Samletråd Curve/revolut/SAS TW/N26/+++

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av drsyk, 03. des 2018.

  1. XIII

    XIII Senior Medlem

    Innlegg:
    748
    Likes mottatt:
    347
    Bonuspoeng:
    63
    takk. ok så (når time-travel fungerer) er det bare å ha alltid et annet kort som ikke er SASMC for å være forberedt på dobbel poenghelgene : )
     
  2. stekus

    stekus Senior Medlem

    Innlegg:
    920
    Likes mottatt:
    727
    Bonuspoeng:
    93
    Noen som vet om det er håp for tidsmaskinen? Sånn frem til imorgen? Kanskje noen som har snakket med Curve om det?
     
  3. Storbaba

    Storbaba Bitt av bonusbasiller..

    Innlegg:
    1,798
    Likes mottatt:
    2,029
    Bonuspoeng:
    113
    Det eneste man kan lese seg tiler at det er den funsjonen de nå jobber for å få den på plass. Blir sur om denne ryker nå, har basert alt på kjøp før helgen ved bruk av Curve...
     
    Maggie and stekus like this.
  4. BendikHa

    BendikHa Globetrotter

    Innlegg:
    437
    Likes mottatt:
    141
    Bonuspoeng:
    43
    I følge Curve håper de å få på plass GBIT i løpet av neste uke
     
  5. XIII

    XIII Senior Medlem

    Innlegg:
    748
    Likes mottatt:
    347
    Bonuspoeng:
    63
    :(
     
  6. marekz

    marekz Medlem

    Innlegg:
    203
    Likes mottatt:
    326
    Bonuspoeng:
    63
    Oppdatering med ny erfaring med nye TrumfVisa direkte fra NorgesGruppen;
    Det fungerer heller ikke med korrekt med Curve. Testet en transaksjon på Kiwi, men fikk 0% prosent trumfbonus. Ble registrert som en matbutikk fra utenfor Norgesgruppen.

    Andre transaksjoner (ex-Norgesgruppen) gir 0,5% trumfbonus.
     
  7. DanH

    DanH Senior Medlem

    Innlegg:
    1,197
    Likes mottatt:
    1,979
    Bonuspoeng:
    113
    tobeornot999 and Tor Asle Ersvik like this.
  8. Spielhaug

    Spielhaug Veteran

    Innlegg:
    3,100
    Likes mottatt:
    7,783
    Bonuspoeng:
    183
    Revolut tar nå Brexitgrep og flytter alle europeiske kunder over til sin Litauiske avdeling. Skal være gjennomført innen 1 mnd.
    «You are currently a customer of our UK company, which has an electronic money licence. As you may know, we have a company with an electronic money license in Lithuania as well. We set up this Lithuanian entity to ensure that our service would not be affected by Brexit.

    In one month’s time, we will start moving our European customers over to this European electronic money license.»
     
    tobeornot999 liker dette
  9. ROFoto

    ROFoto Nytt Medlem

    Innlegg:
    7
    Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Jeg har Flexi Visa, med bensin rabatt, CircleK Club medlem og Coop, Denne kombinasjonen gjør at jeg får feil når jeg bruker dette kortet for bensin fylling. Ugyldig kompinasjon eller noe sånt står det. Er det noen som veit hva dette kommer av og om jeg eventuelt kunne kommet rundt det med å bruke Curve f.eks, men da blir det vel ikke registrert som bensin kjøp hos Flexi Visa.

    Eventuelt tips om beste avtale mot drivstoff. EB poeng er ikke så aktuelt.
     
  10. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    3,730
    Likes mottatt:
    7,653
    Bonuspoeng:
    183
    Har rømt fra Revolut for lenge siden.

    Ikke pga Brexit, men har vanskelig for å se èn eneste fordel med dem? Rett meg gjerne, men Curve gjør alt det samme og mye mer for min egen bruk av kort (inkl utenlands) hvertfall.
     
  11. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    3,730
    Likes mottatt:
    7,653
    Bonuspoeng:
    183
    Har brukt Samsung pay med Curve en god stund nå. Fungerer bra - men S pay tror at du er i Sverige...

