Har også fått en unnskyldning fra crew ved et tilfelle hvor de måtte flytte folk fordi en familie ble splittet på flere seter. Det var praktisk talt smekk smekk fly og vi hadde 1 A+C+D+F. De spurte mer eller mindre om det var ok for oss at vi ble flytte sammen.. Og interessant nok ble jeg oppgradert til Plus her om dagen, første gang siden jeg fikk EBD for 3 år siden
Knapt et sete igjen på flyet. Plus er stapp slik jeg kan se det.. Ledig midtsete ved siden at Herr Are? Yes sir! På nødutgangsrad sa du? Mhm.... Noen ganger er det faktisk helt ålraight å være EBD...
Det fungerer ikke på tungt belastede pendlerfly i Plus .. Det er alltid en tulling med Bokløv-stil på både armer og bein som absolutt skal sitte i 1E ..,
Ikke bokløv-stil, men har ved noen anledninger vært party-pooperen som okkuperer midtsete i Plus. (Plus-saver & håndbagasje er en god kombo...)
Soft Block .. Reiser i dag med SK269 sammen med "hun som ikke forstår meg". Vi reiser med hver vår PNR fordi det er to ulike sponsorer som betaler billettene. Da vi sjekket inn var E setet ledig på min App og på hennes var det blokert ... alt vel så langt fordi C setet var ledig og hun valgte det. Vel inne i flyet satt det en på E og ingen på B... I dette tilfellet fikk hun (bare EBG) ledig sete og ikke jeg ... Det er sikkert Eivind sin skyld ...!!
Tror denne skulle vært i Opplever dere noen «Gull» Service Ut i Europa når flyet har vært omtrent fult har jeg stort sett alltid ledig midtsete som EBG. Reiser stort sett alltid Plus.
Hva er egentlig diamant-mailen i Norge? Sendte en mail til [email protected] som kom rett i retur da de ikke fant adressen.
Hjelper lite med riktig mail. Er ca. en uke svartid på den norske for tiden. Og den danske har vel 1-3 dager… Veldig bra diamantservice
Har ikke får bekreftelse fra DK mailen. Har andre fått det? 2 dager siden mailen ble sendt. Har sendt 1 i går og uten noe bekreftelse
Noen med expertflyer tilgang som kan sjekke hvordan det ser ut på SK 0995 fra København til Beijing den 8 Mars? Sitter i + med billett fra familie og venner salget og håper egentlig på en curtesy upgrade siden jeg er blitt diamant og greier. Spørsmålet er om jeg skal sitte stille i båten eller feige ut og dra av litt poeng på et bud? Noen gode råd?