Jeg får jo bare legge meg flat her. Rent teknisk er jeg på 10. kvalifiseringsrunde for pensjonistgull, mangler 25 flights for å være helt spesifikk, disse er allerede booket, og vel så det.. Jeg har dessverre bare hatt EBD siden 2014 så jeg skrøyt nok på meg litt ekstra, jeg skulle åpenbart sagt at jeg var på 10 kvalifiseringsåret til EBG, men som det heter på engelsk "for all intents and purposes" så var det nær nok til at en utbrodering i detalj ikke ble ansett nødvendig på dette tidspunktet. Jeg glemte jo selvfølgelig at det finnes en haug med tekniske pirkere på forumet
Joda. Menneske dukker opp ganske fort. Og Rebecka var som nevnt hjelpsomheten selv etter hun så jeg var EBD.
Du er straks Lifetime Gold, @Are, og kudos for det! Bedre har ikke bolaget å by på, og det går aldri ut på dato. Strengt tatt er jo både diamant og pandion over - men det er temmelig begrenset hva mer de nivåene byr på, hilsen EBD med mange års erfaring.
Sitter i minus på vei hjem fra Amsterdam. Bestilte en pastabøtte, kaffe, baileys, gin og tonic. Slo inn riktig uten å spørre. Leverer tilbake pastaen halvspist litt senere og får spørsmål om det er noe galt med den. Svarer at den var helt grei, bare ikke helt gjennomvarmet av vannet. Får da spørsmål om hun kan by på noe annet. Svarer ellers takk, det går fint. Ikke noe snacks engang? Spør om en sjokolade, men i tillegg kommer hun med matboksen fra Plus. Takker pent nei fordi jeg er mett, men dette var en positiv opplevelse. En av de andre ombord var definitivt ikke i samme humør.
Er det noen som i det hele tatt får respons på [email protected]? Har en refusjonssak på bortkommet bagasje som jeg verken får respons på diamant mailen eller på [email protected]. Har nå gått over 4 uker siden jeg meldte kravet mitt uten at det er mulig få status. Så altså .. opplever IKKE noen diamant service...
Fire uker er tilfeldigvis grensen for når du kan sende inn klage til flyklagenemda hvis du ikke får noe svar i det hele tatt fra SAS, så ta saken videre på reiselivsforum.no
Tusen takk for tips. Da er saken tatt videre til flyklagenemda som om det var mulig er enda tregere enn SAS! Klage på reise med fly er sendt til Norsk ReiselivsForum Du mottar e-post med saksnummer og informasjon om hvordan du kan følge saken din på våre nettsider. Ta godt vare på saksnummeret. Beregnet behandlingstid er 6 - 7 måneder.
Ja. Jeg har en bagasjeklage mot TAP Portugal som også bare har ignorert kravet mitt. Det tok bare rundt 3 uker til en behandler hos Flyklagenemda plukket på saken min og ba om kommentar fra TAP Portugal, men de har ikke giddet å komme med et tilsvar engang så jeg antar at Flyklagenemda bare venter til svarfristen går ut og kjører saken uten dem. Aner ikke hvor lang tid det tar før det skjer, men det forlenger jo behandlingstiden.
Veldig snodig. Fikk også rask respons på diamant mailen i sommer. Var der diamant eller customercare du fikk «raskt» svar fra?
Tror jeg opplevde en diamantfordel da jeg booket om returen min fra LHR min for noen dager siden. Ventet vel bare 4-5 minutter før en hyggelig dansk stemme hjalp meg og raskt og effektivt endret returen. Hun forstod faktisk norsk overraskende godt. Har ventet mye lenger enn det uten diamant..
Opplever ikke mye til diamant når noen tenker at 1C er en fin plass å sitte på dette seatmapet. Funker egentlig ikke seatblock på 2+2? Flere dårlige erfaringer i det siste hvor det har vert andre ledige seter i plus.
Samme inntrykk her, hadde senest i går en flygning hvor jeg hadde 1A, sjekket sist 40 minutter før avgang og 1C var fortsatt ledig. Allikevel kom jeg ombord på CRJ-en og der satt det en fyr på 1C selv om det var andre ledige seter i plus.
OSL-EVE for noen dager siden. Fruen og undertegnede var innsjekket på 15C og D (vi liker midtgang begge to). Da vi gikk gjennom automaten var vi plutselig flyttet til 16E og F, altså midtsete og vindu. En annen passasjer på midtgangsetet, og på toppen av det hele var hele raden foran tom... WTF..?
Kan jo så absolutt stille spørsmål om det er mer tilfeldigheter enn status som er grunnen til at folk får ledig sete ved siden.