Bestilte leiebil fra AVIS gjennom Trumf Netthandel (10,1% Trumf) og det ble registrert i mine handler, men før det har gått tre dager er det blitt avvist. Når jeg prøver å henvende meg står det at de ikke tar imot henvendelser om leiebiler før handelen er gjennomført. Har noen erfaringer om dette?
Skyldes som oftest en av 2 ting: 1. Du har en rabattkode registert i profilen og har brukt den. 2. Du har booket i et av landene som ikke gir poeng. Står info om det under avis på trumfnetthandel.no.
Jeg kjøpte meg en Iphone tidligere i år, og skulle hatt 630kr i trum fra teleoutlet. Fikk nå beskjed om at butikken hadde avslått overføring av trumf kr siden de ikke er medlem av Trumf-netthandel lenger. På kjøpstidspunktet så var de medlem, så jeg skal vel strengt tatt ha de poengene? Her er svar fra kundeservice.
Jeg fikk avvist en utbetaling for et kjøp hos Hotels.com fordi de angivelig har gitt salgsprovisjonen til noen andre enn viartrumf (muligens seg selv). Viatrumf skylder som vanlig på problemer med cookies, eller at jeg kanskje har bestilt i appen i stedet for gjennom deres nettside, noe som selvsagt bare er tull. Jeg kjenner jeg er mildt sagt lei av den bedritne kundeservicen til viatrumf, det er mer "tyvärr" der enn hos SAS for tiden. De tar selv null ansvar dersom leverandørene påstår at noe har gått galt, men lemper i stedet alltid ansvar og skyld over på forbrukeren, uansett om man kan dokumentere at man har gjort alt etter boken.
Når jeg ser på alle de unnskyldningene de lirer av seg for å avslå noe en skulle ha fått så gidder jeg ikke å bruke Viatrumf. Selv om en tror en har gjort alt riktig, så har en ikke det allikevel, så det å bruke dem er som å krite penger til en narkoman. Du vet jo at du må stresse rimelig mye for å få pressa de penga ut av den dusten allilevel.
Enig, mektig lei! Med enkelte hederlige unntak tar det så sinnsykt lang tid å få Trumf at i alle fall denne mannen har glemt hva han skulle hatt og kkke. Drev med Excel til dette for noen år siden, men fant ut at livet er for kort Nå tikker det inn Trumf innimellom, for en av de mange turene jeg gjør gjennom hotels.com hovedsakelig. Men jeg aner jo ikke om jeg får riktig prosentsats siden den tradisjonelt har hoppet opp og ned hele tiden.
Apropos ivrig vekslende bonus på hotels.com - finnes det noen gode måter å få varsling når det er flash sale og 10+% Trumf?
Man skal få mail fra trumf om det. I tillegg er denne nyttig: https://ecstatic-aryabhata-0ce7f3.netlify.app/ URL ser rimelig suspekt ut men tar deg til en side som viser histirisk utvikling på de ulike trimf bonusene.
Samme her. Handler mye via Trumf netthandel, og i de aller fleste tilfellene blir det riktig. Alt føres i Excelarket, og følges opp med ujevne mellomrom. Ca 2 ganger i året (av sikkert 50 kjøp) må jeg henvende meg for å rette opp i feil, men det ordner seg i 99% av tilfellene.
For min egen del har jeg fått poeng for 212 av 215 bookinger hos hotels.com (98,6%). De tre som ikke gikk gjennom ble booket samme ettermiddag, så enten har jeg gjort noe feil, eller så var det en bug den dagen. ViaTrumf (den gangen) pekte bare på hotels.com for at det ikke ble utbetalt bonus.
Da får jeg pirke litt i mailinnstillingene mine. Det virker som jeg får mail kanskje en av fem ganger det er kampanje. Og takk for tips om det verktøyet, veldig nyttig!
Hehe, fleire som har sagt det med adressa, så no er det berre å gå inn frå https://viatrumf.madsopheim.com , så skal den halde seg i adressefeltet også etter du går inn.
Ellers har Jetlag sin Discord daglige påminnelser om endringer i opptjeningen både for trumf og sas sin onlineshop.