Opplever dere noen "diamant" service?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av edstro, 27. juli 2015.

  1. Scandipendler

    Scandipendler Veteran

    Innlegg:
    1,815
    Likes mottatt:
    2,233
    Bonuspoeng:
    113
    Som tidligere pendlende til Odense: Går det ikke tog tre ganger i timen da? Eller sverger du til "lyntoget"?

    Ellers helt enig i dine betraktninger omkring EBD: Stemmer helt overens med mine erfaringer som EBD, bortsett fra at jeg hadde en CU-uttelling på 0/8. Plusgrade har jeg derimot full uttelling på, både som EBD og nå EBG.
     
    mathiasfe liker dette
  2. mathiasfe

    mathiasfe Veteran

    Innlegg:
    2,773
    Likes mottatt:
    10,106
    Bonuspoeng:
    183
    Det stemmer, men det er ikke alltid togtidene klaffer med bussen jeg må ta etter jeg kommer fram, så da venter jeg heller i gullstua enn på togstasjonen i Odense.
     
    DanH and Scandipendler like this.
  3. Scandipendler

    Scandipendler Veteran

    Innlegg:
    1,815
    Likes mottatt:
    2,233
    Bonuspoeng:
    113
    Fynbus er en hjulrullende katastrofe og de naive odenseanerne tror de skal løse hele floken med en lettbane. Jeg forstår godt at du foretrekker gullstua. Her har du faktisk identifisert en egenverdi i EBD!
     
    mathiasfe liker dette
  4. mathiasfe

    mathiasfe Veteran

    Innlegg:
    2,773
    Likes mottatt:
    10,106
    Bonuspoeng:
    183
    Det er sant. For meg tar det 30 minutter å sykle til SDU, mens buss tar ca en time.

    For ikke å snakke om det kaoset som er her nå mens de bygger lettbanen.
     
  5. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,643
    Likes mottatt:
    34,852
    Bonuspoeng:
    293
    Er jeg blitt Pandionmedlem nå tro? I såfall har jeg opplevd god Diamantstatus service.
    Pandion.jpeg
     
    drsyk, Kristian, kaaai and 5 others like this.
  6. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,898
    Likes mottatt:
    57,532
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg fikk logget på via den linken..

    Kom bare til EBD-siden.
     
  7. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,186
    Likes mottatt:
    3,120
    Bonuspoeng:
    113
    Virkelig imponert over dk diamant nå.
    Har bestilt en bonusreise med WF i go eller X klasse.
    Skulle helst hatt avreise med 19:00 Flyet og ikke 14 som var eneste ledige i go til 5000. Var ledig i pluss med for WF syns jeg ikke det var vært det.
    Sendte derfor en mail og forespurte om de kunne endre, og hadde egentlig forventa avslag I og med at det var ledig i pluss og hadde forberett at jeg måtte dra tidlig.
    Men fikk nå endring i appen og boket om uten problem og ekstra trekk i poeng :O
    Må si det imponerte kraftig.. det er jo tross alt Widerøe fly dette her, og ikke SAS ;)

    Kudos til SAS diamant support
     
  8. Ombo

    Ombo Medlem

    Innlegg:
    197
    Likes mottatt:
    927
    Bonuspoeng:
    93
    Ropt opp til skranken på EWR like før boarding startet på fly fra New York til København lørdag kveld: fikk nye boardingpass i hånden og fikk beskjed om at siden vi var diamant og gull ble vi oppgradert fra GO til Plus. Denne gangen gjaldt det kun min mann og meg og dessverre ikke resten av reisefølget men allikevel fornøyd. Som jeg skrev i en annen post ble hele reisefølget på 6 oppgradert fra GO til Plus på veg TIL New York helgen før.....
    Fra New York til Orlando fløy vi med United og der var hele gjengen i boarding-gruppe 1 men ingen oppgradering.......
     
    Eddie47, RoadKing and Kristian like this.
  9. TomF66

    TomF66 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,269
    Likes mottatt:
    1,249
    Bonuspoeng:
    113
    Det er fint da....med United så er det lite å hente annet enn at du får boarde i gruppe 1 og lounge tilgang med gjest. Får ikke engang velge Eco+ seating... :(

    Selv fløy vi Miami-Oslo og fikk 4 stk oppgradering til biz (dog var det på poeng - men minimums bud - så EBD hjelper nok der også)


    Det blir ikke mer enn en langdistanse og kanskje en kort distanse på SAS metal på meg i løpet av året så jeg egentlig ikke muligheten til å få "EBD service" i så stor grad.

