Kvalifisert til Diamant siden 2020 og har ligget rundt 100 flyvninger innenriks hvert år+ noen få i europa. Reiser alltid på Plus pro, og eneste fordelen jeg har fått som Diamant er lounge ved ankomst. Ellers finner jeg ingen fordeler for meg som reisende ift Gull. Aldri fått noe som en hilsen annet det vanlige "hei" i døren når man går ombord.
Hadde til sammenligning 6 flights med LH denne uken som SEN. Alle disse var i eco, men valgte meg sete ved nødutgang. Hadde på 5/6 flighter ledig midtsete, og fikk personlig hilsen på 3/6 flights. På alle flights fikk jeg tilbud om ekstra drikke siden jeg tross allt var senator.
For min del kunne sas forbedret produktet betydelig ved å lage en liten diamant/pandion del på innenriks lounge for den er rævva atm. Går heller til OSL lounge som er roligere, har påsmurt mat, bedre stoler og ikke minst Pepsi max. Hvem drikker Coca cola???
Hadde selvfølgelig også vært stas med en liten hilsen, eller en annen gest (vannflaske? etc) ombord før takeoff...
I tillegg kunne de definitivt blitt bedre til å holde boarding gruppe 1 for seg selv og gitt tydelige instrukser til de som ikke er i boarding gruppe 1 til å trekke seg unna. Er så irriterende med alle i boarding gruppe 3/4/5 som bare må presse seg fremover før boarding for så å lage kø.
Vis alt...