Eksempeler er per vei. Derfor det står 3000kr på tilbud(6000 tur-retur). oppgraderingen er for en vei derfor jeg tok eksemper for en vei. Regne eksempel blir som følger 12 500(Csaver)-5000kr(plus saver) = 7500kr differanse. 410Euro =3650kr = 2850kr spart per person. Dersom han har betalt mindre så er besparelsen større. Kan fort bli halv pris.
Oppgraderte fra en family and friends billett så sånn sett ble det ganske billig totalt. Vi kom allefall hjem uthvilte
Perfekt ! For lenge siden det har vært F&F tilbud nå ....... kommer det ikke noe igjen snart (når bestilte du den ?)
Strekning: EWR-HKG Dato: 11.03.2017 Fra klasse: SAS GO Til klasse: SAS Plus Bud: 12 395 Status: EBS Oppgradering: Ja
Du oppgraderer vel per leg, så tipper det skal være ARN-HKG. Tipper ha kopierte teksten til han som la inn EWR-OSL. Og endra kun siste flyplassen.
Får man mail om oppgraderingen ikke går igjennom? 30 timer til avreise og jeg har enda ikke fått mail. Lever i håpet her nå! Edit: der dumpa det inn et avslag
Strekning: ARN-EWR Dato: 10.03.2017 Fra klasse: SAS Go Til klasse: SAS Plus Bud: 10 300 poeng x 2 Status: EBG Fikk mail ca 47 timer før avgang. Satser på at det blir en grei overraskelse for reisefølget.
Strekning: CPH-IAD Dato: 10.03.2017 Fra klasse: SAS Go Til klasse: SAS Plus Bud: 10000 poeng Status: EBS Mye ledig i Plus, så skulle vel ikke mer til for å bli oppgradert. Har 4 timer på Kastrup, så setter stor pris på loungetilgang.
Spørsmål: Kan man endre kredittkortet man brukte til sitt bud til oppgradering eller - hvis det ikke går an - slette budet og legge inn nytt bud for reisen? Jeg har brukt feil kredittkort som jeg hadde sagt opp...
Strekning: ARN-LAX Dato: 11.03.2017 Fra klasse: SAS Plus Til klasse: SAS Biz Bud: 4200 sek Status: EBD Gikk oppgradering gjennom: Ja Gikk igjennom 47 timer på forhånd. Genialt med tanke på dobbel poeng opptjening
Strekning: OSL - CPH Dato: 10.03.2017 Fra klasse: SAS GO Til klasse: SAS Plus Bud: 400,- Status: EBD Oppgradering: Ja Strekning: CPH - IAD Dato: 10.03.2017 Fra klasse: SAS GO Til klasse: SAS Plus Bud: 2200,- Status: EBD Oppgradering: Ja
Datapoint for longhaul: Følg nøye med på Expertflyer og lignende for fremtidige reiser. Straks Go begynner å virke fullt/overbooket, starter Plusgrade å senke minsteprisene for oppgradering. Laveste jeg har sett tilbudt er 3280 NOK for Go til Business. Vil tippe ut- og hjemfart i påsken er gode tider for lavere priser.