Nye forskrifter fra 7. mars 2022: vaksinemandatet i NYC gjelder ikke lenger, bevis på vaksinasjon for attraksjoner, innendørs bespisning og underholdning er ikke lenger nødvendig
NyC var i praksis ganske relaxed denne helgen. Bodde på ClubQuarters ved Grand Central. Ikke noe fint område, men for en god pris er det et fint sted å bo fornuftig.
Ser at dette her står vedr de nye forskriftene. NYC has discontinued the Key to NYC vaccination requirement as of March 7. Businesses can still choose to require proof of vaccination. Så hvis noen skal en tur bortom der snart, så hadde det vært greit å vite om det er noen steder der de opplever at dette fremdeles er et krav
Lurer litt på det samme. Har planlagte tur med 9åringen nå i påska. Sjekket tilfeldigvis Natural History museum og de krever fortsatt 2x doser for barn som er eldre enn 5år.
*Salg* Jeg har bestilt billetter for to personer til One World Observatory med spesifikk dato 17. Juni 2022, men man kan komme inn når som helst på den dagen. Billettene koster 50$ per stykk og jeg betalte 900 kr til sammen. Billettene inkluderer: Hopp over 3 køene Komme inn når som helst på den dag 17. Juni 15$ voucher per billett som kan brukes til Gift shop eller bar, til sammen 30$. Kjøpt hos Groupon: PM meg, så blir vi enige om pris.
Skal med en kompis på tur til helgen. Ikke vært i NYC uten barn siste 10år. Noen med gode tips om bra rooftopbarer og uteliv?
Pod 39 Rooftop Bar 230 Fifth Rooftop Lounge Top of The Standard Mr Purple Public - Rooftop & Garden Gallow Green at The McKittrick Hotel Magic Hour Rooftop Bar & Lounge
Du kommer inn på alle på dagtid. Gallow Green er veldig hyggelig. Magic Hour blir utested, du slipper forbi køen om du bor på Moxy. 230 Fifth har nydelig utsikt til Empire State. Public ligger på toppen av hotellet med samme navn, begge deler anbefales. Mr Purple er digg hvis du f.eks bor på Public. Top of The Standard heter også Le Bain, derfra er det chill stemning og god utsikt sydover. Public Top of The Standard 230 Fifth
Tusen takk for gode tips Top of the standard og Pod 39 Rooftop Bar sier Google er midlertidig stengt, så vi får gå løs på de andre. Noen av de som også serverer bra mat?
Supert tips til alle bonusnisser som blør over Dollaren om dagen Gratis inngang hver siste fredag i mnd t.o.m september. https://www.intrepidmuseum.org/free...rFdn2zjNjzrzX6p4G2cgzG59gLKnSIYBn1yYGpb7hGvGU
Jeg kan ikke huske å ha spist på noen av de, men har flere ganger spist på Salvation Taco som lå i 1. etasje på Pod 39. Den ser ut til å være lagt ned. Ganske sikker på at Gallow Green serverer noe mat.
Er noen år siden jeg har vært i NYC nå. Har 25 timer stopover ifm. jobbreise. Ønsker å bo på Manhattan og har et tak på 3000 kroner. Anbefalinger?
Mener det var en tråd om dette et sted, men jeg finner den ikke igjen. Så, kids i New York. Hvor bør man bo? Vi tenker å ta en del av bucket list, Broadway, Intrepid, Central park, Empire state/rockefeller. Gidder ikke betale på titusenvis, men 3-5k er vel innafor. Må ha store rom da vi reiser 2+3.
Overnattet der i januar i år. Veldig god lokasjon. Veldig sentralt. Litt forlatt, men det var under corona-restriksjoner, så det kan godt være mye mer liv der nå.