    Det er bare å si "ja" når de spør. Jeg har betalt med Samsung watch lenge, via Samsung Pay, til Curve kort - som vi alle vet kan styres til hvilket som helst kort og valuta du vil i siste linje. Fungerer kanon!

    Og bare siste halvår har folk i Tyskland, UK, Danmark, Litauen og Norge kommentert hvor high-tech det er å betale med klokken :D (Ikke helt enig i at *det* er et stort poeng, bare så det er sagt)
     
  12. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    3,730
    Likes mottatt:
    7,653
    Bonuspoeng:
    183
    Flexi Visa sier på nettsidene sine at du kan få kombinasjon med annen rabatt. De oppfordrer til dobbelt-dip. Ganske uvanlig, bare det....

    Men du prøver trippel-dip, og det går ikke. Du må velge å ta CK club eller Coop rabatt i tillegg til Flexi Visa rabatten. Hva som er lurest, vet du selv - dersom du feks bruker Circle K mye.
     
  13. markus

    markus poengreise.no

    Innlegg:
    982
    Likes mottatt:
    2,227
    Bonuspoeng:
    93
    Gjør som tobernot skriver. Du kan ikke trippeldippe.
    Du får mest tilbake ved å legge Coop medlemskapet i CK appen slik at det registreres automatisk når du tanker med Flexivisa
     
    stekus liker dette
  14. Wanderlust

    Wanderlust Senior Medlem

    Innlegg:
    911
    Likes mottatt:
    701
    Bonuspoeng:
    93
    Har Samsung Watch. Har installert den svenske appen på telefonen, men finner ingen app til klokka. Hvor finner jeg den? Hele poenget er jo å kunne bruke klokka; skal jeg fiske frem telefonen kan jeg like gjerne bruke vanlig kort :)
     
  15. jordbaersylte

    jordbaersylte Medlem

    Innlegg:
    186
    Likes mottatt:
    69
    Bonuspoeng:
    28
    Finnes det noen måte å få poeng på Revolut oppfylling med SAS eurobonus mastercard?
    Jeg prøvde å bruke Curve-kortet. Men da vil den bruke GBP så da betaler jeg vel mer i gebyr på valuta?
     
  16. Jorge

    Jorge Veteran

    Innlegg:
    4,562
    Likes mottatt:
    6,540
    Bonuspoeng:
    183
    Nei
     
  17. bombusfervidus

    bombusfervidus Veteran

    Innlegg:
    2,441
    Likes mottatt:
    5,412
    Bonuspoeng:
    183
    Grunnen til jeg sluttet å bruke Revolut for et par år siden er fordi oppfylling med SAS EB MC sluttet å gi bonuspoeng for denne typen transaksjoner. Selv om du klarer å fylle på Revolut-kortet ditt med NOK, vil du ikke få bonuspoeng likevel. Eller har du undersøkt at SAS EB MC begynner å gi poeng igjen for denne typen transaksjoner som anses som kontantuttak?
     
    Last edited: 13. okt 2021
  18. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,645
    Likes mottatt:
    21,690
    Bonuspoeng:
    293
    NCC gir poeng hos Nordic Choice ved oppfylling av Revolut.
     
  19. Spielhaug

    Spielhaug Veteran

    Innlegg:
    3,100
    Likes mottatt:
    7,783
    Bonuspoeng:
    183
    Men pass på dersom du bruker Vipps og Billkill intensivt sammen med Revolut, så kan en fort havne på svartelisten hos NCC
     
  20. Nuvolari

    Nuvolari EBD

    Innlegg:
    988
    Likes mottatt:
    1,358
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg har kjørt ca 20.000 via bill kill med bruk av NCC hver mnd i 18mnd hvorav ca 25% går via revolut pga maks grensen til NCC på 5.000 pr 24t. Gått greit så langt. Om seb sperrer NCC lever jeg greit med det. NCC bonusopptjening er bare et hobbyprosjekt :p
     
    jgroneng liker dette

Del denne siden