Fikk akkurat epost med nye fordeler for EBD. Betaling for sete legges frem som en god nyhet for oss som er EBD.
To reelle forbedringer som har vært tilgjengelig en god stund allerede, en fjasefordel og resten er å beholde fordeler som er "forbedret" bort for resten av kundene
Synes setebetaling er en reell forbedring. Kommer til å få mye bedre seter i SAS Plus og Business enn hva jeg har fått tidligere, spesielt når man booker bare noen dager før. Jeg synes dette er en av de bedre nyhetene lenge (men da tenker jeg utelukkende på meg selv).
Teksten sier spesifikt at gebyret gjelder alle utenom diamant. Gratis setevalg-fordelen ser også ut til å være differensiert mellom nivåene her: https://www.sas.no/eurobonus/medlemsnivaer/ Edit: jeg innser at fordelsoversikten på sas.no antagelig refererer til setevalg i SAS Go, hvor det vært forskjell på EBG og EBD i lang tid
SAS er ikke så gode på å skrive ting så det fremstår likt alle steder de skriver om det. Akkurat denne eposten er jo grei, siden den gikk til EBD. Men, på linken du deler, så står det at man som EBD kan velge sete i Go..
Ja, beklager. Hadde glemt at det nylig ble endret til at Gold kun kan velge standardseter i Go. Kanskje teksten i linken din er utdatert og at dette nå også vil gjelde standardseter i andre klasser.
Testet fra en EBG konto og får valgt seter kostnadsfritt. under https://www.sas.no/eurobonus/home/ 2023-10-18 For å kunne tilby flere ledige seter, også tett på avgang, kommer samtlige reserverte Plus- og Business-seter til å belastes med en avgift. Oppdateringen gjelder alle SAS flyvninger fra og med 18. oktober, 2023. Vær oppmerksom på at EuroBonus Gull- og Diamant-medlemmer fortsatt kommer til å kunne reservere sete uten kostnad. Enig i at teksten i mail tydet på noe annet.
Ja. Det var det jeg også hadde lest. Derfor jeg trodde det gjaldt EBG+. Gjetter på at EBG får valgt midtsetene i Business. Dumt for statusløse som vil sitte sammen...
Jeg kan glede alle diamanter med at dere faktisk har blitt oppgradert til de nye Pandion-fordelene! Fikk akkurat samme e-posten men bare at diamant var byttet ut med Pandion:
Diamantfordel? Ankom TOS i god tid før SK4423 til OSL 15:45, det er er nå forsinket til 17:00. Da vil vi jo ikke nå flyet videre til BGO og slo oss til ro med at SAS fikser nok det. Så ringte telefonen: Hei, det er fra TOS! Flyet til Oslo er forsinket. Jeg har ledig plass på Widerøe direkte til BGO kl 17:10. Er det greit at jeg booker dere om til det flyet? Så nå skal jeg for første gang fly med Widerøe E190 ..
Hei! Min ektefelle er diamant og har dermed et gull- og et sølvkort å gi bort. Er det noen som vet hvor lenge man beholder muligheten til å gi bort dette gullkortet når man rykker ned til gull. Dvs. opptjeningsperioden er over 30. nov og graceperioden er over 28.februar. Må gullkortet gis bort innen en av disse datoene eller beholder han det også videre etter det. Den som skal motta kortet har opptjeningsperiode som går ut i mai, så det var litt dum tid å gi bort kortet på.
I dag tok SAS tlf før de obligatoriske frasene om personvern etc var ferdigspilte.. Pleier å gå raskt, men ikke så raskt!
Enig.....men det er ikke fordi man er diamant.....for de svarer før man får tastet inn nummeret. ..........så kanskje det har god tid på kundeservice (som egentlig ikke er så bra for sas kanskje)