Fikk innvilga 2,65 som saga nå Flytter fra annen bank. Noen med bedre uten fagforening eller andre spesial avtaler?
Etter rentehevingen, ja. Konsekvent vært på de i forbindelse med renteendringer og vist til at vi flytter lånet om de ikke gir et bedre tilbud. Hver gang har de kommet oss delvis i møte.
Jeg har blitt en utro bankkunde og fordeler tjenester utfra hvilke bank som tilbyr best service og betingelser, oppdelt etter lån, innskudd, tjenester og enkelhet for daglig bruk. Jeg ser ingen fordeler ved å bruke en bank til alt, og det at aksjene ikke nødvendigvis er tilknyttet dagligbanken for regninger har ingen betydning for meg. Det har heller ikke innskudd eller "høyrente-konto". Forsikringer klarer jeg også fint å holde styr på uten å måtte ha de i den tradisjonelle banken. Det er absolutt like lett å holde oversikt når man bruker forskjellige banker for forskjellige oppgaver. Det er faktisk store penger å tjene på å gjøre dette også En annen ting er at det også er enklere å bytte deler av økonomitjenestene når ikke alt ligger hos samme bank!
Takk for påminningen. Er saga-kunde, og etter alle økningene i år var det på tide å sende en aldri så liten klage til kundebhandleren. Ble jekket ned 0.2 umiddalbart, men ikke helt ned mot 2.3 nei. Må kanskje bytte kundehendler snart?