Det var @Larsmarius som fikk hengelåsen i posten Det var egentlig litt morsomt, men vet ikke om det ordnet seg?
Apropos, hvis det er noen som digger Bayern München og/eller Arsenal så har SAS Dreams billetter til oppgjøret i runde 16 av CL i München.
Hva er deres erfaring med å få gratis drikke til reisefølget og? Jeg skal ut på en tur med far, bror og brors samboer om ikke så lenge. For meg er dette min nærmeste familie, men ikke for SAS ettersom jeg har skjønt. Hvor nøye er de på dette ombord (IC om det har noe å si)?
Tilbake til CPH i dag, i utgangspunktet booket på SK1465. Prøvde meg imidlertid, med billig Plus-billett i A-klasse, på et tidligere og kraftig overbooket fly, og gateagent var veldig, veldig klar for å hjelpe meg - helt til det dukket opp en jævla svensk pandion, som også hadde lyst på det ene midtsetet gateagenten hadde klart å oppdrive. Jaja. Værsågod. Men ros til gateagenten, som gjorde absolutt alt han kunne for å hjelpe. Dermed ble det til slutt SK1465, hvor jeg ble regelrett ignorert av crew under serveringsrunden, Plus og EBD-status til tross. Sikkert et uhell, men ekstremt sløvt. Ble til og med i første omgang bryskt avvist da jeg etterpå ba pent om en Ramlösa ('vi har jo nettopp gått med trallen'). Jaja. Sånn går no pendlerdagan. Snart er de over, hurra, hurra.
Er dette et bare Diamant event? Kan ikke finne det via gullsiden. Er Arsenal fan, men etter kampen i dag så er det kanskje ikke like kult å dra!
Hyggelig bemerkning fra crew på flighten fra Eve-Osl i dag. Trengte ikke vise kortet og fikk beskjed at jeg kunne bare velge fra menyen om jeg ønsket noe mer enn en cola
Samme spørsmål fikk jeg i dag på turen fra Oslo til Bodø. Da jeg takket høflig nei takk, fikk jeg spørsmål to ganger om jeg var helt sikker
ikke i utgangspunktet, bare drikke som er nedskrevet. Noen ganger har dragen dagen og lar deg velge både flytende og fast
Det hender av og til at slusene åpnes, da passer jeg veldig godt på å vise takknemlighet. Enda viktigere med ros til fremragende personell enn det er med korreks til de grumpy.
Hvordan funker det da? Spør dere om å få en snack og? Skal til SVG om en god uke, kunne tenkt meg Mikkeler, men det får man vel ikke?
...både jeg og reisefølget fikk ei flaske rødvin på siste flight OSL-SVG ikveld...er nok litt forskjellig praksis på dette også...heldigvis