Mistenker at jeg fikk diamant-service i chat i dag. Ønsket å endre litt på en bonus-tur OSL-CPH-LAX og tilbake, og svenske Rebecka sa uten videre "okej! jag sender ny biljett på emajl om 5 minuter". Alt i alt tok det bare 7-8 minutter (inkl et par min venting først) og 0 kr å få endret en utreise som var altfor tidlig mellom OSL og CPH.
Diamant-kortet kom i 2014 … https://www.aftenbladet.no/okonomi/i/0oklM/sas-tilbyr-diamant-kort-til-de-beste-gullkort-kundene
Nederst på nettsiden trykk på "Kontakt oss" under "Kundeservice", da kommer det opp en chat nede til høyre med boten "Turi", så må du bare skrive noen stikkord/spørsmål til du får opp valg om menneskelig agent.
Opplever veldig god service, jeg synes siste halvåret er generelt mye bedre en før. Har SAS endret noe på sin måte å møte diamantkundene? Jeg har ut September på å få meg 9 legs og nytt år med Diamant. Det er nesten så jeg må ut å fly litt for å opprettholde
Med lansering februar 2014, hvis Are da hadde opptjeningsperiode på våren (la oss gjette april), så rakk han å kvalifisere til april 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021, og hvis vi antar høyt tempo på flyvninger har han allerede kvalifisert nå i 2022, så det blir oppnådd EBD 9 ganger. 11% overdrivelse er ikke så galt.
Jeg har hatt diamant fra 2015 med unntak av 7 måneder i 2019 hvor det glapp litt! Jeg har også kvalifisert meg i år med en (-1-) tur til LAX i slutten av januar 2022. Morro det .. kanskje det blir slutt i mars 2024? Hvem vet, men da blir det bare gull til jeg puttes i ovnen ..
Takk! Jeg har sett Turi-boten, men jeg skyr slike boter som pesten, og visste ikke at det gikk å få tak i et levende menneske i andre enden på denne
Det er jo akkurat det som er det eneste sånne boter kan brukes til "Hei, kan jeg snakke med et menneske?"
På flyet i dag hadde de tatt det nyeste sparetiltaket med maks 1 drikke og 1 snack i plus et steg videre med "on this short 50 minute flight we will only serve coffee and tea", selv om det kun var 3 rader med plus. Så det var to stykk som spurte om vann og fikk det. Satt i Go og plinget og ba om 2 drikke. Så hun trykket en del på padden før hun kom tilbake, så slapp hvertfall å si at jeg var diamant. I tillegg til at det tok mye kortere tid før de var ferdig med servering i plus. Mulig det kan kalles en forbedring for diamant??
Leste denne på Flysmart24 tidligere i dag: https://flysmart24.no/2022/09/09/sas-tester-nytt-konsept-kutter-i-mengde-mat-og-drikke/