Enig! Børst er kanskje litt på kanten, Har dog lusket med meg en vandrepils en gang eller 2.. Men med mattilbudet de har ombord, er en edit:Loungelaget sandwich helt innenfor! C
Det nydeligste og mest skamløse jeg noen gang har sett, var en eldre dame i 60-70 åra, som virkelig hadde knekt koden. Hun hadde med seg en termos, som hun fyllte til randen med vin, som om det skulle være den naturligste ting i verden, før hun traska seg avgårde til gate. Det er sjelden jeg blir målløs, men som utflytta sunnmøring satt jeg bare igjen og måpte av beundring... #travelhack
Jada, men på mange transittflyplasser er det ny sikkerhetskontroll. Senest opplevde jeg det på LHR, JNB og FRA ... Reiser man Business trenger man vel ikke ta hull på Camelen? (med mindre man reiser med lekeBiz hos SAS, tre enheter kan bli i knappeste laget)
Noen som vet om SAS prioriterer diamant/gull ved forsinket bagasje? Fikk beskjed av Widerøe Ground Handling at de ikke sender hjem bagasjen min i kveld dersom den ankommer, men heller kjører den ut i er oppsamlingsheat i morgen formiddag. Jeg synes ærlig talt de kan betale en tohundrelapp for å få den sendt ut med taxi om den dukker opp i kveld...
RUSH har ingenting med status og prioritet. All bagasje som sendes uten passasjer (forsinket / tapt bagasje) blir merket med RUSH !
Før helgen ringte jeg Tallinn for å bytte ut en flight i en CT-booking, men pga. married segments var ikke dette mulig uten å samtidig gi slipp på to SQ F-seter. Jeg nevnte at jeg tidligere hadde fått hjelp ved at kundebehandleren kontaktet flyselskapet for å koble segmentene fra hverandre, men fikk «we don't do that» som svar. Sendte så avgårde en epost til diamantmailen, og i formiddag tikket det inn oppdatert reservasjon med endringene jeg ba om. Skikkelig godt fornøyd med det
Hei, eg har lyst til og gjere det samme. Har kun 1t 20min connection frå vi landar frå Bali til at vi skal vidare til CPH. Married Segments. Har som deg prøvd hos Tallin utan at det har hjelpt. Korleis gjekk du fram hos Diamantmailen? Nevnte du at Tallin ikkje kunne hjelpe deg? Regnar med at du skreiv at det var Married Segments? Veldig nyskjerrig her. Og slags DiamantMail brukte du? NO/DK/SE Takkar for svar og tips ;-)
Jepp, jeg skrev at jeg hadde prøvd på telefon og at de ikke hadde fått til å booke om pga. married segments. Nevnte at jeg tidligere hatt fått hjelp til dette ved at SQ ble kontaktet for å låse opp og spurte om dette var noe de kunne ordne. Antar det var fremgangsmåten beskrevet her som ble fulgt: https://servicehub.amadeus.com/c/portal/view-solution/977504/en_US/how-to-divorce-or-marry-segments Flighten jeg ba om å få booket om til hadde ledige bonusseter som var synlige i Star Alliance-søket på sas.no. DK
Tusen takk for gode svar :-D ser at flighten som går eindel tidlegare på dagen er ledig med 787-10 så det kunne jo vore moro. Er adressa diamond.dk(at)sas.dk
Og då endra Diamantmailen, fekk låst opp Married Segments. Super service frå SAS og tusen takk til @trygveat som la ut her. Dette forumet er fantastisk! Så da blir det 787-10 fra DPS-SIN med nye Regional Business Class. 8timar på Changi, men tilgang til Private Room + at The Jewel åpnar månaden før. Dei har blant anna Imax kino. Så det skal nok gå fint med 8t. Skal innom Singapore nokre dagar i starten av ferie så då får ein utnytte Private Room og sjekke ut Jewel.