Gi noen ord om oppgraderingen er verdt prisen, skal fly Air Canada Premium Economy i februar og mars .. Akkurat nå er minsteprisen 800 CAD
Skal gjøre det. Erfaringen LHR-(god)YUL i premium er blandet. Syntes ikke servicen var all verden, noe som var overraskende siden det kun var noen få rader med 2-3-2. Jeg hadde 12D (bulk head) og la merke til at økonomi bulk head hadde litt bedre benplass enn meg. Så for min del lå verdien i premium i litt bedre seter (bredde & recline) og mer "luft" rundt meg med 2-3-2 vs 2-4-2.
Jeg hadde 12 men har flyttet meg til 14 etter å ha lest rapporter Ha en fin flytur ... vi får B787 på returen
Hjerteinfarkt har jeg fått ja - verste jeg har sett var 7000 SEK Plus-->Bis HKG-ARN som minstebud... Savner gode gamle Optiontown jeg.
Strekning: CPH - MIA (5.jan) Fra: Plus Til: Business Bud: 25175 (30.300) Status: EBG Gikk budet gjennom: Nope Annet: Slettet dette budet og høynet det til 30.300 for et par uker siden. Noe de bare har oversett tydeligvis. Nå står det siste budet fortsatt "pending" på plusgrade.com, så det er kanskje lov å håpe....
Ser nå at jeg står oppført som "Silver" på plussgrade. Nå er jeg riktignok fersk gullmedlem, men 1,5 måned burde vel være tilstrekkelig for å få dette registrert. Hjalp vel ikke på upgrade-søknaden det heller.
Fikk en mail til på det høyeste budet mitt. Også det avslag... Er siste sjanse loungen i CPH da eller?
Kan du oppdatere med hva ny bookingklasse ble? Jeg vurderer å kaste inn et bud eller to på en billig økonomibillett med minimal poengopptjening senere i år.
Jeg er ikke helt sikker på booking klassene, men mener at LHR-YUL var N i Premium Economy (3300 poeng) og YYZ-CPH var O i biz (4000 poeng).
Jeg fikk akkurat en SMS fra SAS om at jeg kunne oppgradere på Kastrup, for DKK 2999,-, første mann til mølla. Så da vet jeg verdien av et gullkort og 30.000 EB poeng ≈ Nada.
Det er tre seter som er blocka i biz, ellers er alle opptatt. Et eller to blir sikkert solgt i siste liten, så sjansen for å oppgradere på cph er forsvinnende liten. Da må du være der i det øyeblikket de åpner flighten for innsjekk.
SAS Strekning: CPH-EWR 2. januar 2018 Fra: Go Til: Plus Bud: EB 10 000, minimum Status: EBG Gikk budet gjennom: Ja og returen ... SAS Strekning: EWR-CPH 7. januar 2018 Fra: Go Til: Plus Bud: EB 12 000, minimum Status: EBG Gikk budet gjennom: Ja
Strekning: MIA-CPH 10. januar 2018 Fra: Plus Til: Business Bud: 40165 Status: EBG Gikk budet gjennom: Ja
Strekning : Melbourne - Cairns med Virgin Australia Fra: Economy Til: Business Bud :275AUD, 50AUD over minstebud Status : Ingen relevant her Gikk budet gjennom : Ja
Strekning: CPH-SFO 12. januar 2018 Fra: Plus Til: Business Bud: 26.170 poeng * 2 Status: EBD (EBG på medreisende men det spiller nok ingen rolle) Gikk budet gjennom: Ja - Svar kom ca 47 timer før
Mulig dette er verdens dummeste spørsmål, men la gå. Om en oppgradering går i gjennom, må man da takke ja til tilbudet..? Jeg tenker om en f.eks har ganske gode seter i GO, men så er det kun ledig et par midtseter i Plus.. Altså, mister en sine opprinnelige seter ved å bli oppgradert?