Må til FCT for å bli garantert bil! Badekaret er høyst sannsynlig fortsatt ute av drift, men kanskje noen andre har vært der siste dagene Ellers er det vel helt likt ift. tilbud av mat og drikke. Kos dere og nyt livet!
Badekar ute av drift?? Vel.. det er lenge til jeg skal fly LH F, men hvis jeg ikke får drikke bobbler i badekar og leke med anda, så blir jeg rasende
Mhm, vært det i mange uker. Skal angivelig installeres et helt nytt et etter at det ble ødelagt av en reisende...
Det rapporteres på businessclass.se at det vises LH F for andre bonusprogram men at når de ringer inn til Tallinn så ser ikke de setene. Noen her som har samme erfaring?
Hva tilsier erfaringene at må til for at det skal slippes seter? Ser på to avganger med F8A8 og F7A7. Hvor mange seter er det realistisk å håpe at blir sluppet da?
Jeg vil si at det er en god sjanse for at seter slippes. Hvor mange avhenger av hvilken strekning og fyllingsgraden i flyet ellers.
Noen som vil spekulere i hvorfor det ikke er sluppet hverken first, biz eller økonomi-billetter på denne avgangen?
Virker som de slipper setene nærmere avgang i langt større grad for tiden. 14 dagers regelen er ikke hva den var.
Hmm. Ja, det er det jeg håper på også, men da rekker man jo ikke å ombooke returen på litt lenger turer, noe som er krise!
Da har LH byttet til A380-800 mellom FRA og BKK og det finnes nå enkelte seter. AF viser 1 sete fra FRA i dag, i morgen, på lørdag og nesten onsdag mens det vises hele 5 seter fra BKK i morgen.
Etter snart 6 mnd med begrensninger for EB med LH F-award deler jeg en oppsummering av businessclass.se sine kvalifiserte gjetninger. La oss først se på følgende fakta: United award viser konsekvent større tilgjengelighet hos LF F-award enn hos EB. Spekulasjon: 1. EB vil ikke betale for setene og derfor er det SK som struper tilgangen, ikke LH. 2. Det rapporteres at vanlig EB-kundeservice ser flere F-seter enn Tallin (Amex). Dvs at det kan være Amex som ikke vil betale for seter. 3. SAS EB har en årlig kvote. Etter LH sitt feilaktige frislipp i en hel mnd bestilte mange langt frem i tid. Muligens har dette ført til at SAS har innført en årlig kvote. 4. Siden mange fler enn før bestiller F, og flere EB-poeng er i omløp, kan dette ha påvirket EB sin interne prissetting av poeng. Minner om at Trumf ble satt ned når flere begynte å bruke denne.
Måtte ta en uforutsett strafferunde med CA F (burde skrevet et minireview til skrekk og advarsel) til PEK pga. dette. Tilsynelatende ble det ifølge både EF og AF sluppet 2 seter på vår dato, men hverken Tallinn eller SAS fant noe som helst. Dette er jo et høyaktuelt tema som kanskje noen her inne kunne tatt tak i på neste meet and greet!?
Altså, det funker og F er F. Det er gode seter (veldig lik TG sine i A380en deres). Crew var hyggelige og leverte bra service. Mulig det var pga. sjokoladen de fikk
Er vi kjent med et mønster for når LH slipper billetter for Eurobonus nå? Har inntrykk av at kabinen mer eller mindre tømmes på slutten, slik som for TG, men snakker vi en eller to dager før avreise?