Har fått både ja og nei ved sjekkin... når jeg fikk nei fikk jeg forøvrig ja i skranken under loungen. Det var nesten sånn; herrigud for et spørsmål, selvfølgelig skal du få være med! Slapp da 6-7 timer på OSL og fikk da være med flyet som hadde avgang om ca 30 min. Når jeg fikk nei i sjekkin ba dem meg gå til billett skranken men dem skulle ha en halv formue for å booke meg om.
Jeg har tre ganger som EBD blitt nektet å bli med tidligere fly med Plus-billett (A), selv om det var masse ledig - alt ut fra OSL. Fem ganger har det fungert fint - alle ganger ut fra CPH. Har også fått blitt med tidligere fly da jeg var statusløs og fløy med bonusbillett i minus (men da forsto vel selv gatepersonale at det hadde vært mulig for meg å simpelthen ombooke selv).
Ga de noen forklaring på at du ikke fikk endret plus-billetten? Trodde det va litt av sjarmen med å fly plus at man hadde litt mer fleks.
Dette spørsmålet vel både hvor man spør og hvilken tid det er. En periode hadde visst EBD fått for mye service og det ble nedlagt forbud mot gratis ombooking etter hva jeg forstår..
Har kjøpt noen Plus billetter på tilbud, og 4/4 (siste halvår?) har blitt endret ved gate uten spørsmål (OSL). En billett har blitt ombooket i skranke mer enn 24t før (dvs har ikke kunnet gå til gate) : 2000,- i ombooking...
Er ikke diamant, men fikk lov til å komme med fly en time tidligere fra Stockholm i dag. Hadde klasse A Plus-billett og spurte pent i innsjekk.
Fikk akkurat lov å bli med tidligere fly fra TRD til oslo med billig go billett. en annen med gold før meg fikk ikke bli med.
Ebg. Hadde bestilt nødutgangssete i Go. Da jeg kom til gate fikk jeg en ny lapp med 3b på(sas plus!) Ikke vært med på før. Er grunnen et stappfullt fly? Uansett fornøyd, bra sas!
Haha... Jeg klarer meg 2 timer på flyet uten å bli nektet polarrull og få en flyvertinne til å himle med øynene og si "å herre gud" når jeg er uforskammet nok til å be om både cola og vin.. (Dette har skjedd før, riktignok på kortere flights, men fortsatt). Så ja, jeg hadde blitt mer enn litt muggen.
Jeg har godt nok set nogle tyskere blande øl og cola for at fjerne smagen af øl, samt hørt at kineserne blander amarone med cola for at kunne drikke dette, men uanset ville jeg nok også himle med øjnene hvis jeg så nogen blande vin og cola (også selvom det er SAS vin)...
Hehe.. hva om jeg er tørst og har lyst på vin etterpå? Forøvrig, i Spania er det vanlig blandt ungdom å blande rødvin og cola..
Sprite og hvitvin er også rimelig bra.. Poor man Champagne har blitt drukket flere ganger med dårlig hvitvin en sen aften.. utsøkt! C
Da anbefales en virkelig tørr hvitvin. Er det antydning til fukt er det nemlig et helvete å få den av vegger og tak etterpå.