Ikke hvis du har mottatt velkomstpoeng i løpet av de siste 12 månedene. Det står noen vilkår nederst på siden.
Noen som har forsøkt seg på denne? Dagbladet hadde tilsvarende kampanje julen 2017 og da fikk jeg 250 cashpoints mener jeg. Vilkårene sier "Velkomstbonus gis kun 1 gang per Rewardmedlem.", men det fungerer kanskje fint likevel nå etter 2 år?
Det er bare å prøve, men du risikerer jo å ikke få noe. Jeg benyttet meg av begge. Har fått poengene fra dagbladet, men aftenposten er ikke kommet enda.
Har gratis innsjekket kolli som en av mine rewards. Kan jeg da ha med kolli i bagasjehyllen også etter de nye reglene?
Har jeg oppfattet det riktig at jeg får 10% cashpoints direkte og 10% ekstra på kredittkortet hvis jeg bestiller en flex-billett med Bank Norwegian-kortet mitt? Vurderer en tur til Spania i påsken, og med 20% rabatt blir det ikke så aller verst likevel om jeg må gå for Flex-billett til 2500,- hver vei.
Nei, dessverre. Det er kun på LowFare du får ekstra cashpoints ved bruk av Bank Norwegian Visa. Du slipper riktig nok kredittkortgebyr ved bruk BN så det kan likevel lønne seg.
Helt sikker? Her står det at man får 10% ved å ha Norwegian Reward. Og her står det at man får 10% om man betaler med Bank Norwegian Visa.
Ja, helt sikker. Men jeg forstår godt at dette er uklart. Før var det 20% på Flex ved betaling med BN. Nå trenger du 5 x '2% cashpoint boost" for å få samme bonus. https://no.norwegianreward.com/om-oss/om-rewards
Aha! Da er det ikke rart man blir forvirret. Så om man bestiller DY flex kunne man like godt betalt med amex hadde det ikke vært for tilleggsgebyret dette gir (som jeg for øvrig trodde var ulovlig nå..(?). Uansett: takk for god oppklaring!
Amex er unntatt EUs cap på fee og brukersteder står derfor fritt til å ta gebyr selv. Slik jeg har forstått det.
Godt poeng, glemmer hele tiden det. De tar 0 på Curve debit kort, kanskje de føler debit uten gebyr er compliant nok. Mener Nå å huske at 0 regelen kanskje ikke gjaldt i Norge enda, men kun resten av EU.
Kom til å tenke på en ting. Norwegian tar jo ekstra avgifter dersom man betaler med andre kredittkort enn dems eget, men denne avgiften kan man vel slippe unna ved å kjøpe et cashpoints gavekort som man innløser i stedet for å betale med kort at checkout? I så fall kan jo denne helgen være et greit tidspunkt å kjøpe gavekort på, nå som man får doble poeng på sas kortet.
En liten kuriositet jeg oppdaget i dag da jeg bestilte billetter til ALC i påsken: DY gir 4% ekstra cashpoints dersom man betaler med nettbank. Kjøpte flex begge veier for 9532,- for to pax totalt. Når billettene uansett er flex har det vel heller ingenting å si om man betaler med kredittkort av forsikringshensyn. Med cashpoints for flex (10%), boost (4%) og nettbank (4%), blir vel da sluttprisen 7816,-. Synes ikke det er så verst for en litt for sent bestilt tur i peak-season.
Beklager, noe unøyaktig. Det jeg mente var at man får 4% ved å betale med BN-kort og det samme ved å betale med nettbank, så hvilken av disse man velger skal være likegyldig.