatt:
    1,358
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg må rette meg selv.. Ser nå at bonusen på 400kr er knyttet opp mot bruk av Bank Norwegian-kortet (slik også @Oddvar har nevnt over her) og da er det ikke samme deal som ifjor, fordi da fikk man 400,- uavhengig av hvilket kort man brukte. SAS Amex gikk fint for å si det sånn.. ;)
     
  7. Pepeu

    Pepeu Aktivt Medlem

    Innlegg:
    444
    Likes mottatt:
    936
    Bonuspoeng:
    93
    Husk også at man ikke får Cashpoints på billetter man bruker gavekortet på. Så i praksis blir rabatten mindre. Man får vanligvis fort en 10-15% på flex og 2-3% på lowfare (20% og 5% på prisen utenom skatter og avgifter). Men vet man at man skal betale billetter vil det uansett være bedre, men ikke 20% bedre.
     
  8. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    Kjære @Pepeu

    Tusen takk for tilbakemelding. Som alle andre set InsideFlyer stor pris på tilbakemeldingar og gode forslag, og du skal vere trygg på at forslaget ditt vil bli grundig vurdert av forumstrukturansvarleg og staben.

    Visste du at du ved å melde deg på nyhetsbrevet kan motta gode tips og råd for reisa di?

    Om henvendelsen gjeld ei klage, ber vi deg sende den til klager_kritikk_og_surmuling(at)insideflyer.nl

    Takk for at du vel InsideFlyer for å maksimere ditt bonusutbytte. Ha ein fin dag!

    Med venleg helsing,
    Forslagsvurderingansvarlig ambassadør Stuttfeiten
     
  9. Petter B-C

    Petter B-C Senior Medlem

    Innlegg:
    1,274
    Likes mottatt:
    1,579
    Bonuspoeng:
    113
    Last edited: 06. des 2017
    KHHPedersen and Travellingalf like this.
  10. Chrisljo

    Chrisljo Veteran

    Innlegg:
    2,119
    Likes mottatt:
    1,846
    Bonuspoeng:
    113
    Og strengt tatt bør man telle nedover og ikke oppover. Altså, man kjøper billetter for 2400kr og betaler 2000kr. 16,67% rabatt, minus tapte Cashpoints gir ca 15% rabatt på lowfare billetter.
     
    Last edited: 06. des 2017
  11. Pepeu

    Pepeu Aktivt Medlem

    Innlegg:
    444
    Likes mottatt:
    936
    Bonuspoeng:
    93
    Uten navn.png

    o_O
     
  12. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    Haha, skal sporenstreks rapportere saka inn til teknisk avdeling! :D
     
  13. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,656
    Likes mottatt:
    21,705
    Bonuspoeng:
    293
  14. WilliamGjersvik

    WilliamGjersvik Medlem

    Innlegg:
    62
    Likes mottatt:
    40
    Bonuspoeng:
    18
    2000 og 400 cashpoints gratis er meget gunstig om det blir brukt riktig.

    Feil bruk: Cashpoints på kjøp av Flex billetter. Da går hele vinningen opp i .....

    Riktig bruk: Cashpoints på tilbudsbilletter til dyre flyplasser, altså der billettavgiften din blir typ 1400 kr hvorav 970 av de er skatter og avgifter. Her ville du uansett fått særdeles lite cashpoints da avgiftene ikke regnes med :)
     
    skarsteen, Are and Petter B-C like this.
  15. skarsteen

    skarsteen Nytt Medlem

    Innlegg:
    13
    Likes mottatt:
    3
    Bonuspoeng:
    3
    Til info:
    Jeg fikk i tillegg til de 400 ekstra cashpointsene også 1% cashpoint = 20 kr. da gavekortene ble belastet Bank Norwegian kortet. Hvis man først skal finregne mener jeg :)
     
  16. Chrisljo

    Chrisljo Veteran

    Innlegg:
    2,119
    Likes mottatt:
    1,846
    Bonuspoeng:
    113
    Hvis man først skal fingregne så må man ta hensyn til at man også ville fått 1% cash points fra kredittkortet hvis man kjøpte billetten.
     
    skarsteen liker dette
  17. tomatle

    tomatle Nytt Medlem

    Innlegg:
    49
    Likes mottatt:
    132
    Bonuspoeng:
    33
    Noen her inne som kommer til å kvalifisere til en gratis oppgradering på long haul? Er det virkelig så snevert vindu for booking: innen 31.januar?

    Noen som har klart å bruke en sånn oppgradering?
     
  18. sopranoss2

    sopranoss2 Medlem

    Innlegg:
    150
    Likes mottatt:
    13
    Bonuspoeng:
    18
    Tenkte benytte meg av tilbudet i kalenderen i dag med gavekort for 200kr og 400 ekstra cp hvis man betaler med Norwegian kredittkort. Noen som vet hvor lenge disse poengene er gyldige?
     
  19. Pepeu

    Pepeu Aktivt Medlem

    Innlegg:
    444
    Likes mottatt:
    936
    Bonuspoeng:
    93
    Gavekortet er gyldig det gjeldende året + 1 år fra kjøpet.
     
  20. Chrisljo

    Chrisljo Veteran

    Innlegg:
    2,119
    Likes mottatt:
    1,846
    Bonuspoeng:
    113
    Og Cashpoints er vel gyldig i to år etter ar man har innløst gavekort, så man har tre år på å bruke poengen. Kjøpte selv to i tro på at jeg får brukt fe .
     

Del denne siden