Men har de F til SIN tilgjengelig da? Det må være lite, og da burde en jo åpne for andre routinger. Går sikkert gjennom hos en annen agent.
PEK er det mange her som har fått til og jeg endret LHR-PEK(-BKK-SYD) til MUC-PEK senest idag. Den samme reisen har tidligere gått LHR-PEK-SIN-ADL, så det skal være mulig. For PVG og HKG er det vel andre her på forumet som har rapportert at agenter har satt seg på bakgbeina, men det er også noen som har fått det til så vidt jeg vet.
Hei, Nei fant ikke F på SIN-SYD. Det stoppet litt opp når hun informerte om at routingen ikke var lov og at de har blitt strengere i det siste... Har noen klart å booke SIN-SYD i F?
Nei, ikke F tilgjengelig til SIN, men hun sa også at det ikke er godt nok. Hvis det finnes kortere rute så kunne hun ikke route via Kina.. Prøver igjen og melder tilbake.
Takk for svar. Da får jeg bare prøve igjen. Rart at PEK er ok men at PVG og HKG er et problem.. Ikke store geografiske forskjeller. Hva med HND eller andre flyplasser i Japan? Kan man fly Europa - HND - SIN-SYD?
Ja.. Det er jo en tanke lenger avstandsmessig, men begge de to flyplassene er jo mye nærmere SIN. Aner ikke om man kan fly via HND...
Hehe.. Godt innspill Tenkte mer om det var en ivrig sjel her inne som hadde et ferdig oppsett. Jeg og en kompis tenkte å ta en LH F helgetur og lurte egentlig bare på når første F flight østover (evt. Vestover) går. I forhold til booking av posisjonsflight.
Takk for det! Tenkte mest på en tidtabell/avgangstabell for alle flights som flys med First kabin. Reisen er ikke før andre helgen i Januar. Bestiller uansett et utgangspunkt nå. Ser ut som det blir Tokyo og Singapore som blir destinasjoner.
Sånn utfra det jeg har sett, så er det flighter til Nord-Amerika som går først på dagen fra Frankfurt, og Asia på ettermiddag og kveld. Selv liker jeg ettermiddagsflighter, da det gir meg masse tid i FCL/FCT Men til sist er det vel tilgjengeligheten som avgjør, og for tiden er det lettere til USA, MEX og BOG enn det er til Asia
To ledige FRA-PEK i morgen for de som har ren EB-booking. For: LH720/First - Award/Upgrade (O) From: FRA to PEK Date: 10/26/19 5:15 PM