Hertz-tråden, erfaringer, tips og triks

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av ValdresBjarne, 27. febr 2019.

1. Rapolo

Rapolo Veteran

Likes mottatt:
    8,714
    Bonuspoeng:
    183
    Det begynner å bli vanskelig når det ikke er godt nok bevis at tanken er full.
    En kvittering på x liter drivstoff bekrefter jo ikke at tanken faktisk er full. Her er det jo de som må dokumentere at tanken ikke var full og at de faktisk har fylt den.

holmen liker dette
  2. Flymunda

Flymunda Veteran

Likes mottatt:
    11,692
    Bonuspoeng:
    183
    På min siste leie tok jeg vare på kvitteringen, fra en stasjon rett ved tilbakelevering, som viste antall liter fylt, og når jeg matchet det med antall km kjørt ifølge tilbakeleveringsrapporten, og bilens oppgitte drivstoff-forbruk, så ble det litt vanskelig for Budget å hevde at tanken ikke var full.

3. Rapolo

Rapolo Veteran

Likes mottatt:
    8,714
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg pleier å ta bilde av drivstoffmåleren.

4. runarg

runarg Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    906
    Bonuspoeng:
    93
    Snap_2026.03.13_9h54m5s.png "kjempetilbud" fra Herttz! Ved bestilling av XC40 fra Los Angeles via SAS er prisen $272,65, betaling ved henting, og gratis avbestilling fram til leien starter. Hvis du derimot velger å betale med en gang og avbestilling senest 72 timer før leien, blir prisen $991,59!!! Det var litt av et tilbud. Vil noen prøve?

Del denne siden