Strekning : EWR - OSL Fra: Plus Til: Business Bud : 32000 poeng (5k over minimum) Status : EBS Gikk budet gjennom : Ja, 48t før.
Strekning : OSL - EWR Fra: Go Til: Business Bud : 45000 poeng (7000 over minimum) Status : EBB Gikk budet gjennom : Nei Strekning : OSL - EWR Fra: Go Til: Plus Bud : 17000 poeng (2k over minimum) Status : EBB Gikk budet gjennom : Ja, 48t før.
Raskt spm. Er rad 20 beste valg på plus? Synes setene ser ekstra fancy ut. Valget står mellom 20DEF eller 21 AB. Er ny på sas, så har aldri testet plus her. Setter pris på noen raske tips så jeg kan velge sete før noen andre gjør det!
Noe spesiell grunn? Har lest litt om at den ekstra fotstøtten foran ikke er så bra hvis man er for høy. Er 1.79 ca så tror ikke det er så negativt for min del
Unngå rad 20!! jeg er 173, og fant benplassen i minste laget -se forøvrig https://insideflyer.no/forums/threads/beste-sete-i-a330-plus.9400/#post-172019
Sjekket oppgraderingsmuligheter på OSL - EWR - OSL for en tur jeg har i Plus til sommeren. Minstebud på over 7000 NOK! SAS må jo være spenna gærne.
Cash, jeg bruker ikke poeng til oppgradering. De er forbeholdt CT i F På utreise var det ganske fullt i C, mens det på retur (lørdag 4/8) var ganske tomt C. Jeg hadde regnet med en høy pris på utreisen, dog ikke så mye. Men hjemreisen hadde jeg forventet meg en pris i et helt annet segment. Samma det, vi sitter godt i Plus.
Jeg fikk heller aldri bud under 7000SEK til EWR så jeg la inn 25000 poeng som minstebudet, sklei rett gjennom den.
Strekning: ARN-HKG Fra: Plus Til: Business Bud: 3500 SEK×4 (minstebud) Status: EBG, EBS, EBB og EBB Gikk budet gjennom: Ja, ca 48 timer før. På tur med samboer og to tenåringsdøtre er jeg redd dette kan bli vanedannende og dyrt på sikt...
Strekning: ARN - HKG Fra: Plus Til: Business Bud: 25250 poeng (minstebud) Status: EBG Gikk budet gjennom: Ja, 48t før. Nå trakk de dobbelt da, så det var veldig generøst av meg. Mulig jeg ber dem om å føre tilbake litt.
Strekning: ARN - LAX Fra: Go Til: Business Bud: 38 805 poeng Status: EBS Gikk budet gjennom: Ja, 48t før. Strekning: ARN - LAX Fra: Go Til: Plus Bud: 15 010 poeng Status: EBB Gikk budet gjennom: Ja, 48t før.
Strekning : ARN-HKG Fra: Plus Til: Business Bud : 3800 kr Status : EBD Gikk budet gjennom : Ja Med F&F VIP Plus til å begynne med, så ble det en billig Business billett. Regner med at poengopptjeningen går opp tilsvarende, når jeg betaler med cash.
Det hadde den også gjort om du oppgraderte via PlusGrade med poeng. Men merk at du "bare" får poeng for Business Saver.
Ja, har hørt og lest om det tidligere, men mener de har strammet inn på dette. Men det skader jo selvfølgelig ikke å prøve.
OK, var ikke klar over at en fikk poeng etter en poeng oppgradering på auksjon Så om en bruker 25000 poeng så kan en "kanskje" få 7500 tilbake dersom man får i gjennom Business eller 3750 på Business saver. (poeng regnet med gullkort). P