Komisk at ofte er DY dyrere i skoleferie enn SAS, selv full-flex. Og litt irriterende at det kun selges fullpris i skoleferier til destinasjoner som LPA...
Joda, men akkurat som SAS, LH og alle andre så tar de mer betalt for setene når de vet det vil bli stor etterspørsel Veldig fornuftig fra et profitt-maksimering perspektiv det. Og flyselskaper jevnt over er jo blant de flinkeste på å bruke dynamiske priser, sammen med hoteller (særlig de store kjedene).
Absolutt, men det betinger at man bor nær en stor flyplass, ellers er man avhengig av en av de norske selskap.. I år har jeg booket KRS-OSL-ARN-VIE-LPA-ZRH-CPH-KRS og det kostet halvparten av et stopp hver vei..
? Ålborg? Du tenker med båt til DK da? Jeg vil ha 25+grader og all inclusive.. Tror nok at DK ikke helt tilfredsstiller der gitt...
Nei vettuhva... Vi har tatt båt til DK tidligere, men sett bort i fra drøye 3 timer hvor man holder fast i rekkverket, stiller spørsmål rundt sine livsvalg, og mater krabber med usedvanlig ensusiasme hver vei, så er det slitsomt.. Jeg tar strafferunde med fly via BGO/OSL/CPH any day of the week før jeg utgir meg på utallige timers flytende vanntortur...
Forbedringer på BN-kortet: Hei, Fra 1. januar 2023 gjør vi endringer på Bank Norwegian-kortet. I tillegg til å endre opptjeningsreglene for CashPoints, gjør vi to produktforbedringer. De nye opptjeningsreglene for CashPoints er: 0,5 % opptjening på varekjøp 1 % opptjening på kortbruk når du er i utlandet 2 % opptjening på elbillading 2 % opptjening på kollektivtransport * 2 % ekstra CashPoints-opptjening på LowFare og LowFare + flybilletter hos Norwegian ** Det er fortsatt ingen opptjening på kjøp hos konkurrerende flyselskaper. De nye opptjeningsreglene trer i kraft på kortbruk fra 01.01.23. Du kan finne svar på de vanligste spørsmålene i vår FAQ. Kontantuttaksgebyr fjernes Gebyret ved kontantuttak i Norge fjernes fra 1. januar 2023. Vi fjerner også renteberegningen fra uttaksdato slik at du får samme rentefrie periode på kontantuttak i Norge som på varekjøp og kontantuttak i utlandet. Maksimal kredittgrense økes Fra 1. januar vil det være mulig å søke om kredittgrense opptil kr 150.000. Med ditt Bank Norwegian-kort har du mange fordeler: Ingen årsavgift Ingen kontantuttaksgebyr Reise- og avbestillingsforsikring inkludert Dagligvareforsikring inkludert Inntil 45 dagers rentefri betalingsutsettelse Mobil- og klokkebetaling Mulighet for regningsbetaling og overføring til egen konto *Med kollektivtransport menes tog, buss, t-bane osv. ** Gis i tillegg til normal CashPoints-opptjening hos Norwegian Vennlig hilsen Bank Norwegian
Da har Norwegian avsluttet eShop-portalen sin. Trist for de kompletterte Viatrumf- og Eurobonus-portalene med noen unike butikker som ikke fantes andre steder. Nå er det kun denne siden som gjelder foreløpig: https://no.norwegianreward.com/tjen-cashpoints Jeg sier foreløpig, for jeg regner jo med at Jordbærpikene (eller hva den nye alliansen blir hetende) kommer med en ny tjeneste
Har det kommet noe nytt om samarbeidet? Det ble veldig stille og det er ingenting å finne om detaljer...
Obs obs. Nå kan man ikke lenger bruke cashpoints til avgiftene. Noen som har fått med seg når den endringen kom?
Praktisk lite betydning ettersom Norwegian uansett er et program oppfordrer til fortløpende earn and burn. Men, det bryter kanskje litt med hvordan folk opplever Norwegian Reward som et enkelt program. Kanskje dette er en del av tilpasningen til samarbeidet med Strawberry, hvis det flommer inn med poeng fra denne nye satsingen og kursen Norwegian får er mye laverere enn 1kr=1cp så risikerer de en ganske stor kostnad.
Jeg har sluttet å bruke Norwegian-kortet, for de poeng jeg opptjener der kan jo kun brukes til flyreiser med Norwegian, og når de ikke går til USA slik som før så mister jeg alle poeng jeg hadde, - litt og litt hvert år, - kjedelig å miste det.
La akkurat merke til det samme. Man tjener heller ikke cashpoints på skatter og avgifter, men det har det vel kanskje alltid vært? Dette sparer vel på en måte Norwegian for penger, hvis folk må betale skattene selv. Egentlig greit nok, helt til Norwegian begynner med kreative skatter/avgifter som jeg mener å huske Ryanair hadde i sin tid.