Er vel bevisst handling/strategi fra Bernard Arnault. Forresten, det er faktisk interessant å lese om hvordan Bernard Arnault fikk kontroll over LVMH.
Ikke utelukkende positiv utvikling med nytt eierskap… Tror jeg foretrekker den gamle Rimowa-tilnærmingen, dette settet fant jeg på Finn for en tusenlapp.
Så den her på LHR forrige lørdag og ble umiddelbart litt misunnelig. Kanskje en av de peneste Rimowa'ene jeg har sett. Lufthansa 747-8 Collection.
Kan være verdt å følge Rimowa Re-crafted. Dukker opp noen eldre modeller som er restaurert av Rimowa, går veldig fort.
Hvem har erfaring med 56/57 cm-Rimowa som håndbagasje? Offisielle målene på nye modellen som nå heter Cabin Plus er 57x44,5x25, mens den tidligere vel var oppgitt som 56x45x25. Antagelig akkurat samme kofferten, bare med nye LVMH-vennlige navn og tilhørende stiv pris (15100 kr eller 1270 EUR). Spesifikt på jakt etter erfaringer fra daglig bruk, gjerne på innenriks eller intraeuropeisk, og om noen har opplevd å bli stoppet eller stygge blikk i gate/ombord. Slide into the DMs om du føler på skammen ved å innrømme litt større koffert enn det som er lov.