Hadde en litt spesiell Diamantopplevelse på vei hjem fra GDN via CPH for noen uker siden.
Jeg gikk på en smell (eller rettere sagt et skriverbordshjørne) for noen uker siden og pådro meg en ganske vond hofteskade som gjør at ganghastigheten er en del redusert, og det å løpe er bare å glemme. Så da det ble annonseret 30 min forsinkelse og jeg fra før har erfart at flyet fra GDN "alltid" parkerer på A27 eller deromkring og at flyet til OSL stort sett alltid går fra B-gates visste jeg at dette kom til å gå skeis, så jeg ringte kundeservice og snakket med en meget hyggelig dansk kvinne hvis navn jeg dessverre ikke fikk med meg.
Hun kunne ikke love meg noen assistanse på CPH siden det var under grensen på 24 timer for å bestille sånt, men hun skulle gjøre hva hun kunne.
Når vi så ankommer CPH så blir det ikke engang gate, det blir remote, og kapteinen kan opplyse om at det pga en hendelse på flyplassen vil det ta 20-25 minutter før bussen kommer, hvilket vil si 10-15 min før flyet til OSL skal ta av, så da avskriver jeg den flighten og belager meg på et par timer ekstra i CPH.
Men neida, 3 min etter landing kommer det en minibuss opp på siden av flyet med et eneste mål for øyet, å hente ikke lenger så unge Sandem for å frakte han til rett gate for videre flight hjem til Oslo.
Så takket være (velger jeg i det minste å tro) diamantstatus fikset SAS kundeservice dette. Hatten av.
Vis alt...