Guide: Norwegian Reward

Tråd i 'Norwegian Reward' startet av Jørgen, 18. jan 2014.

  1. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,167
    Likes mottatt:
    869,674
    Bonuspoeng:
    293
    Alle som reiser med Norwegian får gratis fast Track dersom billetten blir bestilt ved hjelp av bedriftsavtale!

    Så dersom man har et enkeltmannsforetak kan man ved hjelp av org.nr. inngå en bedriftsavtale og få Fast Track ...
     
    Bolle liker dette
  2. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,319
    Likes mottatt:
    12,286
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg tror en tolket ordlyden der feil. Jeg har iallfall FT tilgjengenlig på min reward-profil til tross for at jeg har flydd en hel haug med turer til OSL bestilt gjennom berg-hansen.
    Clipboard01.png

    Jeg tror det er mer :"gitt at du har en reward så kan du kun benytte den når du bestiller på norwegian.no pålogget din reward-profil". Har uansett en ubetydelig effekt ettersom de fleste som bruker reisebyrå innenriks også bruker Berg-hansen.
     
  3. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    FT er gratis med bedriftsavtale, antar du har det siden du booker gjennom Berg-Hansen
     
    MadsVaHa liker dette
  4. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    Helt off topic. Der fikk jeg den lille gleden med å gi deg like nr. 1000!
     
    AndersB and RoadKing like this.
  5. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,319
    Likes mottatt:
    12,286
    Bonuspoeng:
    183
    Ja men det var ikke det som var poenget.. Jeg skrev at den rewarden kun er noe du kan benytte deg av når du er logget inn på norwegian.no, men du kan opparbeide rewards når du flyr med reiser bestilt gjennom berg-hansen.
     
  6. TElg78

    TElg78 TravelElg - The Moose Is Loose

    Innlegg:
    1,097
    Likes mottatt:
    1,460
    Bonuspoeng:
    113
    Etter nå 9 flyturer med Norwegian må jeg si at det blir litt mer vanskelig i fremtiden. Det å finne en balanse mellom SAS Eurobonus og Norwegian. Jeg skal opprettholde min EBS, men det er lett å får til. Trumf og Viatrumf er et must - det er fortsatt mange bonusreiser å hente der. MEN så skal jeg satse litt på Norwegian i tillegg. Hadde vært enklere hadde jeg bodd nær Gardermoen og slapp en ekstra tur, men bonusprogrammet ellers er ikke helt gale. De reiser jeg trenger bagasje (turer hjem til DUS) med EBS og fornøyelsesturer innenfor Europa med håndbagasje og Norwegian... Litt arbeid å sette seg inn i alt nå :D
     
  7. TElg78

    TElg78 TravelElg - The Moose Is Loose

    Innlegg:
    1,097
    Likes mottatt:
    1,460
    Bonuspoeng:
    113
    Hvis jeg bestiller en reise og bruke mine CP, vil jeg likevel opptjene bonus i hht det som jeg skal få?
     
    Mg15 liker dette
  8. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,319
    Likes mottatt:
    12,286
    Bonuspoeng:
    183
    Hva mener du? Hvis du betaler en tur med CP så får du ikke noen nye CP, men du får registrert reisen for å opparbeide deg en reward.
     
  9. Chrisljo

    Chrisljo Veteran

    Innlegg:
    2,122
    Likes mottatt:
    1,848
    Bonuspoeng:
    113
    Er vil sikre på det, mener jeg opplevde det motsatte, men har ikke anledning å sjekke nå. (Trodde også det samme som deg.)
     
  10. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,319
    Likes mottatt:
    12,286
    Bonuspoeng:
    183
    Brukte Cashpoints til å betale hele turen jeg hadde til Køben for 2 måneder siden. Fikk ikke cashpoint, men fikk reisene registrert som opptjening til rewards.
     
  11. Chrisljo

    Chrisljo Veteran

    Innlegg:
    2,122
    Likes mottatt:
    1,848
    Bonuspoeng:
    113
    Da har vi bekreftet hvordan det fungerer :)
     
    OttoL liker dette
  12. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,748
    Likes mottatt:
    21,952
    Bonuspoeng:
    293
    Hva hvis man delbetaler med cashpoints?
     
