Opplever dere noen "diamant" service?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av edstro, 27. juli 2015.

  1. watchaddicted

    watchaddicted Reisende fant

    Innlegg:
    1,945
    Likes mottatt:
    3,902
    Bonuspoeng:
    113
    Har da sendt et svar tilbake til SAS basert på tilbakemeldingene her. Så får vi satse på at vedkommende tar det videre inn i vurderingene SAS gjør når de skal legge strategi for sine beste kunder - som er oss her inne:p:rolleyes::cool:
     
    EndreD, kiev and holmen like this.
  2. kiev

    kiev Ex Spært

    Innlegg:
    1,212
    Likes mottatt:
    4,285
    Bonuspoeng:
    113
    Sjekket hvilke klasser jeg kan bestille. Det viser seg at det er to mulige klasser via appen, se bilde. Jeg har stort sett bestilt via telefon da jeg er gammel og sær, og har da alltid fått full flex med Cc klasse på boardingkort. Noen kolleger med bedre økonomisk retningssans enn meg sier det er bedre å bestille den vanlige Plus varianten og så oppgradere etter behov ved gate. Man får da en fullpris billett på fakturaen dagen etter, men vil likevel lønne seg de gangene man treffer på tid. Og det er jo tross alt det vanlige. Så da kommer jeg til å gjøre dette og spare kundene for en god del penger fremover. 2C2BF18A-6A5F-42E4-A670-3FDC5E149F5F.png
    Bra diskusjon dette, selv om SAS taper på det. Heller ingen fare for at dette ødelegger for Pandion da langturene mine for tiden går i annen retning enn SAS flyr ;)
     
    paron, watchaddicted and view like this.
  3. kiev

    kiev Ex Spært

    Innlegg:
    1,212
    Likes mottatt:
    4,285
    Bonuspoeng:
    113
    Bedre i den nye appen. Så langt…
     
    tobeornot999 liker dette
  4. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,181
    Likes mottatt:
    869,715
    Bonuspoeng:
    293
    Livet var enklere i gamle dager:

    Da jeg hadde Travel Pass Unlimited bestilte jeg gjerne på 3-4 avganger fredag ettermiddag for å være sikker på at jeg hadde plass når jeg hadde tid til å dra til OSL.
    Kom jeg til en annen avgang kom jeg med hvis det var plass ..
     
    kiev liker dette
  5. Flyrlavt

    Flyrlavt Senior Medlem

    Innlegg:
    1,304
    Likes mottatt:
    3,459
    Bonuspoeng:
    113
    Syns jeg så noen her inne nevne raskere svartid på mail? For min del er de ganske langt fra målsettingen sin om å svare i løpet av 2 virkedager. Heldigvis ikke ofte jeg trenger å kontakte sas, men nå har det gått en uke og jeg venter fortsatt.
     
  6. paramberg

    paramberg Veteran

    Innlegg:
    2,847
    Likes mottatt:
    7,988
    Bonuspoeng:
    183
    Samme her - venter på svar ang hvorfor de har blackout dates på turer til USA fredag-mandag i november neste år. Urimelig :( 5 dager og still counting
     
  7. Flyrlavt

    Flyrlavt Senior Medlem

    Innlegg:
    1,304
    Likes mottatt:
    3,459
    Bonuspoeng:
    113
    Kan jo lure på om de som mottar mailen ikke vet svaret og må sende videre? Ikke vet jeg, har heldigvis ikke dårlig tid....enda:rolleyes:
     
  8. paramberg

    paramberg Veteran

    Innlegg:
    2,847
    Likes mottatt:
    7,988
    Bonuspoeng:
    183
    Ja det kan være:rolleyes: Spent på å høre hva tanken er bak at man ikke kan booke CPH/ARN/OSL til USA fredag til mandag i hverken go, plus eller business men retur derimot er det ledig hver dag:mad:
     
  9. leeds1979

    leeds1979 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,142
    Likes mottatt:
    1,022
    Bonuspoeng:
    113
    usikker om diamantservice eller bare heldig men; ringte inn for et annet ærend, og spurte om jeg kunne booke en reise over tlf som jeg ikke fikk gjort på nett.
    ønsket BGO-CPH med CPH-AAL påfølgende dag, og tilsvarende retur, altså igjen med stopover i CPH. ingen problem sa damen og booket i vei, uten noen form for tlf gebyr.
     
    holmen and Eddie47 like this.
  10. stashorizor

    stashorizor Aktivt Medlem

    Innlegg:
    278
    Likes mottatt:
    97
    Bonuspoeng:
    28
    bonustur eller vanlig billett?
     
