Mulig det er old news blant de rutinerte ringrevene her inne, men overhørte at 10 år på rad med Pandion gir Life Time Diamond i loungen i går. Nytt for meg at det fantes.
Det stemmer, en ex-kollega som bor i Bangkok har hatt evig diamant i mange år allerede. Men det er visstnok ikke så mange slike, under hundre.
Tidlig denne uken kom det pakke fra Anko, med en passholder i skinn. Litt uklart for meg hva nytten er til denne her. Og den nettsiden med flere produkter begeistret meg lite… men bedre enn ikke noenting..
Hadde kanskje vært et lite behov for dette rett etter de begynte med de nye passene, kvaliteten virker å være elendig, men ser ut som de har fikset på det og ser egentlig ikke behovet for noen mappe. Passet til venstre på bildet fikk jeg ganske tidlig etter de begynte med nye pass. Det er også mitt ordinære pass som begynte å se slitent ut ganske kjapt, passet til høyre er mitt ekstrapass som jeg riktignok fikk 2 år senere, men har ikke vært i nærheten av å ha samme slitasje som mitt ordinære pass like kjapt.
Nå står ikke verden til påske... Siden jeg har endret reisemønster betydelig i 2023 så var jeg ganske sikker på at 2024 var det siste året mitt som Pandion. Forbauselsen og den syke gleden av å se konvolutten med Pandion-logoen i postkassen enorm Hvordan jeg har fått det til kan jeg ikke helt svare på. Men cash-messig har jeg kanskje brukt ca 100.000kr på betalte billetter i år. Årets julebrev ser slik ut: