Opplever dere noen "diamant" service?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av edstro, 27. juli 2015.

  1. Busybob

    Busybob Medlem

    Innlegg:
    72
    Likes mottatt:
    85
    Bonuspoeng:
    18
    Er det slik at man kan etterspørre servering underveis eller må man «ta allt» når tralla kommer?
     
  2. Lars J

    Lars J Veteran

    Innlegg:
    2,916
    Likes mottatt:
    8,592
    Bonuspoeng:
    183
    Kabinpersonalet skal kunne se dette skriftlig på tablet'ene de har tilgjenglig

    4d6b39eb279fbfa4151785f43da09e3b.jpg
     
  3. Rscott

    Rscott Veteran

    Innlegg:
    1,710
    Likes mottatt:
    4,175
    Bonuspoeng:
    113
    Good catch! Da er denne lagret på tlf.
     
    Stuttfeiten, OyvindN and petrate like this.
  4. Alby8888

    Alby8888 Nytt Medlem

    Innlegg:
    3
    Likes mottatt:
    2
    Bonuspoeng:
    3
    Jeg og, hun enne SK Connect kabinansatte er alltid sur når jeg sier pent jeg er diamond.
     
    RoadKing liker dette
  5. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    16,227
    Likes mottatt:
    33,752
    Bonuspoeng:
    293
    Du kan etterspørre servering underveis. Men vær oppmerksom på at de har sine greier disse folka.
    Fruen og jeg reiste med grytidlig fly (6ish) sørover i europa, ettersom turen var en spesiell anledning tenkte vi at vi skulle ha sprudlevann til frokosten.
    Før serveringen startet annonserte de på høyttaler at de først delte ut frokost og ville ta drikkeservering senere. Jeg luktet lunta og ba om sprudlevann da de kom med frokosten. Ja kommer senere sa hun da.
    Tiden gikk, og noe sprudlevann kom ikke. Så da gikk jeg frem og sa at jeg gjerne skulle hatt det sprudlevannet.
    Ja, jo da, vi kommer med det når vi nærmer oss destinasjonen. Å ja sier jeg da, men jeg vil altså gjerne ha det nå.
    Etter litt offing og akking så fikk jeg med både det og GT (måtte ha litt medisin da kjente jeg).

    Du har rett på snacks og drikke når du sitter i Plus, når du vil. Sitter du bak gardina og er EBD, så har du også rett på drikke. Så bare ping (så er du sikker på at de blir blid, men skal) eller gå en tur til byssa.

    Det her handler jo ikke om at man skal bli drita full før Drøbak, men at de faktisk skal levere det som produktet selges som. Personalet kan (og skal) nekte servering om du begynner å bli overstadig, men selv å definere når det passer seg med en dram er ikke opp til dem.
    Og, jamfør skjermdumpen, så skal også EBD få det de ber om, uansett hvor mange enheter de har drukket, så lenge de oppfører seg.
     
    Last edited: 17. sept 2024
    Thomas123, OyvindN, EndreD and 6 others like this.
  6. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    16,227
    Likes mottatt:
    33,752
    Bonuspoeng:
    293
    Genialt! Burde dog vært en dato å vise fram. Du skal se de vil krangle på at "ja men det var før det..."
     
  7. Kjetil L

    Kjetil L Senior Medlem

    Innlegg:
    811
    Likes mottatt:
    2,524
    Bonuspoeng:
    93
    Og om du sier noe tilbake på det så er du vanskelig og for full til å få noe likevel.. :p
     
    Spielhaug, benair, Insomnia4u and 2 others like this.
  8. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    4,511
    Likes mottatt:
    9,036
    Bonuspoeng:
    183
    SAS = Service As Shit
     
  9. Tore

    Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

    Innlegg:
    5,191
    Likes mottatt:
    114,809
    Bonuspoeng:
    350
    Dette ble jeg vist av Purser på en flight sent i 2019 og har referert til at de finner det på paden MANGE ganger. Har aldri skjedd at de har nektet.
     
    RoadKing liker dette
  10. Lars J

    Lars J Veteran

    Innlegg:
    2,916
    Likes mottatt:
    8,592
    Bonuspoeng:
    183
    Hva skjer egentlig med responstiden på diamant mail?
    Med svartiden som er nå, innbiller jeg meg at man fikk raskere svar på post korrespondanse før det var noe som het email..
     