  11. leeds1979

    leeds1979 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,142
    Likes mottatt:
    1,022
    Bonuspoeng:
    113
    Bonus
     
    stashorizor liker dette
  12. SVG_flyer

    SVG_flyer Veteran

    Innlegg:
    2,075
    Likes mottatt:
    3,272
    Bonuspoeng:
    113
    Hei,

    er det noen som vet mailen til SAS når man har problemer med etter registrering av poeng?
     
  13. Flyrlavt

    Flyrlavt Senior Medlem

    Innlegg:
    1,304
    Likes mottatt:
    3,459
    Bonuspoeng:
    113
    Dette har mailen til gold/diamond ordnet for meg.
     
    SVG_flyer liker dette
  14. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,758
    Likes mottatt:
    21,957
    Bonuspoeng:
    293
    [email protected]
     
    SVG_flyer liker dette
  15. shu

    shu Medlem

    Innlegg:
    86
    Likes mottatt:
    145
    Bonuspoeng:
    33
    På flyet Oslo - Bodø i går hadde jeg plass ved nødutgang. Der sto det en svært hyggelig svenske med iPad i hånda og ønsket meg hjertelig velkommen ved navn.

    Etter at serveringen var ferdig, kom han bortom og lurte på om jeg hadde fått alt jeg ville ha, eller om det var noe mer jeg hadde lyst på :)

    E svært hyggelig tur!
     
  16. Meursalt

    Meursalt Medlem

    Innlegg:
    86
    Likes mottatt:
    225
    Bonuspoeng:
    33
    Greide å bli EBD i høst, blant annet på grunn av en (noe strabasiøs) MR hjem fra utdrikningslag i Berlin. Det anbefales overhodet ikke.

    Over til livet som EBD. Har flydd BRU-OSL-SVG t/r en del i høst/vinter og har vært godt fornøyd med behandling fra crew. Jeg har fått øl og brus uten å måtte vise plast og har blitt spurt av en (særlig) hyggelig purser om hva jeg ønsket "siden du er jo diamant". Det virker for meg som om crew har vært oppdatert på hvem som er EBD til enhver tid. Kudos. Fikk også en curtesy upgrade på OSL-BRU tidligere i måneden, men det er begrenset for lyx jeg personlig synes det er med plus kontra cattle class på så korte avstander. Digg sjokolade da.
     
    Baldrick, chrt, Stuttfeiten and 10 others like this.
  17. TomF66

    TomF66 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,269
    Likes mottatt:
    1,249
    Bonuspoeng:
    113
    Ja - det er vel stort sett det de klarer å ordne der......
     
  18. themichael

    themichael EBD

    Innlegg:
    1,176
    Likes mottatt:
    3,233
    Bonuspoeng:
    113
    SK351 TRD-OSL

    I gaten fikk jeg en lapp med ny sete. Jeg ble oppgradert fra en helt fullsatt Go til Plus med 8 ledige seter - og ledig midtsete der jeg sitter.
     
    Baldrick, markus, EndreD and 17 others like this.
  19. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    295
    Bonuspoeng:
    63
    Noen som har forsøkt å bruke den danske diamantmailen igjen? Er den også outsourcet til samme gjengen som har den norske og danske.

    Noe håp om å få åpnet bonusseter i go eller kanskje plus hjem fra Usa?
     
  20. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Hehe.. Ganske motsatt av min siste opplevelse, jeg ber sjelden om noe men på en flight CPH-OSL spurte jeg om litt vin, det var jo ikke noe problem men så kom betalingsautomaten.
    Jeg sa at jeg er diamant og påfølgende fikk jeg beskjed om at det er fint om jeg viser kortet med en gang siden det ofte er mange diamanter ombord og de kan ikke ha oversikt..

    Når det er sagt tilhører dette nok unntaket, da I de fleste tilfeller har dette vært uproblematisk noe jeg har vært på tur ut av landet.
     
    ArthurDent, EndreD and Eddie47 like this.

Del denne siden