    Noen som vet:
    Skal en tur til Paris med familen i GO dog. Da er vanker det fortsatt gratis drikke på hele familien antar jeg ? Er det mulig å få hver sin miniflaske musserende på veien nedover for å starte vinsmakingen - eller er det begrensninger nå ?
     
    Ombo liker dette
  10. Tore

    Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

    Innlegg:
    5,111
    Likes mottatt:
    114,460
    Bonuspoeng:
    350
    Bare å bestille
     
  11. Flight Cancelled

    Flight Cancelled Bonusjeger

    Innlegg:
    1,529
    Likes mottatt:
    3,544
    Bonuspoeng:
    113
    Etter å ha lest om flere inne som har fått frigjort bonusseter gjennom dansk diamantmail, forsøkte jeg meg i dag.

    Call me impressed, på hele tre flyvninger (!) frigjorde de bonusseter og bestilte til meg. Var bare ett sete ledig BGO-MAN, og de frigjorde ett til (trengte to). I tillegg frigjorde de sete på to flyvninger på returen slik at jeg slipper overnatting på CPH.

    Med slik glimrende service fra SAS er julegave til min far, med tur til Manchester for hjemmekamp mot Liverpool, i boks! :D
     
    Last edited: 13. nov 2018
    DanH, Petter B-C, October and 10 others like this.
  12. Gullars

    Gullars Veteran

    Innlegg:
    3,099
    Likes mottatt:
    4,824
    Bonuspoeng:
    113
    Funker fett på gullmailen også. Fikk gjort det senest i dag, på høstens utreise til HKG. De åpnet to seter på en avgang til CPH som gjorde at vi reduserte ventetiden der med 10 timer :)
     
  13. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,898
    Likes mottatt:
    57,532
    Bonuspoeng:
    293
    Forbasket irriterende at alle andre får til å åpne seter på andre flighter, det får nemlig ikke jeg! :(

    Skal prøve igjen om ikke så lenge, nå har det gått en stund siden sist jeg forsøkte.
     
  14. Gullars

    Gullars Veteran

    Innlegg:
    3,099
    Likes mottatt:
    4,824
    Bonuspoeng:
    113
    Du bruker den danske mailen? Funket ikke på den norske for min del. Og antakelig kun SK sine egne flighter i Europa vil jeg tro.
     
  15. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,898
    Likes mottatt:
    57,532
    Bonuspoeng:
    293
    Bruker alltid den danske, de svarer kjapt :)
    Det er SK fra CPH til OSL de ter snakk om ja. Har en 7 timer stopp på Kastrup som jeg tenker at er greit å bli kvitt.
     
    Xflipper and Gullars like this.
  16. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,849
    Likes mottatt:
    1,926
    Bonuspoeng:
    113
    Fikk hoppet på et tidligere fly LHR-OSL sist uke på en billig Plus billett (A), måtte ta det med transfer desk i T2 ca en time før avgang.
     
  17. Chrisbgg

    Chrisbgg Veteran

    Innlegg:
    1,611
    Likes mottatt:
    2,657
    Bonuspoeng:
    113
    Handler nok mer om flighten du ønsker enn om deg ;)

    De åpner nok opp om de ser det er greit med ledige plasser. Er flyet tilnærmet fullt, blir det jo bare dumt å gi bort når det er mulig å selge de til 2laks..


    C
     
  18. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,898
    Likes mottatt:
    57,532
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg regner med at det er for lenge til, for det er i mai.
     
    Chrisbgg liker dette
  19. Gullars

    Gullars Veteran

    Innlegg:
    3,099
    Likes mottatt:
    4,824
    Bonuspoeng:
    113
    Turen jeg fikk fikset i dag er 26/9...
     
    Chrisbgg liker dette
  20. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,898
    Likes mottatt:
    57,532
    Bonuspoeng:
    293
    "Like" :p
     

Del denne siden