Opplever dere noen "diamant" service?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av edstro, 27. juli 2015.

  1. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Ingen business ingen perk...
     
    Larsmarius and NoLimit like this.
  2. Insomnia4u

    Insomnia4u Veteran

    Innlegg:
    2,839
    Likes mottatt:
    2,411
    Bonuspoeng:
    113
    Stemmer at Mr.Roald har sagt det i en presentasjon for lenge siden. Nå har jo han sagt en hel del som ikke har blitt av..
     
  3. Larsmarius

    Larsmarius Aktivt Medlem

    Innlegg:
    327
    Likes mottatt:
    351
    Bonuspoeng:
    63
    Fikk til og med benyttet FlyPremium rabatt. Det gikk egneltig ikke, men svensken på telefon ga til slutt opp :p
    Fikk Pluss, men siden det var over 11 mnd til avreise så de fikk ikke firgjort biz så lenge før. Fikk beskjed om å ta kontakt etter jul så skulle de se om de kunne fikse det.

    Jeg måtte få sendt chatlogg på mail for å være sikker.
     
  4. Chrisbgg

    Chrisbgg Veteran

    Innlegg:
    1,612
    Likes mottatt:
    2,657
    Bonuspoeng:
    113
    Amazing!

    C
     
  5. Salvador

    Salvador Medlem

    Innlegg:
    218
    Likes mottatt:
    175
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg blir EBD i løpet av høsten en gang, og planlegger en desembertur til New York med følge. Er det slik at Courtesy Upgrade har forsvunnet fullstendig etter de lanserte bud på oppgraderinger, eller forekommer det fortsatt? Jeg vil jo helst at vi begge skal bli oppgradert og tenker derfor å bestille begge billetter på samme PNR. Eller er det fullstendig uaktuelt at begge har noe mulighet på CU, og at sjansen stiger dramatisk om man reiser aleine?
     
  6. Anita

    Anita Aktivt Medlem

    Innlegg:
    417
    Likes mottatt:
    965
    Bonuspoeng:
    93
    Vi fikk det en gang på gull for 3 år siden, ingen nå dette halvannet året hvor mannen har vært diamant (og jeg da gavegull). Var for eksempel nesten tom plus kabin sist vi fløy til DC...
     
  7. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,394
    Likes mottatt:
    3,333
    Bonuspoeng:
    113
    Ingen eksakt vitenskap for dette. Er EBD og har fått reisefølget oppgradert med meg på samme PNR.
     
  8. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,690
    Likes mottatt:
    32,597
    Bonuspoeng:
    293
    Det var nok en operational upgrade. Det var ikke CU for tre år siden vel? Iallefall ikke for EBG.
     
    Anita liker dette
  9. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,690
    Likes mottatt:
    32,597
    Bonuspoeng:
    293
    Og mail adressen du skulle sende forespørselen til var...?
     
  10. Anita

    Anita Aktivt Medlem

    Innlegg:
    417
    Likes mottatt:
    965
    Bonuspoeng:
    93
    Ok, det vet jeg ikke. Fikk melding kvelden før vi skulle fly at vi var oppgradert til C. :) Ikke opplevd oppgraderinger siden...
     
    RoadKing liker dette
  11. TOS_EBG

    TOS_EBG Lost in Space (and currently EBD)

    Innlegg:
    455
    Likes mottatt:
    492
    Bonuspoeng:
    63
    God diamantservice: Jeg fikk endret til et tidligere fly til TOS med en plusgrade oppgradert billett i utenlandsloungen på OSL. Jeg hadde bare håndbagasje og billetten var separat fra turen jeg ankom OSL på.
     
    CrotchRocket liker dette
  12. Larsmarius

    Larsmarius Aktivt Medlem

    Innlegg:
    327
    Likes mottatt:
    351
    Bonuspoeng:
    63
    [email protected] (svarer forrøvrig ikke), så jeg sendte til [email protected] og fikk svar innen 2 timer.
     
    Candy, kaijoar, KRS and 5 others like this.
  13. Larsmarius

    Larsmarius Aktivt Medlem

    Innlegg:
    327
    Likes mottatt:
    351
    Bonuspoeng:
    63
    Måtte prøve meg igjen :p Skal til Beijing og Pyongyang til vinteren. NordKorea turen kom på etter at de opprinnlige billettene i biz ble bestilt.
    Derfor måtte jeg endre billettene, da hadde ikke sas 2 ledige billetter i biz på utreise dagen så måtte ta en routing med air china i stede. Sendte mail i sta med booking ref, og et par timer kom forslag på ny routing med sk995 med 2 bill i sas business :) Rakk ikke å få bekreftet før stengetid i sta, så vet ikke om de fikser det siden det var CT billett. Regner med svar i morgen tidlig.
     
  14. Larsmarius

    Larsmarius Aktivt Medlem

    Innlegg:
    327
    Likes mottatt:
    351
    Bonuspoeng:
    63
    For å svare meg selv; så ja de klarte å fikse med CT også, refunderer alle poengene og trekker 100000.
    Bookingen ser forrøvrig meget spesiell ut på sas.no pr nå :p
    sas.JPG
     
    OlaEBG, Travellingalf, KRS and 3 others like this.
  15. chberge

    chberge Medlem

    Innlegg:
    166
    Likes mottatt:
    241
    Bonuspoeng:
    43
    Forstår jeg dette riktig, at jeg som Diamond kan ringe SAS og få de til å frigjøre 2 Biz-billetter for bruk med CT? Og dette er en Diamomd-fordel?
     
  16. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,186
    Likes mottatt:
    3,120
    Bonuspoeng:
    113
    Det er ikke en fordel som er offisiell eller noe du kan forvente. Men noen rapporterer at de har klart det. Om det var med CT vet jeg dog ikke
     
    chberge liker dette
  17. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Det hadde vært helt helt konge!
    Får man booket 2 stk først og så to ekstra til ungene etterpå...
     
  18. Larsmarius

    Larsmarius Aktivt Medlem

    Innlegg:
    327
    Likes mottatt:
    351
    Bonuspoeng:
    63
    De som svarer på telefonen hos sas kan ikke dette. går kun via spesialmail. Legger merke til at det stort sett er 2-3 forskjellige navn som alltid svarer på mailene til diamond.dk, men da det kommer til billetter er det alltid samme dame som svarer.
     
    Olelink, chberge and Xflipper like this.
  19. kiev

    kiev Ex Spært

    Innlegg:
    1,215
    Likes mottatt:
    4,294
    Bonuspoeng:
    113
    I "gamle dager" var dette kun et uoffisielt Pandion perk. Prosedyren var å ringe Pandion-nummeret og spørre om de tilfeldigvis hadde to Eurobonus businessbilletter ledig til New York neste uke. Callsenter damene måtte da legge inn en forespørsel til sin sjef, som så frikjøpte seter på business fra billettkontoret. Tok vanligvis noen timer så kom mail om OK.
    Har brukt dette flere ganger til både øst og vest USA, og fikk akkurat de tidene jeg ønsket så lenge det var ledige biz-seter.
     
    SAS-EBP, Upsaker, miura and 3 others like this.
  20. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Veldig praktisk.
    Vet du om det har vært grense på to stk eller flere?
    Skulle gjerne hatt dette før EBD også... :)
     
    kiev liker dette

Del denne siden