kan fort havne i sitiasjonen der jeg mangler 4-5 legs for Diamant. Reiser aldri IC med SAS i øko så tror ikke Cu er noe jeg har glede av. Likker ikke usikkerheten. Så tror ikke jeg helelr tar en MR for DIA, men vet jo aldri når man først kommer nære (lider av Bonusfeber delux )
Er mye BGO-OSL t/rt, men er også en del i Kina og ellers i Europa. Er egentlig mest spent på langdistanseturene. Jeg reiser stort sett i plus innen Norge/Europa og da er det vel ikke så mye å hente på å være Diamond... Det jeg kanskje er aller mest spent på er om det hjelper å være diamond når ting skjærer seg. Som f.eks. ved forsinkelser pga. "askeskyer" og den slags. Der opplevde jeg en veldig god service hos KLM. (Under "askeskyen" sto køen i AMS langt utenfor terminalbygningen, som gullkunde gikk vi rett forbi køen og var ute av flyplassen innen 30 min.) Jeg ble også ofte oppgradert til comfort (selv om det ikke er like bra som SAS sitt plus-produkt). Haha, jeg har lovet min andre halvdel at livet på reisefot skal bli mye bedre nå når vi begge har gått over til SAS.... Fingers crossed... Xxx.
Jeg har opplevd at EBG har vært nyttig å ha i slike tilfeller. Så da vil jeg forvente at det minst er like bra for EBD. Men et stalltips når ting går til H i stor skala som den gang Gardermoen nærmest ble stengt pga uvær (og flyplassen antagelig hadde mange EBG mm) så bruk chat tjenesten. Den gang så var det flere titalls med EBG i EBG køen, umulig å få svar på tlf. Men på chatten kom jeg igjennom nesten med en gang og fikk fikset ny avgang og det hele.
Ah, takk for veldig godt tips. Haha, jeg forventer jo at jeg kommer til å oppleve litt uvær i løpet av vinteren, så greit å vite. Xxx.
Finnes det sas chat? Kun for gull og diamant da? Trodde den hadde blitt lagt ned, men husker den for noen år siden. Nylig blitt ebg.
Finnes fortsatt innenfor åpningstidene. Litt kronglete å finne den, men gå inn på kontakt og søk etter chat. Trykk på knappen det står chat på, ikke trykk enter
Ja den er veldig kronglete å finne, kan ikke se noen annen grunn til det enn at de helst ikke vil ha for mye trafikk der.
I dag reiser jeg SVG-BGO sammen med en kompis på separat PNR. Jeg sjekket meg selv inn på 5A og han på 5C i natt. Overraskelsen var derfor relativt stor da jeg plutselig så at jeg som er EBD var tuppet bak til midtsete på rad 15, mens kompisen min som er EBB satt igjen på 5C. Hvorfor i h..... SAS?!
Kan du ha eit etternamn som liknar eller er identisk med det Scandipendler har? Kanskje SAS trur at du er broren?
Noe off-tipic? Kan jeg som er ebG nå sas direkte på et nr som ikke koster gull og grønne skoger? Uten kø altså. Ønsker å avbestille noen sas plusreiser
Skriv til gullmailen, de fikser det for seg uten at du må prate med noen eller betale 30000kr minuttet..
Air Nostrum leverer. Før avgang kom ei fra CC bort, tiltalte meg med fornavn og ønsket meg hjertelig velkommen ombord. Hun gjorde også oppmerksom på at jeg fritt kunne velge drikke fra menyen, og at det bare var å "plinge" om jeg ønsket noe.
Opplevde akkurat det samme på Cityjet .. innenriks .. og jeg fikk mer enn en vin .. Aldri opplevd noe slikt fra SAS ..
Det er diamantservice - blir jo spennende å se hvor man skal sitte hver gang + at du får mange nye venner (i A og B setene...)
Dersom du har en annen mobilleverandør enn Telenor, så kan du ringe 91505400. Det er vanlig mobiltakst. Men, køen er fortsatt den samme...
Køen forsvinner fort når man taster inn EB-nr. Dog har jeg langt bedre erfaring med å vente til SAS stenger sin telefon og de engelsktalende overtar..