Strekning CPH-BOS Fra Go - - > Biz Budt. 36100 Ikke godkjent. Status EBG Hva er best strategi for oppgradering på reisen? En henvendelse til service-senter på CPH eller i gaten? Hvor lang tid før boarding?
Det er bare å prøve hele veien det. Innsjekk, lounge og gate. ExpertFlyer e.l. vil jo kunne gi deg en god pekepinne i forkant hvordan det ser ut.
2 ledige, 1A og 5A. Der er vel sistnevnte å foretrekke. Tre blokkerte, 1, 4 & 5 F. Hvis verden er god KAN vel noen av disse åpne seg ? I så fall er vel 1F>4F>5F ? Skal finne frem mitt beste smil og se hvor langt sjarmen kan ta meg.....
Nå har jeg skjønt det Alle bud er endret. Hadde vært fint om man kunne velge klasse per segment ved bestillingen
SJekket en booking for CPH - FAE den 13.5. og retur 17.5. Jeg kan satse kroner på oppgradering til CPH og tilbake men ikke på denne delstrekningen. Hva kan være grunn for det?
Atlantic Airways har fløjet for SAS, men SAS starter deres egen rute snart. Ved ikke om SAS kun har go i maskinen som Atlantic Airways havde.
Nå er det lenge siden sist jeg har vurdert å oppgradere innenlands, men vurderer det nå for om mulig å komme hjem noen timer tidligere når jeg skal hjem fra jobb onsdag i neste uke. Sjekket Plusgrade nå og da ser jeg en mulighet som jeg ikke har lagt merke til før; Jeg kan oppgradere umiddelbart via en "BUY NOW" knapp, men prisen er selvfølgelig ganske drøy. Eksisterer denne muligheten på interkontinentale og europeiske flyvninger også? Edit; ser det fungerer med poeng også.
Har nettopp vært inne og sjekket mitt bud på returen BOS-CPH den 18. Modifiserte budet ørlite, men fikk ikke opp noe "Buy now"- knapp. Mulig det er en opsjon som kommer litt nærmere avgang (når de er litt mer sikre på at de mister muligheter regulært betalende)
Slik jeg forstår så kan det også komme på IC om det er mye ledig. Plus til C vil ligge på 7000kr eller 35 000poeng(Maks bud).
Fra SAS sine nettsider: Ser du en knapp der det står Oppgrader nå, betyr det at din flygning kvalifiserer til umiddelbar oppgradering. Du kan velge dette alternativet istedenfor å gi bud, og du vil umiddelbart få bekreftelse på oppgraderingen. Prisen er fast og vises ved siden av Oppgrader nå-knappen. Oppgradering belastes og bekreftes umiddelbart og vil være tilgjengelig på utvalgte flygninger. Oppgrader nå-knappen er synlig hvis oppgradering er tilgjengelig, fra 10 dager før avgang og frem til 48 timer før avgang.
Prisen jeg har sett på ikke-IC er ikke maksbud, men gjennomsnittsbud. Er det kanskje slik for IC også?
Hvis du ser på bildene til Travellingalf@ så ser du at det er maks budet( som ofte er dyrere en om man hadde kjøpt plus/C fra starten).
Trodde jeg hadde lest den før, men ser nå at de (kan) åpne for dette 10 dager før ja. Det hadde jeg ikke fått med meg tidligere.
Nei? Det står 900 der, men det er vel ikke maksbud? Det som pleier å stå der er snittprisen, og det er fullt mulig å dra slideren enda lenger til høyre om man har god råd Tipper det er mulig å by 1000,- der hvor skjermskuddet er tatt.
Konklusjonen blir uavhengig av det at "buy now" er for dyrt[tm] om det ikke er helt spesielle grunner til at man må oppgradere?