Har fått brev om renteendring i nettbanken til DNB. 2,13% Ikke så mye å skryte av akkurat. Tipper det blir flyttet til Danske bank hvor jeg kan få 1,75% med Akademikerne. Det er alt for stor avstand mellom tilbudene. Men, først går det en mail med klaging til DNB.
Vi fick ny rente på 2,08 ned från 2,65. Blir mail til DNB duden om matchning på Akademiker avtalen. Jaja ska man kasta ut 14miljarder i utbytte så kan man inte ge lägst rente rätt upp og ner... /M Ps sorry för helt sprängt språk... blir mer och mer språkförvirrad för var dag som passerer.
kan dere ikke bare flytte boliglånet? man blir så til de grader lei av å sutre til DnB hele tiden. De skal jo ikke være billigst. Plus individuel rente sitter DnB og kan ha siste ordet uansett. Mitt tips, bytt bank på boliglån og behold de produktene fra DnB man liker(hvis man liker noen da...)
Hva om man akkurat har byttet TIL DNB fordi de hadde en deal å tilby andre ikke kunne? Da skal man vel følge med og gi de en sjans til å rette opp før man bytter et annet sted igjen ...
Absolutt, men generelt er det vel de færreste som opplever at DnB gir de beste betingelsene på boliglån markedet kan tilby Hvis du får det til kan rådgiveren din helt sikkert ringe alle oss på IF
DNB var i mitt tilfelle de som var villig til å strekke seg lengst for at jeg skulle få ting så nær det jeg ville som mulig, de var nok meget gira på å få meg tilbake fra Danske Bank som jeg gikk over til for 1,5 år siden. I tillegg for min del vil jeg helst unngå en ny runde med banker, verdivurderinger og alt det styret som følger. Jeg har da også 2 boliger inkludert sekundærbolig i Oslo som gjør det svært komplisert, og av en eller annen grunn er det så hårreisende vanskelig å forstå hvordan det fungerer at jeg gjerne må bruke 2-3 forsøk på å forklare 1.linje bankfolk dette.
Jeg fikk en meget god avtale da jeg flyttet fra Gjensidige med Tekna-rabatt til DNB. Og det har vært veldig bra helt til renteoppgangen i vinter. Gir dem en sjanse til nå.
Jeg sendte en mail til min mann (det er en dame, men det så ikke riktig ut) i DNB, og hun har svart at de skal se på det. Spenningen er til å ta og føle på!
Enligt vår DNB dude så sätter han ned vår till 1,8 (Econa) på måndag. Märkligt att de måste vänta tills på måndag men men.. lycka till där ute ! /M
Interessant. Visstnok er 1.9% laveste mulige rente i DNB systemet... Men du fikk 1.8% @dahlmath ? Under 34?
Hehe, sendte også avgårde en mail til min kontaktperson for 10 minutter siden. Fikk svar nå at han skulle se på saken! Jeg la også ved et lånetilbud fra Nordea med tilbud om 1.89% rente.. Håper de er villige til å møte meg et godt stykke på veien
Hadde 2.7% fra før hos dnb. Fikk nå brev om nedsatt rente til 2.3% Det er nesten så man tror det er aprilsnarr. Får jeg ikke noe i nærheten av 1.8 byttes det bank ASAP.
Ja, når de har hatt en uke på seg for å se hva alle andre allerede har gjort, så blir det for dumt. De ber jo om at kundene bytter bank!?!