Denne skal jeg definitivt få med meg ved neste nyc besøk Ta en titt på denne siden, den er godt oppdatert med mange gode tips. www.newyork.no
Øl-scenen i New York har en del mer å by på enn Brooklyn Brewery, og avhengig av entusiasme og ambisjonsnivå er det fint mulig å lage et dagsprogram med litt bryggerihopping. Mine favoritter er Other Half og LIC Beer Project. Andre interessante er Fifth Hammer, Interboro, Grimm, KCBC, Transmitter og Threes. Listen min ble sist justert for tre år siden og det finnes helt sikkert nykommere som er verdt et besøk.
Er vel over gjennomsnittet entusiast på øl, så tenkte vel at Brooklyn Brewery fort blei litt kjedelig. Her var det masse bra tips! Det skal sjekkast ut. Tenkte også å sjekke ut kva Untappd har å sei, men det blir vel fort ein jungel i ein svær by som NYC. Difor er det gull med tips her inne
Finback Brewery kan vel også legges til lista, selv om det ligger ganske langt ut. Også har du Evil Twin NYC som både har bryggeri en plass i Queens og puben TØRST i Greenpoint. Rett i nærheten der har man også bottleshopen Brouwerij Lane som jeg likte veldig godt sist jeg var i New York. Begge de to sistnevnte kan kombineres med en tur på Brooklyn Brewery hvis det fortsatt er aktuelt etter alle de nye alternativene De hender faktisk de har noen gullkorn å få kjøpt lokalt.
Godt poeng! Den stjernen var litt utenfor kartutsnittet her Ser også at Finback har åpnet ny location mer sentralt i Brooklyn, med et par andre bryggerier like om hjørnet: https://goo.gl/maps/on6KcYW1Pdp38u1j8
Den hadde ikke jeg fått på kartet enda, men hadde hørt de har åpna bar. Nå fikk jeg lyst på New York-tur. Og det er desverre alt for lenge til jeg får muligheten
TØRST støttes fullt ut. Var der for et par år siden, og de har mange sjeldne godbiter. 21 stk. på tap, alle med individuelle temperaturregulatorer som er tilpasset hva som enhver tid er på krana. Fantastisk sted.
Litt New York, men kanskje mest EWR i disse dager? Får man gjort noe spennende hvis man har 5 timer connection time? Noe å finne på i NJ, kanskje?
Synes det der hørtes ut som risikosport, men kanskje en rask tur til en outlet eller noe shopping senter? Alternativt en IMAX film eller noe liknende, det pleier i alle fall jeg å gjøre. Ellers tror jeg kanskje jeg bare ville hengt på flyplassen, det kan plutselig skje uforutsette ting. 5 timer er knapp tid i en slik type storby, der tiden løper bare man skal gå over veien...
Du har The Mills at Jersey Gardens like i nærheten, men etter å ta vært der (dvs slått ihjel tid før avgang) for 2 år siden mener jeg å huske at det ikke er verdt turen... Om du rekker det er jo en annen sak, men hvis du kommer deg gjennom immigration raskt og så har 3 timer å slå ihjel kan det jo gå bra. Eller ikke...
Med ditt navn og profilbilde kunne det kanskje være moro å kjøre noen stasjoner fram og tilbake på AirTrain eller NJ Transit?
Hehe, det stemmer. Jeg har tatt de, også amdre tog i Statene, både nordover, sørover og vestover fra NYC. Dessverre er min bedre halvdel ikke like glad i å reise som meg...
Ingen? Skal fly OSL-ARN-EWR/JFK-HND-FRA i februar med en natt i NYC og vurderer TWA Hotel. Om ikke så iallfall for et besøk på dagen før lounge-safarien på JFK begynner. Flyr 14:10 så litt tid har jeg jo =)