Etter at jeg ble diamant har SAS:
Lagt ned ruten med Cimber fra AES til CPH på fredags ettermiddag som jeg hadde booket for en weekend i Dublin. Deretter å booke meg om til avreise kl 7 om morgenen som er det eneste alternativet med SAS for å komme til Dublin på fredager. I utgangspunktet hadde jeg bare kansellert hele greia og fått pengene igjen, men jeg har en natt forhåndsbetalt på Conrad Dublin til 193 euro som jeg taper. Ta fri fra jobben kan jeg heller ikke. Diamant call center kunne booke meg om til en annen helg eller gi refusjon av flybilletten. Ombooking til et annet selskap var utelukket selv om avgangstidspunktet er endret med åtte timer.
Prestert å forsinke min bagasje på ARN-LAX selv om jeg hadde pri bagtag og C billett. Bagasjen kom til LAX først to dager senere. Jeg er på roadtrip i California og har gitt alle adressene samt datoer til personalet på LAX. De har sendt bagasjen til San Jose med AA hvor den har ligget i seks dager så langt uten at noen har løftet en finger for å kontakte meg. Jeg har retur til ARN om tre dager og har gitt opp å få bagasjen. Jeg har ringt ørten ganger til LAX, men der er det ingen som tar telefonen. Nå håper jeg bare den kommer hjem så jeg slipper å bruke timesvis på å sende claim for tapt bagasje.
Diamant kundeservice har "hjulpet" med å gjenta at de ikke kan gjøre noe og at LAX personalet må kontaktes, noe som jo er enkelt når de ikke lar seg kontakte... Diamant har også påstått at "mitt tempo" gjorde det så vanskelig å rekke meg, men åpenbart uten å se at San Jose ligger på det lengste to timer unna fire av hotellene jeg har bodd på.
Å bruke ferien på kjøpesentre for å stadig kjøpe inn et klesskift fordi bagasjen kanskje kommer i dag tror jeg de fleste er enige om ikke kvalifiserer til noen diamant service.