Når jeg som ebg booker for familien, så får jeg valgt seter gratis, selv om kun jeg er ebg. På bagasje har det derimot vært forskjell mellom personene på samme booking.
Haha. God ide. Var ei munnrapp dame som forsøkte seg på "mann som pusher 50-taktikken" , men blei brutalt gitt beskjed om å rykke tilbake til start.
Har sas stengt diamant/gold mailen? Har forsøkt å sende et par mail, men får ingen bekreftelse om at den er motatt eller fått noe svar. Er 3-4 dager siden jeg sendte.
Jeg spurte om å få ordnet infant på 3 reiser. Ble gjort på en ukes tid, men merkelig nok ikke alle på samme dag.
På retur fra Boston i mai har vi litt over 7 timer på CPH, og SÅ spennende er jo ikke den flyplassen. Tidligere fly har selvfølgelig ingen ledige bonusbilletter. Jeg prøvde meg på diamant-mailen for å få åpnet opp for bonusbilletter på et tidligere fly. Det var det ikke snakk om. Fikk svar om at jeg måtte bare følge med på om det kom noen ledige seter, og så ringe og få dem til å fikse det. Mener å ha lest at noen har fått åpnet for bonusbilletter tidligere?
Jeg fikk åpnet AES-OSL en gang når det var en måned til avgang. Ville bare hatt tålmodighet og fulgt med innimellom om noe mer blir lagt ut (eller noen kansellerer).
OK, takk @Xflipper og @October Det er helt tomt (i følge Expertflyer) på det aktuelle flyet, så det er vel bar eikke satt opp noen bonusbilletter(?). Har satt opp varsel på EF.
Etter en rekke fånyttes forsøk, anser jeg suksesshistorier (mht. å få frigjort bonusbilletter via diamantmailen) som vandrehistorier
Jeg fikk komme med tidligere flight på søndag fra ARL til OSL. Måtte godta midtsetet då flyet var full men det gikk bra på så kort tur, reiste i Plus.
Jeg bestilte CT for frua og meg til SIN via CPH da de plutselig slapp F billetter, men for returen, lå det an til 12 timer i Køben da kroppen i Tallinn ikke fant noen muligheter på tidligere fly. På eget initiativ foreslo jeg Widerøe til TRF med bare 2 timer og fikk det, belaget oss på en togtur derfra. Imidlertid, jeg sendte en mail til DK Diamantmail og argumenterte med at når man først booker en tur i First, så er det for dumt at man ikke skal få en First opplevelse med gjennomgående fly og. et par dager etter var fruen og jeg satt opp med bare 4 timer på Kastrup . En digresjon, jeg er som gammel traver nesten sjokkert over hvor antallet flygninger har krympet. I "gamle dager" gikk det oftere og tidligere og senere fly mellom de store byene i Skandinavia enn det gikk buss fra dere jeg bodde, nå til dags så er tilbudet dramatisk redusert.