    TElg78 liker dette
  13. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,319
    Likes mottatt:
    12,286
    Bonuspoeng:
    183
    Da opptjener du cashpoints på det resterende beløpet (var iallfall slik i Mai i fjor da jeg delbetalte en tur til LIS).
     
    TElg78 and Upsaker like this.
  14. WannaBeFrequentFlyer

    WannaBeFrequentFlyer EBD (Lifetime Gold), Strawberry Platinum Lifetime

    Innlegg:
    1,230
    Likes mottatt:
    1,358
    Bonuspoeng:
    113
    Hvis man betaler en reise med cashpoints. Hva står det da på kvitteringen? Kan den brukes til reiseregninger? Jeg legger nemlig ut for en annen som skal reise og jeg har endel cashpoints og det er mer gunstig å bruke det enn debet-kort (for å slippe gebyr siden jeg ikke har BankNorwegian). Han som reiser sender inn reiseregning som utbetales til meg, men da bør det jo være en ordentlig kvittering.. :rolleyes:

    PS: Dette høres kanskje rart ut, men det er så enkelt som at dette er noe jeg er engasjert i på fritiden og jeg er en slags personlig assistent for en leder i en organisasjon. Siden jeg elsker å bestille reiser, så sørger jeg for å fikse dette for han, og fikser reiseregningene som han bare skriver under på. Og det er ikke veldig ofte det ender opp med DY.. :p
     
    RoadKing liker dette
  15. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,748
    Likes mottatt:
    21,952
    Bonuspoeng:
    293
    IMG_2907.jpg
     
    WannaBeFrequentFlyer liker dette
  16. WannaBeFrequentFlyer

    WannaBeFrequentFlyer EBD (Lifetime Gold), Strawberry Platinum Lifetime

    Innlegg:
    1,230
    Likes mottatt:
    1,358
    Bonuspoeng:
    113
  17. Aussie74

    Aussie74 United Airlines Million Miler

    Innlegg:
    569
    Likes mottatt:
    1,944
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen folkens.
    I dag skal fly med rødsnutene SVG-OSL-CPH.
    Jeg er helt blåst når det gjelder DY så jeg trenger en forklaring.
    I går 24 timer før avgang så kunne jeg sjekke inn SVG-OSL og velge sete gratis. OSL-CPH kom ikke opp.
    Jeg ventet til den flighten var om 24 timer. Neida....de skal ha Kr.75 for valg av sete. I dag som er avreisedag, så vil nettet fortsatt ha Kr.75,- .....ok, jeg tar også turen inn i terminalen og sjekker dette på automaten. Neida....ingenting nevnes om OSL-CPH.
    Jeg stresser ikke med dette. Det er jo bare en filletur som går fort uansett, så hvis jeg havner i midten så er det ikke noe big deal.
    Eneste jeg lurer på er hvorfor jeg ikke kan velge seter helt fram gratis når det er under 24 timer før avreise.
    (btw....jeg er på en sånn "El-Cheapo" billett ;)
     
  18. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,319
    Likes mottatt:
    12,286
    Bonuspoeng:
    183
    Hø? Jeg trodde man fikk tildelt sete når man sjekker inn på billetter uten forhåndsbetalt sete. Skal noe endres må du gjøre det på automat på SVG.

    Det var iallfall slike rett før jul.
     
  19. Aussie74

    Aussie74 United Airlines Million Miler

    Innlegg:
    569
    Likes mottatt:
    1,944
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg får ut kun boarding pass for SVG-OSL
    På "mine reservasjoner" står det setenummeret mitt fra SVG-OSL.
    OSL-CPH er blank. Trykker jeg velg sete så vil Kjosemann ha 75 spenn
     
  20. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    Har alltid vært slik at man må betale for sete om du går inn i bookingdialogen.

    I høst (før jeg fikk gratis-sete-benefit) så var det ikke mulig å velge sete i appen (mulig det er endret nå). Innsjekk i app og automagisk tildeling av sete. Sete kan byttes på automaten på flyplassen (selv om du allerede har sjekket inn), kan gjøres tett opptil avreise. Bytte for flere legs på samme booking funket også. (Har aldri opplevd å måtte betale for å endre sete på automat)
     

Del denne siden