    NoLimit, themichael, petrate and 4 others like this.
  11. tmolvik

    tmolvik Aktivt Medlem

    Innlegg:
    443
    Likes mottatt:
    460
    Bonuspoeng:
    63
    18 dager sist jeg sjekket. Forrige uke fikk jeg et spørreskjema om hva jeg synes uten å ha fått noe svar..
     
  12. Rapolo

    Rapolo Senior Medlem

    Innlegg:
    1,169
    Likes mottatt:
    4,505
    Bonuspoeng:
    113
    Sendte en epost til Diamantmailen 12:15 i dag. Fikk svar 15:26.
    Fikk attpåtil hjelp.
     
    Stuttfeiten, Lillegutt, Hanen and 7 others like this.
  13. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    4,511
    Likes mottatt:
    9,036
    Bonuspoeng:
    183
    Kryss i taket! :p

    Det sier vel noe når vi alle er overrasket...
     
  14. turaga008

    turaga008 EBD | OWS | *AG

    Innlegg:
    163
    Likes mottatt:
    168
    Bonuspoeng:
    43
    Tenker jeg spør her først fremfor å starte egen tråd.

    Jeg forsøker å gi bort gullmedlemskap til samboer via nettsiden, men selve boksen hvor dette fylles inn nekter å laste inn, både på pc og mobil, chrome, safari, og Firefox. Er det noen andre som har slitt med å få lastet inn denne siden korrekt? Har forsøkt både på norsk og engelsk side. https://www.flysas.com/en/eurobonus/give-away-membership/#/give-away-membership
     
  15. Schlandy

    Schlandy Veteran

    Innlegg:
    1,673
    Likes mottatt:
    4,600
    Bonuspoeng:
    113
    Har samme problem.
     
    turaga008 liker dette
  16. turaga008

    turaga008 EBD | OWS | *AG

    Innlegg:
    163
    Likes mottatt:
    168
    Bonuspoeng:
    43
    Takk for sjekken, da blir det vel å ringe inn og be de ordne det manuelt.
     
  17. Claus

    Claus Aktivt Medlem

    Innlegg:
    368
    Likes mottatt:
    352
    Bonuspoeng:
    63
    Ikke sikkert det hjelper nå, men da jeg skulle gi gull til kona i sommer opplevde jeg noe av det samme. Løsningen da var å oppdatere siden flere ganger, så kom den opp etter 5. eller 6. forsøket...

    EDIT: Sjekket siden igjen, og det samme skjedde nå. Måtte oppdatere 3 ganger før jeg fikk opp at jeg fortsatt kunne gi bort et sølvkort. NB! Tok nærmere et halvt minutt før siden kom opp...
     
    Last edited: 09. okt 2024
    turaga008 liker dette
  18. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    4,511
    Likes mottatt:
    9,036
    Bonuspoeng:
    183
    Nok et eksempel til SAS IT tråden der, altså :p
     
  19. turaga008

    turaga008 EBD | OWS | *AG

    Innlegg:
    163
    Likes mottatt:
    168
    Bonuspoeng:
    43
    Hm, nå har jeg forsøkt dette i et par døgn uten videre hell. Alt av nettlesere og med lang ventetid. Hvilken browser og enhet fikk du opp valget på?
     
  20. SVG_flyer

    SVG_flyer Veteran

    Innlegg:
    2,146
    Likes mottatt:
    3,568
    Bonuspoeng:
    113
    Fløy i går med Cityjet fra Bergen ned til Stavanger på bare 22min. Besetningen var innom meg 2 ganger for å spør om det var noe jeg ville ha. Ganske imponert.

    Turen opp til Bergen var med SAS Link men ingen kom innom. Merker noen av dere andre forskjell i forhold til cityjet og sas link?
     
    Hupski, Liza, Kristian and 1 other person like this.
  21. Flyingdutchman

    Flyingdutchman Veteran Moderator

    Innlegg:
    3,707
    Likes mottatt:
    23,327
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg opplever Cityjet som meget kundevennlig, uavhengig av status. Sa til og med til et crewmedlem en gang at de kanskje bør begynne å lære opp sine kolleger i SAS.
     
    Teknolai, SVG_flyer, Hupski and 2 others like this.

Del denne siden