Når det er sagt, er en stor del av meg glad for at bonusbillettene er fullt refunderbare. Og helt enig i at vi bør si ifra her når vi avbestiller!
Senere i kveld kommer jeg til å kansellere 1 stk biz: 13. februar - OSL-CPH-SFO 22. februar - SFO-CPH-OSL Si fra hvis noen ønsker den. Hadde sett frem til denne turen, men takket nettopp ja til ny jobb med oppstart 2 uker før, og har ikke lyst til å be om fri med en gang...
Må antagelig slippe Tokyo biletter I januar. Ingen hast, så gi en lyd på PM hvis det frister med OSL-CPH-HND-CPH-OSL 21 til 30 januar 2022. Jeg venter nok noen uker med å avbestille, med mindre noen vil plukke opp billettene. Prioriterer LAX i stedet, nå som US er rimelig åpent innen den tiden kommer (har biletter dit også )
Glemte at man ikke får avbestilt på nett for tiden... Har sendt melding til gullmailen og bedt de avbestille turen for meg. Om de gjør det, eller hvor lang tid det ev tar, er det ikke godt å si, så foreløpig vet jeg ikke om billettene blir tilgjengelige igjen...
Må kansellere OSL-ZRH-LAX 10.05.22 Swizz biz 4 personer retur LAX-CPH-OSL 22.05.22 SAS eco 4 personer
Kansellerte før idag, lagt inn ny tur til New York, mange ledige Biz via ZRH med Swizz rundt 18 juni.
Det er en mulighet for at vår tur til LAX 8-21 november går i vasken. Gir en liten heads up allerede nå, men kommer nok ikke til å avbestille før tidligst torsdag/fredag neste uke (om det blir avbestilling).
2pax SK OSL-NYC 13nov, C SK NYC-CPH-OSL 16nov C Avbestilles, vil ikke la SAS komme meg i forkjøpet enda en gang.
Noen som er hypp på solotur til BOS med en natt for retur? Jeg kommer til å avbestille følgende, alt i I klasse: 25/02/22 09:15 SK455 OSL - CPH 10:30 25/02/22 12:50 SK927 CPH - BOS 15:35 ... 26/02/22 17:10 SK928 BOS - CPH 09:10+1 27/02/22 07:55 SK1462CPH - OSL 09:10 //Henger ikke på greip Det er nok en fair sjans for at SAS kansellerer, men hvis noen er interessert, så si ifra ila et par dager på PM. Jeg kansellerer ila helgen tenker jeg. Egentlig litt trist, det er min type drømmetur, men jeg må prioritere hytteprosjektet for tida.
Glemte å gi beskjed - sorry! Men har akkurat avbestilt LAX-OSL for 2 pax 17.september. Ligger ute nå. Kommer mest sannsynlig til å avbestille OSL-LAX 6.september, så grab returen nå om noen vil ha 10 fine dager i sunny California i årets beste måned der
Avbestilte nettopp OSL-CPH-SFO 25.11.2021 med retur 28.11.2021 på telefon (siden nettsiden jo ikke funker), men jeg kan ennå ikke se at billettene har kommet tilbake. Om noen har lyst til å følge med går det jo an å se om de dukker opp senere. Spørsmålet er da: Er det ny praksis fra SAS sin side at billettene ikke dukker opp igjen? I så fall vil vel denne tråden fremover ha relativt begrenset verdi.
Det virker som om billetter med avreise nå i november/desember ikke kommer tilbake. Ikke så rart når flightene er mer eller mindre fulle. Billettene jeg avbestilte til LAX i november hadde kun et par seter ledige i C ved avbestillingstidspunkt. Disse dukket som sagt ikke opp igjen.
Var vel i september jeg avbestilte billettene til LA 18-30 november og de dukket heller ikke opp igjen.
Avbestiller OSL-LAX i C for 2 pax den 6.september 2022 i morgen. Gi meg beskjed om noen vil ha dem. Edit: Billettene dukket opp igjen og kom til nytte
Kommer til å avbestille 2x business OSL-CPH-LAX t/r i morgen, gi beskjed om noen ønsker prøve plukke de opp skulle de bli tilgjengelig igjen. Ut 11. April, hjem 23. April.
Jeg kommer til å avbestille 2 pax: OSL-ARN-MIA 27/12 MIA-OSL 2/1 Jeg tviler på at de kommer tilbake, da utreisen ble flyttet, og gikk fra å være bonusbillett til å være revenue-billetter. Og returen er omtrent full, så jeg tror nok SAS helst vil selge dem til blodpris. Men, det er verdt å gjøre et forsøk, om noen vil til Florida over nyttår. (Hvem vil ikke det??)