Q & A - Strawberry

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Darkcho, 12. sept 2013.

Tags:
  1. Flyrlavt

Flyrlavt Veteran

Likes mottatt:
    4,169
    Bonuspoeng:
    113
    Er hele kjeden på vei bort fra amex?
    App har jo allerede fjernet muligheten, restaurant godtar det aldri og nylig spurte jeg om det ikke var mulig å ta betaling fra restaurant i resepsjon, nei, godtok ikke amex der heller var svaret….
    Veldig rart syns jeg, hoteller generelt overalt i verden har liksom vært det jeg er 100% sikker på at godtar amex.

2. kjeeli

kjeeli Veteran

Likes mottatt:
    27,645
    Bonuspoeng:
    183
    Min periode som platinum utløp 31.mars, og jeg hadde ikke tjent mer enn 11173 poeng forrige periode.
    Hadde tenkt til å overføre 5922 Trumfkr for å klare kravet om 100k poeng for opprettholdelse av platinum.
    Men etter tips fra @holmen om at det er inneværende + neste periode

strawberry 2.png

valgte jeg å vente til ny periode, må jo da ut med 6667 Trumfkr for å få tilbake statusen med en gang. Men da får jeg beholde nivået til ut i 2026.

Når det ble 1.april forventet jeg at platinum forsvant fra appen, men den fortsatte å være der.
    Sjekket appen hver dag frem til jeg i dag sjekket nettsiden på desktop, da står det dette.

strawberry.png

da er det også 2 mnd grace ved utløp av status.
    Kunne jo bruke MC’en aktivt i 2 mnd for å minske bruk av Trumfkr, men vil heller skru på overføring til Sas igjen.

For 6667 Trumfkr beholder jeg tydeligvis platinum frem til 31.mai 2026, og får 100k poeng som kan brukes på opphold.
    Muligens dette kan være ett godt tips,
    til folk som ikke når helt opp mot slutten av sin periode.

furlong, freddyen, Jorgen44 and 7 others like this.
  3. Jomik

Jomik Medlem

Likes mottatt:
    71
    Bonuspoeng:
    18
    Jeg skal en tur til Trondheim 4 dager i begynnelsen av mai. Skal ha med egne foreldre og svigerforeldre, som er i alderen 70-80 år.

Jeg har vært der flere ganger før og har alltid bodd på Clarion hotell Trondheim. Fornøyd med hotellet og frokost, og for oss ungdommer på +/- 50 år er det bare god mosjon å gå til sentrum.

Men for de foresatte er nok det i overkant langt. Jeg har lest litt anmeldelser på Strawberrys hoteller i sentrum av Trd.hj. og syns det virker som at de fleste er slitt og med variende renhold og kvalitet, kanskje med unntak av Prinsen.

Dere flott insideflyere, har noen anbefalinger til hvilket hotell som er best i sentrum - eller er det best å legge opp til å ta drosje t/r sentrum 1-2 ganger pr dag for de "gamle"?

4. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,920
    Bonuspoeng:
    293
    Britannia.

animals, themichael and WingmanWizard like this.
  5. Jomik

Jomik Medlem

Likes mottatt:
    71
    Bonuspoeng:
    18
    Litt dyrt for oss

RoadKing liker dette
  6. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,723
    Bonuspoeng:
    183
    I dag har jeg spilt agentrulleten med kundeservice på hvorfor man ikke lenger ser oppgraderinger i app/nettside. Fått litt forskjellig svar, se under.

Jeg ba de sende korrespondansen til IT, evt opp i systemet som kan få dette til å fungere, slik det gjorde tidligere.
    Om dere husker tilbake ble dette fjernet tidligere. Vi bonusnisser sendte inn x antall klager om dette til kundeservice. Etter kort tid var det igjen mulig å se rom kategori igjen.

