Opplever dere noen "diamant" service?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av edstro, 27. juli 2015.

  1. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    16,178
    Likes mottatt:
    883,776
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg brukte ordet «feederflight» i går kveld og agenten spurte hvilke flygninger jeg ville ha og vips så var de booket
     
    Last edited: 07. nov 2025
    EndreD, McBuljo, Kristian and 2 others like this.
  2. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    1,323
    Likes mottatt:
    607
    Bonuspoeng:
    113
    Begynner Diamond teamet på jobb 08.00 eller 09.00?
     
  3. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    16,178
    Likes mottatt:
    883,776
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg ville satset på 09
     
  4. Preference

    Preference EBD

    Innlegg:
    1,110
    Likes mottatt:
    1,899
    Bonuspoeng:
    113
    Spurte på Evening of Conversation; "Ikke-røde hverdager fra kl 08-17"
     
    Teknolai and trygveat like this.
  5. Lnbre

    Lnbre Senior Medlem

    Innlegg:
    709
    Likes mottatt:
    7,640
    Bonuspoeng:
    163
    Opplevde litt diamantfordeler på vei til Larnaca i går. Oppgradert fra SAS eco light til business for to fra SVG til CPH. Og fra CPH til Larnaca var vi de eneste i economy som fikk ledig midtsete. Fikk selvsagt gratis drikke (musserede vin) og crewet spanderte to burgere gratis, siden Amex-kortet ikke funket med tapping på første forsøk :) de gadd ikke prøve med å bruke chip og sa bare "vi spanderer" med et smil. Veldig bra!
     
    OyvindN, Kalsnes, AirMags and 16 others like this.
  6. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    1,323
    Likes mottatt:
    607
    Bonuspoeng:
    113
    Ja ja, da har det skjedd igjen. Booket sas billett og klarte bestille retur til Torp og ikke Gardermoen. Forsøkte å ringe til Diamantservice, men havner bare på et callsenter med dårlig linje så la bare på. Dette er jo helt og holdent mitt ansvar/tabbe, men har noen opplevd å få tilgvelse fra sas og booket om til rett flyplass. Det er en retur fra ICN så kona og datter er nok ikke veldig sugne på et Vestfoldeventyr.

    Har sendt ydmyk e-post til diamantmailen.
     
  7. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    1,323
    Likes mottatt:
    607
    Bonuspoeng:
    113
    Da jeg ringte sas fra appen tidligere startet den automatiske stemmen med å takke for at jeg var diamantmedlem eller noe. Nå gjør den ikke det lenger. Får ikke mulighet til å taste eb-nummer heller. Nr app ringer starter på 21 og slutter på 00. Blir jeg prioritert, eller er det noe feil med min konto? Opplever dere det samme? Tar veldig lang tid å få svar nå ca 09.30.
     
    Last edited: 14. nov 2025
  8. kongenamundsen

    kongenamundsen Nytt Medlem

    Innlegg:
    38
    Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    18
    Hei.
    Lurer bare på om noen har fått F&F på mail fra SAS, eller er Diamant utelatt? Kan jo hende at jeg har feil på mailsystemet? Så derfor jeg spør..Eller kanskje SAS har endret målgruppen til kun pandion/ansatte?
     
  9. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    1,323
    Likes mottatt:
    607
    Bonuspoeng:
    113
    Se i "Reisetilbud" her på forumet. Temmelig sikker på at Diamond er utelatt.
     
    kongenamundsen liker dette
  10. kongenamundsen

    kongenamundsen Nytt Medlem

    Innlegg:
    38
    Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    18
    Vet at det er F&F ute å går, men hvem har fått koden var vel det jeg egentlig skulle fram til:) Tror jeg fikk sist i februar/mars 2025 på mail om jeg ikke tar feil?
     
