Det kommer an på flyplassen, men på OSL i går slapp kun Pandion inn på gruppe 0, diamanter fikk da feilmelding. Da slapp to heldige inn, og måtte vente sammen med alle andre på hhv. en dør før rulletrappen, og innerst i røret før de slapp inn i flyet. Det glamorøse innenrikslivet! La for øvrig merke til at et par benyttet seg av VIP-service ved ankomst fra LHR, det virker jo hakket mer luksus, men øker totalprisen någet...
Bøllette innlegg. Ja vel. Beklager om du tok dette ille opp. Jeg spurte bare. Kalle meg for bølle er vel ett sted man ikke skal gå som voksen. Igjen beklager om jeg spurte feil.
Snørrunger... LOL. ja var også en måte å uttrykke seg på. Jeg får si det samme til deg som alle andre. Var ikke meningen å tråkke noen på tæra, Jeg bare spurte, men ser jo det at jeg skal fortsette med å kun lese å ikke kommentere.
Takk for at du svare normalt enn mange andre gjør. Jeg var ikke stygg i meldingen, var kun ett vanlig spørsmål. Men når voksne folk kaller meg for bøllette å snørunge så ser jeg jo at jeg ikke skal kommentere mer. Sitter andre folk i andre enden man ikke kjenner å kan ta te seg det man leser på mange måter. Jeg er selv en Pandion å er fullstendig klar over alle fordeler. Men ser jo at folk liker å lese om hva Pandion er, gjør å får. Ha en god førjul.
Her tror jeg du må lese innleggene en gang til. Ingen har kalt DEG bøllete eller snørrunge. For @Eddie47 er "bøllete" ikke det samme som at noen er en bølle heller. (Som forøvrig var rettet mot @Wiolenze, og ikke mot deg, sånn jeg forstår det)
Tror du leste det litt feil, beklager at det kunne misforstås. Du er ikke vår bøllete venn som er HON i Lufthansa Jeg synes det er kjekt å få litt innblikk i hva som lokker i det fjerne både som Pandion og HON
Snørrungene var sikkert big 4 konsulenter, som reiser land og strand for å gi generiske råd? De forsvinner snart nok. Evt unge meglere som reiser land og strand, for å møte eldre menn med for mange laksepenger? De forsvinner nok snart. Ser på disse, present company excluded, mer som Pandemonium.
Eneste jeg kjenner med Pandion er toppleder i næringslivet som for det meste flyr til jobb, men sikkert noen andre reiser også. Hvordan konsulentene får høy nok faktureringsgrad hvis de bare flyr rundt, det skjønner jeg ikke.
Faktureringsmålet til et ikke-navngitt Big 4-selskap var 75% da jeg var der, så da har man 1.25 arbeidsdag hver uke til å jakte på kårkekortet.
Man fakturerer da reisetid når kunden har akseptert at teamet ikke er lokalt. De jobber jo også på flyet. Synes 75% var lavt. Var 84% når jeg var billable (i et mindre selskap). Øvrig konsultisme fra min side var selvstendig, hvor målet var 100%, med 100% måloppnåelse! Ellers har jeg vært "stab", der det var mye fastpris.
Samme folkene som snakker strategi høylydt på broen under boarding. Skal jeg lære dem om sikkerhet, så må jeg fakturere Høres ut som jeg må fa inn klausul om reisetid neste oppdrag. I god tradisjon sporer vi av, men til alle med det hemmelige nivået. Kom med detaljene, alle former for reisehalloi er gøy. Undertegnede er sølvgutt, men det er bedre en gull når julen nærmer seg.
Hvor lemfeldig folk er med informasjonssikkerhet er sjokkerende. Har sett mye på PC-skjermer på fly som jeg definitivt ikke burde sett. De mest profesjonelle av bedriftene jeg har jobbet i hadde strengt påbud om privacy screen på laptop for all relevante ansatte.
Enig! Har sett mye tilbud og vurderinger, også fra store og kjente selskaper. Det er rimelig umulig å holde noe hemmelig på et fly, så når jeg slår opp PCen der, er det kun for å gjøre ting som ikke er sensitive. Bedre å ta et glass champagne ombord, og jobbe i loungen i rolig krok på forhånd
Helt enig med siste setningen men sånne 3M privacy screen man setter utenpå skjermen er ganske effektive mot innsyn.
Drives det fortsatt med den der analoge skjermbeskytteren? Trodde dette var noe man hadde integrert/innebygd i skjermen i 2025.
De skjermene jeg har sett som har innbygd skjermbeskytter er i utgangspunktet ganske kjipe skjermer. Dårlig innsynsvinkel, i hvert fall på HP sine modeller.
Du mener kanskje HPE maskiner? Enterprise meg midt i r----. Aldri savnet slike maksiner når jeg har måtte bytte den bort til så å si hvilket som helst annet merke