Forholdsvis ny på både forum og i gamet generelt. Famile og jobber som allerede tar opp barnevaktkvotene og vel så det gjør at sporadiske turer ikke alltid er like lett å gjennomføre, men håper det skal bli noen flere.
Navn: Anfinn
Alder: 85-modell
Yrke: Jobber offshore innen brønnservice, bor dessverre midt mellom de to største heliportene, så bortsett fra en og annen tur til Florø blir det lite poeng å hente der.
Elitestatus: Nei. Har klart å karret meg opp til sølv hos Choice (hipphurra?) og har et lite håp om å i hvert fall klare sølv hos SAS i løpet av nærmeste fremtid.
Bonusfeber siden: Begynte litt mer seriøst med poengsanking etter SAS sitt 70-årssalg i høst (hadde noen få poeng, så ble en tur til Helsinki for meg og fruen i oktober via dette, noe som gav mersmak), og har klart å samle opp 60K EB-poeng etter dette. Satser på å få en CT i løpet av 2017, samt nok poeng til at vi kommer oss til et annet kontinent i minimum SAS C.
Favorittdestinasjon: Er dessverre ikke så veldig bereist, men kjørte Route 66 for noen år siden, så kunne godt tenkt meg noen flere turer vestover.
Last edited: 02. jan 2017