Ikke mye loungesafari å hente på JFK. ANA gir deg BA sin Biz lounge som er svært lite å skryte av. Alle andre lounger i Star Alliance ligger airside på andre terminaler, så et er no go
Ingen av terminalene på JFK henger sammen, så man kan ikke reise airside mellom dem. Man må gjennom TSA før man kommer inn til loungeområdene.
Og man kan ikke komme inn på en annen terminal enn den man skal reise fra? På EWR har jeg fått til det også (pre-covid).
Noen som har noen erfaring med Club Quarter Hotels i NY? Ser de har 3-4 hoteller der hvor alle egentlig har god plassering og priset meget rimelig. Er disse brukbare? Er snakk om guttetur, så ikke det største behovet for penthouse suite på denne turen
Nå også mulig med Other Half på andre kanten av byen https://www.facebook.com/181017618761260/posts/1835491113313894/
Ingen personlig erfaring med disse, men har ganske bra rating og veldig god beliggenhet så hvis prisen også er god ville jeg bare kjørt på.
Sitter og vurderer en tur til New York (med barn) og kom over dette; Antar at dette ikke gjelder EWR, men alt utenom er jo i praksis umulig med (norske) barn i Newark (vår plan er et show som foregår i Newark). Edit: ser ut som dette gjelder NYC også; People ages 5 to 12 are required to show proof they have received at least one dose of a COVID-19 vaccine, and people 12 and older must show proof of two doses (except for Johnson & Johnson recipients), for: Indoor dining Includes restaurants, catering halls, hotel banquet rooms, bars, nightclubs, cafeterias, coffee shops, fast food restaurants, grocery stores with indoor dining and other indoor dining spaces https://www1.nyc.gov/site/doh/covid/covid-19-vaccines-keytonyc.page
Du kan vel booke vaksine første dagen etter ankomst på et apotek e.l? Ser ut som at CGS/Walgreens og gjengen har booking ca 2 uker frem i tid, så med litt planlegging og litt VPN-bruk (de blokkerer ofte utenlandsk IP) bør det være mulig å få et shot Pfizer også på 5-11-åringer?
Jepp. 3 stk mellom 5-12 år… Hm, det er jo en mulighet jeg ikke har tenkt på. Må lufte det med min meget reiseskeptiske sykepleierkone…