Guide: Norwegian Reward

Tråd i 'Norwegian Reward' startet av Jørgen, 18. jan 2014.

  1. chrisbu

    chrisbu Senior Medlem

    Innlegg:
    877
    Likes mottatt:
    755
    Bonuspoeng:
    93
    Hvis du har mulighet, opprett en bedriftsavtale med Norwegian, trenger et org nr.
    I bedriftsportalen slipper du CC gebyr også på AMEX, får i tillegg fast track og corporate credits.

    På flex billetter er det 10% kickback mener jeg i tillegg til de 20% du får personlig. Altså en 30 % rabbaytt :)
     
  2. wilco

    wilco Medlem

    Innlegg:
    244
    Likes mottatt:
    257
    Bonuspoeng:
    63
    Har ikke Norwegian sluttet å gi fasttrack til bedriftsavtaler nå? For vår bedriftsavtale opphørte dette rundt nyttår, og beskjeden fra Norwegian var at dette ikke lenger var inkludert.
     
  3. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,200
    Likes mottatt:
    17,201
    Bonuspoeng:
    293
    Vi har fremdeles fasttrack i vår befriftsavtale. Men det kan være forskjell mellom avtaler.
     
  4. wilco

    wilco Medlem

    Innlegg:
    244
    Likes mottatt:
    257
    Bonuspoeng:
    63
    Vet vi fikk det gratis som del av avtalen på et tidspunkt de ga det til alle som hadde bedriftsavtale. Til nyttår fikk vi beskjed om at det ikke lenger automatisk var en del av avtalene deres. Så da kan det hende det er basert på hvor mye man omsetter for. Men da tror jeg man skal omsette for ganske mye for å få det som en del av avtalen.

    Ser på nettsidene deres ut som dette er noe bedriften nå må kjøpe selv: https://www.norwegian.no/bedrift/bedriftsavtale/

    "Gjør forretningsreisen litt mer komfortabel for dine ansatte. (...) Fast Track." Virker på meg som en måte å si at dette kan du få, dersom du betaler for det.
     
    jgroneng liker dette
  5. Sikiduck

    Sikiduck Senior Medlem

    Innlegg:
    689
    Likes mottatt:
    1,219
    Bonuspoeng:
    93
    Har 1000 cashpoints.

    Skal til Oslo. Koster 600kr. Bruke de eller betale i kroner?
     
  6. Chrisljo

    Chrisljo Veteran

    Innlegg:
    2,110
    Likes mottatt:
    1,832
    Bonuspoeng:
    113
    Med mindre man skal kjøpe flexbilletter så tenker at det bare er å brenne av cash points ved første anledning.
     
  7. TElg78

    TElg78 TravelElg - The Moose Is Loose

    Innlegg:
    1,097
    Likes mottatt:
    1,460
    Bonuspoeng:
    113
    Nå jeg koble noen til familiekontoen som allerede har opptjent CP, vil da opptjente CP automatisk gå til kapteinens (mitt) konto?
     
  8. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,315
    Likes mottatt:
    12,263
    Bonuspoeng:
    183
    Ja
     
    TElg78 liker dette
  9. nesjon

    nesjon Nytt Medlem

    Innlegg:
    18
    Likes mottatt:
    32
    Bonuspoeng:
    13
    Jeg har gratis setereservasjon gjennom Reward-programmet og har et par ganger nå opplevd å bli trukket 150kr for valg av sete uten varsel. Begge gangene fordi jeg har først har valgt et sete ved bestilling og deretter endret det til et annet senere. Det står klart og tydelig når jeg bytter sete at det koster 0,-, så jeg har byttet i god tro for så å se at jeg har blitt belastet kontoen i etterkant. Antar at dette er en slags IT-glipp (jeg har også fått opp at valg av sete koster -150kr, se vedlagte skjermbilde) og vil gjerne høre om noen andre har opplevd det samme?
    Jeg har kontaktet Norwegian for å få refusjon, men ikke fått svar. Jeg skal selvfølgelig ikke endre sete etter bestilling flere ganger nå som jeg har oppdaget dette, men det irriterer meg at Norwegian uten å si ifra har belasta meg 300kr for å flytte en seterad bakover i flyet...
     

