Samoa og Australia, rundreise med litt innslag av fjell. TG F, SQ C, NZ C/Y, QF Y, NH C

Tråd i 'Reisebrev' startet av snus_mumrikken, 18. nov 2019.

  1. snus_mumrikken

    snus_mumrikken Eventyrar

    Innlegg:
    2,726
    Likes mottatt:
    11,673
    Bonuspoeng:
    183
    Spennande!
    Og ja heilt klart ein treng litt trim, det blir mykje god mat og drikke på ein slik her tur :D
     
  2. oggaman

    oggaman Aktivt Medlem

    Innlegg:
    257
    Likes mottatt:
    200
    Bonuspoeng:
    43
    Sikler litt på DJI Mavic Mini. Bildene du har tatt ser utrolig bra ut. Hvordan er den å fly? Jeg er totalt nybegynner i dronegamet....
     
    snus_mumrikken liker dette
  3. snus_mumrikken

    snus_mumrikken Eventyrar

    Innlegg:
    2,726
    Likes mottatt:
    11,673
    Bonuspoeng:
    183
    Syns den tek veldig bra bilder! 12MP kamera, ikkje allverden. Men godt nok spesielt i dagslys.
    Bilda her er også komprimerte slik at det ikkje skal ta evig lang tid og laste, så kvalitet er egentleg endå betre.

    Drona er kjempeenkel og fly, det er mi første drone og du kan sei eg flyr veldig forsiktig no i starten.

    Appen er veldig intuitiv og bruke, du kan også sette grenser på kor langt vekk du kan fly, kor høgt o.s.v.

    Einaste minuset med Mavic Mini er at den ikkje har ‘Follow Me’ funskjon.
    Men eit stort + at den er mindre enn 250gram og då treng ein ikkje lisens i mange land.

    Ja også er den relativt rimeleg, anbefalar definitiv Fly Moro Combo pakka.

    Send meg ein PM viss du lurar på meir.
     
    Xflipper and paron like this.
  4. snus_mumrikken

    snus_mumrikken Eventyrar

    Innlegg:
    2,726
    Likes mottatt:
    11,673
    Bonuspoeng:
    183
    Samoa, Konklusjon:
    Samoa er ei flott øy, eller rettare sagt nokre flotte øyer.

    Hovedreligion er kristendom (metodist er størst slik me forstod det), og dei har vanvittig med kyrkjer. Ein for kvar landsby.

    Einaste kortet eg fekk til og funke i minibank var Wideroe Visa.
    Du må ha cash til ferje og taxi, om du ikkje får resorten til og betale taxi som me gjorde for hovedtransport etappene.

    Savaii som er den største øya virkar kanskje hakket fattigare, men alikevel ikkje fattig men kanskje litt meir slitt.
    Men samtidig føles Savaii meir ekte, det kunne også ein kar eg snakka litt me bekrefte. Han var frå NZ med opprinelsen hans var frå Samoa.
    Han bygde no hus på Samoa, altså då på Savaii.
    Han sa at du kunne stole på folk, kanskje ting tok litt tid riktignok men det ordna seg alltid.

    Taxi på Samoa er relativt dyrt, og det er greit og bli enig om ein pris på førehand. Ingen taksameter i Taxi’ane.
    F.eks betalte med 260WST for ein taxitur på ca 170km ca 900,-
    Då venta i tillegg sjåføren på oss mens me bada.

    Så eg ville definitiv planlagt eit besøk på begge øyene, du kan også relativt lett fly til American Samoa.
    Etter utbruddet no så ville eg også anbefalt og vise at du har mesling vaksine. Ingen krav på Samoa når me var der, men var visst krav på American Samoa.

    Me vil også anbefale Le Vasa Resort, men heilt klart her er mange plassar og bu så det er bare og gjere research.

    Ja også MÅ du ete Mahi Mahi, også kjent som Dorado som ein lærte av @Stuttfeiten
    Sabla godt også for folk som normalt er vilt kjøt!

    Slenger nokre fleire bilder frå siste del av turen, inkludert rommet på Vaimona. Litt meire slitt, men dei tok igjen på sjarm hos dei ansatte og den veldige gode nevnte fisken.

    Har dykk spørsmål til Samoa så får dykk spørje i veg, så skal me prøve og svare så godt me kan.

