Jeg har tidligere matchet Reward og Strawberry på Spenn, denne utløp i slutten av august. Ser nå at jeg kan matche på nytt i Spenn-appen, som tilbud nr 2 etter Hoka-tilbud. Har nå lagt inn ny forespørsel om match, og ser den skal behandles manuelt. Blir interessant å se hva som skjer
Kom hos meg her sist på ettermiddagen, var i kontakt med spenn ks tidligere som sa de skulle se på min profil og ordne. Så vet ikke om det er det som har skjedd
Takk for info! Kanskje jeg venter til mandag og tar kontakt med kundeservice da, hvis det ikke dukker opp før det.
Statusmatch-kampanjen forsvant også her, før jeg rakk å registrere meg. I dag er hele appen ute av drift. Den ber om en oppdatering, men det er ingen oppdatering tilgjengelig i Google Play. Regner med at det løser seg. Edit: skal kunne løse seg via kundeservice! Takk til Schlandy!
Ny statusmatch mellom SAS og Norwegian Reward Widerøe går med i Norwegian Reward - Tilbyr SAS kunder statusmatch - FinalCall.travel Norge Man beholder statusen i 60 dager og må fly 2 ganger med enten Widerøe eller Norwegian for å beholde statusen i ett år.
https://www.wideroe.no/fly-med-oss/reward https://www.wideroe.no/fly-med-oss/fast-track-og-lounge Loungetilbudet på internasjonale ruter hos Widerøe videreføres ved overgang til Spenn. Du må fly Flex eller ha Norwegian Priority. Men Norwegian selv skal ikke tilby dette? Virker lite samkjørt. Edit: gjelder også direkte innenlandsruter fra OSL til Bergen, Brønnøysund, Leknes, Sandnessjøen, Stavanger, Svolvær eller Trondheim + noen internasjonale destinasjoner.
Helt tydelig at Norwegian ikke er helt vant til å drifte det nye programmet. Jeg hadde Norwegian Reward Priority som gikk ut i dag 30/9 og var litt spent på hva som skjer da. Nå fikk jeg akkurat mail fra de med gratulasjon om at jeg hadde oppnådd en ny fordel (fast track) på bagkrunn av 8 flygninger siste 12mnd. I samme mail gratulerte de meg også om at jeg har fått Norwegian Reward Priority. De linket også til min profil der jeg kunne velge min fordel.... når jeg logger inn ligger ingen av delene der, kun grunnfordelen med ekstra spenn
Fikk samme... De skriver til og med "alle" Virker som de har glemt at det er mange som fortsatt ønsker å bruke/samle cashpoints også, men fordelen med ekstra cashpoints virker fortsatt å finnes for de som har valgt bort Spenn
Ser ut som de alltid behandler manuelt. Har ikke hørt om noen som har fått automatisk, rask match. Mine 2x matches har også vært manuelle og tatt 10-12 dager begge ganger. Min første match var SAS EBG til Priority. Den utløp 31 august 25. Søkte om 31 aug om ny match, før de tok kampanjen av Spenn samme dag (den er tilbake nå). Match fra Strawberry plat denne gangen, og har den til Q3 2026. De runder av (begge ganger), og gir gyldighet ut inneværende måned + 12 mnd fra førstkommende månedsskifte.
Må man gjennomføre disse 2 flyvningene før man kan matche til Strawberry Plat i Spenn appen? Får fremdeles ikke noe skjema opp i appen…
Usikker. Det blir uansett et teoretisk spørsmål, for matchen mellom Norwegian og Strawberry er ikke aktiv lenger. Kanskje kommer den tilbake. Mulig at Norwegian ønsker å holde det til én-match-om-gangen. Edit: skal kunne løse seg via kundeservice! Takk til Schlandy!