Q & A - Strawberry

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Darkcho, 12. sept 2013.

Tags:
  1. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    23,278
    Bonuspoeng:
    183
    Dere har nok klart å overtale meg til å satse på Folketeateret :)
    Fikk svar fra resepsjonen at de kun har 6 rom med to enkeltsenger, og at de er superior rom. Altså, ikke inkludert i sommerdealen, for den er kun til standardrom. Men jeg fikk et tilbud om å betale en liten sum per natt ekstra for denne oppgraderingen. Det må jeg si er god kundeservice! Bare et slikt svar (og så kjapt!) får meg til å ha lyst til å bo der.
    Nå er jeg da generelt en sucker for svar som "det går egentlig ikke, men ..." for det viser at man har skjønt servicebransjen.
    Da gjenstår bare kjøp av klippekortet og bestemme nøyaktig på hvilke datoer det blir Osloferd.

Kalsnes, Xflipper and Baldrick like this.
  2. Baldrick

Baldrick Cunning Planner

Likes mottatt:
    4,684
    Bonuspoeng:
    113
    Har Savoy blitt pusset opp de siste årene? Bodde der i 2017, og måtte da bytte rom fordi det opprinnelige var slitt, og noe møkkete/utrivelig.. Fikk til slutt det de omtalte som "Vreeswijk-rommet/suiten". Det var ok, men bar fortsatt preg av at det var behov for oppussing..

3. ValdresBjarne

ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

Likes mottatt:
    9,358
    Bonuspoeng:
    183
    Mine rom har vore fine, men det har stort sett vore deluxe og over. Liker frukosten nede i Eik. Har ikkje budd der før 2017.

Baldrick liker dette
  4. ValdresBjarne

ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

Likes mottatt:
    9,358
    Bonuspoeng:
    183
    Begynner å bli ei stund siden, men eg trur det kom på plass på berre nokre dager.
    Men ein positiv ting er at det ser ut til å halde seg på PC, og at du ikkje treng å gjera noko for å halde på statusen(Men no er eg fortsatt Platinum)

Sunnfjordingen liker dette
  5. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    8,992
    Bonuspoeng:
    183
    Har nøyaktig samme erfaring, men også det er et par år siden nå (tror det var midt i 2019): Så slitent rom at jeg klaget etterpå, og fikk beskjed av direktøren om skikkelig oppgradering neste gang. Det ble det, en hjørnesuite høyt i etasjene eller på toppen (husker ikke detaljene eller om rommet hadde et navn).

Suiten var OK, men bar preg av slitasje. Så etter det har uansett ikke Savoy fristet for min del. Det finnes mange andre, fine, NC hotell i Oslo.

Forbehold om at de kan ha pusset opp etter 2019, som jo er en stund siden :)

Baldrick liker dette
  6. HaraldOslo

HaraldOslo Veteran

Likes mottatt:
    4,361
    Bonuspoeng:
    113
    En liten tilleggsopplysning: Det var ingen verifisering av om man er DNB-kunde eller har betalt med et DNB-kort. Jeg betalte gavekort med Amex og fikk svar i dag at de har lagt til 1000 kr fra DNB.

YMMV

indahla, eventyrer, KRS and 3 others like this.
  7. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,266
    Bonuspoeng:
    183
    Noen Platinum her inne som har status matchet mot Hilton gull?

Den kampanjen her frister veldig, 9 netter påfølgende 90 dager og man er Hilton Diamant til 31.mars 2023.

https://statusmatch.hiltonhonors.com/

8. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    8,992
    Bonuspoeng:
    183
    Takk for tips, strålende kampanje hvis man skal bo hos Hilton uansett og med en SÅ kjapp vei til diamant (og evt gull hvis man bare oppfyller med 5 netter istedet for 9)

Ser ut som det vanlige Best Western trikset vil virke hvis ikke Hilton skulle kjenne/ville matche fra NCC. Av en eller annen merkelig grunn har BW en viss standing, men man matcher seg litt til status hos dem, og kan bruke den til å matche videre.

I følge statusmatcher.com ser det ut til at BW til Hilton fungerer fint. Inkl under den nåværende kampanjen hos Hilton, sier flere.

9. Emma

Emma Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    525
    Bonuspoeng:
    93
    Gidder du å dele en link til DNB kampanjen?

Flyingdutchman liker dette
  10. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    8,992
    Bonuspoeng:
    183
    Flyingdutchman and Emma like this.
  11. Emma

Emma Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    525
    Bonuspoeng:
    93
    Flyingdutchman liker dette
  12. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,266
    Bonuspoeng:
    183
    Nc platinum---Best western diamond select---Hilton gull i boks?

eventyrer and tobeornot999 like this.
  13. Jan Fredrik

Jan Fredrik Veteran

Likes mottatt:
    1,721
    Bonuspoeng:
    113
    Fikk 4108, suite med sydvendt balkong og havutsikt. Veldig fornøyd med den! Badet kunne trengt en oppgradering, men det gjelder vel (så og si) alle suitene på dette hotellet.

Maggie liker dette
  14. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,266
    Bonuspoeng:
    183
    Ser av appen at jeg har 4112 på et kommende opphold, så det er nok på samme rekke :)

15. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,291
    Bonuspoeng:
    183
    Hvordan funker dette...? Man får tilsendt en kode, men hvor skal man bruke den koden? Hva om man IKKE er DNB-kunde og bruker dette tilbudet? Vil du da måtte tilbakebetale 1000 kr til DNB da.....?

16. Jan Fredrik

Jan Fredrik Veteran

Likes mottatt:
    1,721
    Bonuspoeng:
    113
    4112 er på samme rekke, ja. Og det er enda bedre fordi det er lenger ut, tror det er nest ytterste. Fint rom og flott utsikt, spesielt på balkongen!

Maggie liker dette
  17. freddyen

freddyen Veteran

Likes mottatt:
    1,493
    Bonuspoeng:
    113
    Dette er et tilbud fra DNBs bedriftskunder til DNBs privatkunder. Reiselivsoperatørene fakturerer DNB 1000 kr for hvert gavekort som brukes.
    Jeg vet ikke hvilke kontrollmekanismer som finnes, men det er vel ikke helt usannsynlig at hele eller deler av gavekortet kan kanselleres om du bryter reglene for tilbudet.

Maggie and trygveat like this.
  18. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,291
    Bonuspoeng:
    183
    Tenkte meg det ja....vurderte et øyeblikk men fornuften tok meg :rolleyes::rolleyes:

19. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    23,278
    Bonuspoeng:
    183
    fra en annen tråd:

polarexpressen liker dette
  20. oggaman

oggaman Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    222
    Bonuspoeng:
    43
    DNB-tilbudet er jo latterlig bra. 50 % rabatt på overnatting eller mat. Varighet på 1 år om jeg forstår det rett? Må nok slå til både for meg og kona. Eneste skåret i gleden er at jeg ikke kan betale med Choice-kortet og få poeng på kjøpet.

eventyrer, Maggie and tobeornot999 like this.

Del denne siden