Feil, men hyggelig av dem. Jeg har som EBD mange ganger fått gratis drikke, men betalt for cashew nøttene. Og det er helt greit, for slik er jo reglene
Jeg har opplevd flere ganger å få bådet vått og tørt uten å betale, med kommentarert "kos deg / ha en fin tur / denne spanderer vi"
I dag har jeg fått svar fra den norske diamant-mailen flere ganger i løpet av et par timer, det har til og med vært til hjelp.
Flaks! Jeg har spurt dem 2 ganger spredt utover de to siste månedene med korte og greie spørsmål - ventet hhv 1 og 3 dager på svar. Det siste var regnet fra og med en søndag. Men jeg er ikke imponert over SAS service til "beste kunder" likevel.
Som EBD var jeg "nest eneste" (skjedde ett sted til) av 24 seter i Plus til LHR som ikke hadde nabo, igjen gitt. Stapp fullt ellers. SAS IT systemene har sine svakheter, men de tar akkurat dette med soft block av nabosete for diamant ganske seriøst
Som jeg skrev i tråden om de nye poengsatsene fikk jeg for min forrige tur til Hamburg for lite poeng i hht den gamle opptjeningstabellen som var gjeldende da jeg booket. Sendte derfor en mail til diamantmailen der jeg påpekte dette, og etter snaue 3 timer fikk jeg følgende svar: "Hej Jon. Tack för ditt mail. Ja det har du rätt i. Jag har nu lagt in totalt 750 baspoäng för dina sträckor CPH-HAM-CPH. Det saknades 375 poäng per sträcka. Detta vill synas direkt du loggar in på ditt EuroBonus konto. Ha en fortsatt trevlig dag. Med vänlig hälsning Eldbjörg Kjelsberg Traveler Consultant" Det finnes håp!!!
Tenkte jeg skulle få endret på en reise i kveld, som selvsagt ikke er mulig å endre online med SAS IT bak spakene. Så da ringte jeg jo den såkallte "Diamond service", hvor jeg fikk beskjed om at det kunne være kortere ventetid på engelsk hvis man kunne være såpass språkmektig. "For priority in the queue, please enter your nine digit Eurobonus number". Your estimated waiting time is: 44 minutes. Jeg er særdeles glad jeg ikke står på en eller annen flyplass langt unna med irrops og trenger rask hjelp. At det går an...
Ikke opplevd noe enda. Men mulig dette er fordi jeg kun har reist i Plus og Business etter oppgradering til D.
Eldbjorg er klar kandidat til julekort i år. Jeg fikk også hjelp raskt, presist og løste problemet mitt.
Sitter på SK821 (SAS Connect) på vei til Amsterdam nå. Første tur i Go på flere år. CC kom uoppfordret bort, hilste med navn, og lurte på om det var noe vi ville ha. Ba om musserende og et pizzastykke. Regnet med å måtte betale for pizza. Han beklaget og sa det var for tidlig for pizza, men at v kunne få en frokostboks fra Pluss. Han la også til en pose potetgull. Alt gratis. Bedre service her bak i bussen enn jeg kan huske å ha fått foran i det siste
Hahaha, altfor ofte hilser de ikke på (i alle fall intra-europa). Så kanskje man skulle begynne å oppfordre, sånn idet man går inn i kabinen? Si "hei, hei, jeg er diamant, sitter på 3-charlie, og kom gjerne dit for å hilse på meg!"