Jeg brukte ordet «feederflight» i går kveld og agenten spurte hvilke flygninger jeg ville ha og vips så var de booket
Opplevde litt diamantfordeler på vei til Larnaca i går. Oppgradert fra SAS eco light til business for to fra SVG til CPH. Og fra CPH til Larnaca var vi de eneste i economy som fikk ledig midtsete. Fikk selvsagt gratis drikke (musserede vin) og crewet spanderte to burgere gratis, siden Amex-kortet ikke funket med tapping på første forsøk de gadd ikke prøve med å bruke chip og sa bare "vi spanderer" med et smil. Veldig bra!
Ja ja, da har det skjedd igjen. Booket sas billett og klarte bestille retur til Torp og ikke Gardermoen. Forsøkte å ringe til Diamantservice, men havner bare på et callsenter med dårlig linje så la bare på. Dette er jo helt og holdent mitt ansvar/tabbe, men har noen opplevd å få tilgvelse fra sas og booket om til rett flyplass. Det er en retur fra ICN så kona og datter er nok ikke veldig sugne på et Vestfoldeventyr. Har sendt ydmyk e-post til diamantmailen.
Da jeg ringte sas fra appen tidligere startet den automatiske stemmen med å takke for at jeg var diamantmedlem eller noe. Nå gjør den ikke det lenger. Får ikke mulighet til å taste eb-nummer heller. Nr app ringer starter på 21 og slutter på 00. Blir jeg prioritert, eller er det noe feil med min konto? Opplever dere det samme? Tar veldig lang tid å få svar nå ca 09.30.
Hei. Lurer bare på om noen har fått F&F på mail fra SAS, eller er Diamant utelatt? Kan jo hende at jeg har feil på mailsystemet? Så derfor jeg spør..Eller kanskje SAS har endret målgruppen til kun pandion/ansatte?
Vet at det er F&F ute å går, men hvem har fått koden var vel det jeg egentlig skulle fram til Tror jeg fikk sist i februar/mars 2025 på mail om jeg ikke tar feil?
Jeg ringte også EBD «hotline» via appen i dag tidlig. Fikk heller ikke mulighet til å taste EB-nummer og fikk heller ikke noen velkomstmelding som du skriver. Måtte gjennom en del tastetrykk for å velge mellom det ene og det andre, og fikk også opplyst om at viss jeg valgte engelsk så var det kortere kø. Fikk uansett raskt svar fra en norsktalende, men han klarte altså å bruke rundt 40 (!) minutter på å kansellere en innenriks booking som jeg ikke fikk lov til å avbestille selv online.
Jeg fikk "takk for at du er superkunde, vi hjelper deg før alle andre" da jeg ringte ca kl 1030. Fikk svar etter maks 30 sekunder. Danen fikset ikke alt mens jeg var på tråden, måtte finne ut av noe. (Sikkert spørre en voksen om hjelp) Så hun sa hun skulle fikse, og så ringe meg opp igjen når alt var klart. Og det gjorde hun. Topp stemning! (Og enda mer topp stemning da jeg oppdaget at hun har glemt å trekke poengene..)
Hm, da ringte vi samtidig. Jeg fikk melding om 30 min ventetid. Måtte du heller ikke taste inn masse slik som jeg og Travellingalf må? Har heller ikke fått til å book om same day flight change etter at det kom litt ny lay-out for dette og at en ikke kunne være innsjekket når en skulle bytte flight. Bruker du Iphone eller noe annet? Jeg fikk booket om på telefon med reisebyrået.
Trengte ikke trykke noe som helst. Ringte med nr som kommer opp under "duamant-support" i appen. Same day change har jeg ikke testet med "ny" app. Har (selvfølgelig) Android.
De siste 2 gangene så virker det som de ikke matcher telefonnummer og sas-konto iallefall. Har måtte oppi eb-nummer og navn etc. Kan ikke komme på å ha trengt det tideligere.
Har du barn med EB-konto? Tidligere når noen har hatt sin kontaktinfor på sine barns kontoer så blir det kluss hos SAS siden det er motsigende informasjon.
Jeg ser nå at datteren min fortsatt hadde mitt nummer liggende i profilen sin. Får jo bare sent request for å oppdatere hennes nummer, de må jo se kopi av passet hennes først. Er vel egentlig til vår fordel at de har skjerpet inn muligheten for å oppdatere tlf nummer selv. Det merkelige er jo at alt funket helt fint i app frem til de oppdaterte den for ikke lenge siden.
Fikk telefon fra en hyggelig svensk dame i går som tilbød å booke om for litt over 2000 kr per pers. Takket høfflig nei siden jeg kjøpte egne billetter cph-osl fire timer etter icn-cph ankommer for 650 kr/stk som back-up.
En oppdatering her også. Fikk sms om at kontaktinfo var endret på datter i dag tidlig. Forsøkte nå å endre same day flight og fikk endret til en som ut fra prisingen er ganske full. Fikk feilmelding på dette i dag tidlig. Etter at jeg nå har logget ut og inn av app er riktinok muligheten til å ringe inn borte... Det er bare fra Support&feedback en skal kunne ringe inn fra app? Finnes det et telefonnummer en kan ringe der en kan taste inn eb-nummer for prioritering?