    Attached Files:

  10. BDUflyer

    BDUflyer Medlem

    Innlegg:
    134
    Likes mottatt:
    105
    Bonuspoeng:
    43
    Kona etterregistrerte en reise dagen etter at den ble gjennomført (1. juli), og fikk noen dager etterpå en e-post om at etterregistreringen var vellykket. Vi har familiekonto med meg som "kaptein", og poengene fra den reisen vises verken på hennes konto eller på familiekontooversikten. Det står en driftsmelding om at enkelte transaksjoner kanskje ikke er synlige hvis man er en del av en familiekonto, og at de jobber med å få det fikset så fort som mulig, men den beskjeden har stått der i ca. 2 mnd. minst. Flere som opplever det samme?
     
  11. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,315
    Likes mottatt:
    12,263
    Bonuspoeng:
    183
    Jepp har opplevd det selv. Er ikke mer enn ett år siden endring av sete på flex-billett kostet peng (selv om setevalg er gratis), så er ikke overrasket.. Virker som om rødnesene har hyret inn noen folk fra SAS IT..
     
  12. jobaloo

    jobaloo Nytt Medlem

    Innlegg:
    1
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Langdistansebilletten.

    Ser ut som jeg klarer å få til denne rewarden. Noen her som vet hvordan den verdsettes? Velger man destinasjon eller er det typ "reis til USA, Bangkok, etc", og da for maks X kroner.
     
  13. AB69

    AB69 Medlem

    Innlegg:
    114
    Likes mottatt:
    196
    Bonuspoeng:
    43
    Du må finne en ledig billett som du booker via en egen telefonlinje de har for de heldige vinnerne. Det er lurt å være tidlig ute, da tilgjengeligheten på billigbilletter til et evt reisefølge er best. (Og telefonkøene lengst...)

    Jeg har vært seint ute to ganger, men er fleksibel på reistidspunkt, så det har gått greit.
     
  14. EndreD

    EndreD Veteran

    Innlegg:
    1,983
    Likes mottatt:
    10,855
    Bonuspoeng:
    183
    Du kan fly hvor du vil og når du vil utenom de datobegrensningene de har satt opp. Det er ingen maksgrense på hva billetten koster, det må bare være ledige billetter igjen.

    Sist var jeg i Bangkok og ble Kjosfast der. Var suveren behandling fra Norwegian da, innlosjert på hotell og €600 i erstatning for en gratisbillett var ikke å forakte :) Jeg kunne selv velge når jeg ønsket å reise hjem igjen, så vi ble 3 netter ekstra. Siste natta på 5-stjernes hotell betalte de uten noen forsøk på krangling.
     
  15. AB69

    AB69 Medlem

    Innlegg:
    114
    Likes mottatt:
    196
    Bonuspoeng:
    43
    Noen som har fått billetten sin for fjorårets kampanje?
     
  16. rolser

    rolser Nytt Medlem

    Innlegg:
    20
    Likes mottatt:
    5
    Bonuspoeng:
    3
    Ikke fått noe jeg.
     
  17. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,680
    Likes mottatt:
    10,225
    Bonuspoeng:
    293
    Mulig dette allerede er besvart her, men med såpass mange innlegg så tar jeg likevel sjansen på å spørre igjen. Jeg har nå fått gratis setevalg gjennom NR, men er det virkelig sånn at dette ikke fungerer om andre bestiller for meg? F.eks. om firmaets reisebyrå bestiller reiser til meg? Jeg har i alle fall ikke kunnet velge/forandre sete, gratis eller mot betaling, på noen bookinger gjort gjennom reisebyrå når jeg reiser med Norwegian.
     
  18. Tore

    Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

    Innlegg:
    5,107
    Likes mottatt:
    14,454
    Bonuspoeng:
    293
    Det er en reisebyråbug.... Vi har Egencia på jobb og det er kun i selve bestillingsøyeblikket man får reservert sete selv om rewardnummeret er lagt inn. Men når bestillinga er gjort får man hverken endret på norwegian.no eller på reisebyråsiden. Byrået kan endre for deg, men klundrete er det.
     
  19. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,680
    Likes mottatt:
    10,225
    Bonuspoeng:
    293
    Herrefred, for ett makkverk. Jeg bestiller jo selv nesten aldri hos Norwegian så da var sannelig denne "belønningen" ikke verdt mye.
     
  20. TElg78

    TElg78 TravelElg - The Moose Is Loose

    Innlegg:
    1,097
    Likes mottatt:
    1,460
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg har lest, at gruppereiser ikke gir CP, men teller turene i statistikk til bonusnivåer?
     

Del denne siden