  11. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    8,323
    Likes mottatt:
    24,058
    Bonuspoeng:
    293
    I hvert fall ansatte, og så gjetter jeg pandion i tillegg. Diamanter får ikke lengre.
     
    kongenamundsen liker dette
  12. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

    Innlegg:
    5,769
    Likes mottatt:
    10,403
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg ringte også EBD «hotline» via appen i dag tidlig. Fikk heller ikke mulighet til å taste EB-nummer og fikk heller ikke noen velkomstmelding som du skriver. Måtte gjennom en del tastetrykk for å velge mellom det ene og det andre, og fikk også opplyst om at viss jeg valgte engelsk så var det kortere kø.
    Fikk uansett raskt svar fra en norsktalende, men han klarte altså å bruke rundt 40 (!) minutter på å kansellere en innenriks booking som jeg ikke fikk lov til å avbestille selv online.
     
  13. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    19,245
    Likes mottatt:
    75,315
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg fikk "takk for at du er superkunde, vi hjelper deg før alle andre" da jeg ringte ca kl 1030. Fikk svar etter maks 30 sekunder.

    Danen fikset ikke alt mens jeg var på tråden, måtte finne ut av noe. (Sikkert spørre en voksen om hjelp) Så hun sa hun skulle fikse, og så ringe meg opp igjen når alt var klart. Og det gjorde hun. Topp stemning! (Og enda mer topp stemning da jeg oppdaget at hun har glemt å trekke poengene..)
     
    Kalsnes, AirMags, EndreD and 7 others like this.
  14. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    1,323
    Likes mottatt:
    607
    Bonuspoeng:
    113
    Hm, da ringte vi samtidig. Jeg fikk melding om 30 min ventetid. Måtte du heller ikke taste inn masse slik som jeg og Travellingalf må?

    Har heller ikke fått til å book om same day flight change etter at det kom litt ny lay-out for dette og at en ikke kunne være innsjekket når en skulle bytte flight. Bruker du Iphone eller noe annet? Jeg fikk booket om på telefon med reisebyrået.
     
    Last edited: 14. nov 2025
  15. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    19,245
    Likes mottatt:
    75,315
    Bonuspoeng:
    293
    Trengte ikke trykke noe som helst. Ringte med nr som kommer opp under "duamant-support" i appen.

    Same day change har jeg ikke testet med "ny" app.

    Har (selvfølgelig) Android.
     
  16. obay

    obay Veteran

    Innlegg:
    1,677
    Likes mottatt:
    6,839
    Bonuspoeng:
    183
    De siste 2 gangene så virker det som de ikke matcher telefonnummer og sas-konto iallefall. Har måtte oppi eb-nummer og navn etc. Kan ikke komme på å ha trengt det tideligere.
     
  17. Rapolo

    Rapolo Veteran

    Innlegg:
    2,001
    Likes mottatt:
    7,736
    Bonuspoeng:
    183
    Har du barn med EB-konto?
    Tidligere når noen har hatt sin kontaktinfor på sine barns kontoer så blir det kluss hos SAS siden det er motsigende informasjon.
     
  18. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    1,323
    Likes mottatt:
    607
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg ser nå at datteren min fortsatt hadde mitt nummer liggende i profilen sin. Får jo bare sent request for å oppdatere hennes nummer, de må jo se kopi av passet hennes først. Er vel egentlig til vår fordel at de har skjerpet inn muligheten for å oppdatere tlf nummer selv. Det merkelige er jo at alt funket helt fint i app frem til de oppdaterte den for ikke lenge siden.
     
  19. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    1,323
    Likes mottatt:
    607
    Bonuspoeng:
    113
    Fikk telefon fra en hyggelig svensk dame i går som tilbød å booke om for litt over 2000 kr per pers. Takket høfflig nei siden jeg kjøpte egne billetter cph-osl fire timer etter icn-cph ankommer for 650 kr/stk som back-up.
     
  20. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    1,323
    Likes mottatt:
    607
    Bonuspoeng:
    113
    En oppdatering her også. Fikk sms om at kontaktinfo var endret på datter i dag tidlig. Forsøkte nå å endre same day flight og fikk endret til en som ut fra prisingen er ganske full. Fikk feilmelding på dette i dag tidlig.

    Etter at jeg nå har logget ut og inn av app er riktinok muligheten til å ringe inn borte... Det er bare fra Support&feedback en skal kunne ringe inn fra app? Finnes det et telefonnummer en kan ringe der en kan taste inn eb-nummer for prioritering?
     

Del denne siden