Oppfordrer IF-ere som ønsker se dette igjen, sende en mail til kundeservice.
    Sammen er vi sterkere:)

upload_2024-4-9_14-30-41.png
    upload_2024-4-9_14-30-55.png
    upload_2024-4-9_14-31-13.png
    upload_2024-4-9_14-31-43.png

Attached Files:

Last edited: 09. april 2024
    EndreD, petrate, Emma and 3 others like this.
  7. eventyrer

eventyrer Medlem

Likes mottatt:
    447
    Bonuspoeng:
    63
    Takk for initiativet. Nå er e-post sendt til kundeservice.
    Satser på at flere IF følger etter, slik at vi også denne gangen får Strawberry til å vise tildelt romkategori i appen.

petrate, Emma, haifinn and 1 other person like this.
  8. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    14,604
    Bonuspoeng:
    183
    Er platinum selv. Kan støtte dette. Hvis dere legger ut en "mal" på mailen dere sendte kundeservice, så sender jeg inn også..( ja, jeg er lat )
    Mvh haifinn

petrate, eventyrer and Emma like this.
  9. oslo.to.unknown

oslo.to.unknown Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    157
    Bonuspoeng:
    43
  10. eventyrer

eventyrer Medlem

Likes mottatt:
    447
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg har sent følgende e-post til [email protected]
    "Overskrift: Se tildelt rom i bestilling"

Tekst:

"Hei,

Tidligere kunne en se romkategorien i appen ved å gå inn på den enkelte bestilling. Denne funksjonen ble fjernet etter siste oppdatering av appen.
    Hva er grunnen til at dere har fjernet denne funksjonaliteten?
    Har dere noen planer om å få tilbake denne funksjonaliteten?

Det er som sagt et sterkt ønske blant undertegnede og mine venner å få tilbake muligheten til å se romkategorien. En oppdatering som fikser dette problemet vil bli høyt verdsatt [​IMG]."

Last edited: 10. april 2024
  11. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    14,604
    Bonuspoeng:
    183
    Sendt :)

petrate, Maggie and eventyrer like this.
  12. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    23,684
    Bonuspoeng:
    183
    Comfort holdte på å bli oppgradert sist jeg var der, må nesten satse på at de er ferdige og at ting nå er freshe.
    Augustin har jeg fremdeles ikke bodd på. Prinsen er blitt en ny favoritt, men Comfort Park (på tross av oppgraderingsbehov) er en veldig god nr2.
    Clarion med sine bittesmå rom og lang avstand fra alt er et sted jeg bare overnatter hvis jeg virkelig ikke har et annet valg.

13. Jomik

Jomik Medlem

Likes mottatt:
    71
    Bonuspoeng:
    18
    Takk for en fin oppdatering. Blir fristet av Prinsen. Kan du beskrive litt hvorfor du har den som favoritt?

14. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,920
    Bonuspoeng:
    293
    Er du glad i øl har de en utmerket pub i samme bygg "Kieglekroa", anbefales!

Jomik liker dette
  15. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    23,684
    Bonuspoeng:
    183
    De anerkjenner status. Rommene har grei (evt god, avhengig av kategori) størrelse, er passe moderne, oppegående personale (dette drar alltid opp!), bare en generell "god følelse" der (som jeg også har på Comfort Park) som er litt vanskelig å forklare. Pluss beliggenheten da, den er jo dønn sentral.
    Dette er også et pluss, selv om jeg selv foretrekker å dra over krysset, rundt hjørnet og ned til Øx Taproom.

Jomik and RoadKing like this.
  16. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    23,024
    Bonuspoeng:
    293
    Bodde et par netter på Prinsen i februar. Fikk en fin oppgradering, dog til et stort rom uten utsikt og som ikke så ut til å være pusset opp som noen av bildene på nettsiden. God frokost, sentralt og hyggelig personale ellers.

Last edited: 11. april 2024
    tobeornot999 and Jomik like this.
  17. Lyssand

Lyssand Nytt Medlem

Likes mottatt:
    3
    Bonuspoeng:
    3
    Kan noen bekrefte at opptjente poeng ikke går ut på dato når en er lifetime platinum medlem?

18. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,989
    Bonuspoeng:
    293
    Står utløpsdato på poeng hos meg, så det må nok dessverre avkreftes.

tobeornot999 and WingmanWizard like this.
  19. Jomik

Jomik Medlem

Likes mottatt:
    71
    Bonuspoeng:
    18
    ØX taproom er bra

Flyingdutchman liker dette
  20. Travellingalf

Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

Likes mottatt:
    10,255
    Bonuspoeng:
    293
    Se der ja! Er i akkurat samme situasjon selv og logga meg nå inn på nettsiden via PC og ser at jeg også har fått forlenga Platinum frem til 31.05. :)

kjeeli liker dette

Del denne siden