Du kan etterspørre servering underveis. Men vær oppmerksom på at de har sine greier disse folka.
Fruen og jeg reiste med grytidlig fly (6ish) sørover i europa, ettersom turen var en spesiell anledning tenkte vi at vi skulle ha sprudlevann til frokosten.
Før serveringen startet annonserte de på høyttaler at de først delte ut frokost og ville ta drikkeservering senere. Jeg luktet lunta og ba om sprudlevann da de kom med frokosten. Ja kommer senere sa hun da.
Tiden gikk, og noe sprudlevann kom ikke. Så da gikk jeg frem og sa at jeg gjerne skulle hatt det sprudlevannet.
Ja, jo da, vi kommer med det når vi nærmer oss destinasjonen. Å ja sier jeg da, men jeg vil altså gjerne ha det nå.
Etter litt offing og akking så fikk jeg med både det og GT (måtte ha litt medisin da kjente jeg).
Du har rett på snacks og drikke når du sitter i Plus, når du vil. Sitter du bak gardina og er EBD, så har du også rett på drikke. Så bare ping (så er du sikker på at de blir blid, men skal) eller gå en tur til byssa.
Det her handler jo ikke om at man skal bli drita full før Drøbak, men at de faktisk skal levere det som produktet selges som. Personalet kan (og skal) nekte servering om du begynner å bli overstadig, men selv å definere når det passer seg med en dram er ikke opp til dem.
Og, jamfør skjermdumpen, så skal også EBD få det de ber om, uansett hvor mange enheter de har drukket, så lenge de oppfører seg.
Last edited: 17. sept 2024