    26C37FDF-462E-4B2E-8518-E41A9DB4E6FF.jpeg C25833EC-2594-4C46-8CBC-D0663A8922E8.jpeg 3D8840DA-40A2-407F-9F89-B464FF228368.jpeg 3F705E3F-7979-4ABF-918D-0F9CA1901A0A.jpeg
    4019320F-F78E-4BFA-8302-85D62EA6B3BD.jpeg

    C3CD50F9-51D5-4F97-965C-D4E1F54E01AE.jpeg
    Dei kule bussane deira!
    60D7F7C8-0C58-40AA-92A2-5814DBA1566B.jpeg
    Diesel kosta ca 10,- literen
    B1BEFAFD-49E4-4769-928B-9458BA253422.jpeg
    Utsikt frå ferje når me skulle reise frå Savaii
     
    KRS, mathiasfe, kjeeli and 18 others like this.
  5. snus_mumrikken

    snus_mumrikken Eventyrar

    Innlegg:
    2,726
    Likes mottatt:
    11,673
    Bonuspoeng:
    183
    Samoa-Akl:
    Det vart ein liten tur innom Le Vasa resort igjen for lunch, internett(måtte jobbe litt)
    Så blei me kjørt til flyplassen.
    E7221863-F91E-4844-A260-2816C2DCBEC8.jpeg

    Air New Zealand skulle igjen ta oss til AKL i deires nye A321 Neo.
    Kun 1klasse, men flott fly!
    Fekk lura til oss same nødutgangsete som sist, eg spurte i insjekk men fekk ikkje seta.
    Tok ein sjekk i Expertflyer (Seat alets appen) og då var ingen av nødutgang seta tatt :eek: Alt ana var fullt, ba om setene og etter 10-15min vipps så fekk me nye boarding kort med nye sete.

    Ikkje så mykje og fortelje, men dei har bra IFE og raskt, stabilt og gratis wifi.
    Eg gjekk for geitecurry som smaka overaskande godt med Merlot til.
    02BC8ACA-57DB-4672-9A1A-354AD36D2D94.jpeg Madammen fekk glutenfri kylling
    143D2B14-5D3E-4702-9007-4A45AF13087D.jpeg
    Det smakte overaskande godt og kyllingen var saftig og ikkje tørr! Imponerande.

    Me satt jau med nødutgang og fekk snakka litt med flyvertinna, dei fleste på denne flyginga jobba kun kort-distanse og kom seg stort sett heim kvar dag.

    Eg spurte også om dei hadde måla nokre av flya sine med ‘Air All Blacks’ ref sikkerhetsvideoen deira...
    Det hadde dei ikkje gjort, men kva viss dei hadde som alle skulle tru blive verdsmesterar?

    MEN det ho kunne fortelje, var at når dei måla nokre av flya svarte. Dessa flya ser grisekule ut om du spør meg!
    Ho kunne fortelje at når dei byrja med dette så hadde det vore masse problem med varme, overoppheting av motorar +++ men det var jo for seint og snu. Så desse blir no måla med ein spesialmåling som gjer at overflata ikkje blir for varm.
    Funfact her altså!
    Og plutseleg litt uti flighten så dukkar nødutgang vertinna vår frå flighten til Samoa opp, ho syns det var hyggeleg og sjå oss. Det syns me var hyggeleg.

    Likar me oss hos Air NZ? Ja!

    Etterkvart kom med oss til AKL, no skulle me overnatte på Holiday Inn ved flyplassen.
    Sjølv om me hadde kryssa av at me var i transit med ‘Ja’ til spørsmåla deira om turutstyr så blei det innom karantena. Skoa som me sjølvsagt ikkje skulle bruke blei vaska (Takk for det! Dei var full av gjørme)
    Dette tok jau lang tid, så me slo frå oss tur inn til sentrum.

    Gjekk mot shuttlebuss, den forlot då sjølvsagt rett framom auga våre.
    Balle då! 30min til neste....
    Taxi då, taximannen visste oss bort til noko som heiter Kiwigoa.
    Dette er Kiwigoa:
    07F9D886-A7B9-4EB9-B7B0-FA6C7F2DF6D8.jpeg
    Morosam oppleving, billigare enn taxi.
    Mannen som køyrde kalla dei NZ’s svar på TukTuk. Men den gjekk i over 100km/t :eek:

    Det var han sjølv som bygde dei, og han holdt no på med elektrisk versjon.
    https://www.kickstarter.com/project...building-new-zealands-iconic-electric-vehicle

    Artig type og morosam og annleis transport! Me var nøgd :D

    Så var det insjekk på Holiday Inn, heilt standard ikkje mykje og fortelje om.
    Fekk forøvrig drinkar på medlemskapet.
    Middag blei på ei indisk sjappe i nærleiken, ein får nok av hotell restaurantar.
     
    KRS, mathiasfe, kjeeli and 15 others like this.
  6. snus_mumrikken

    snus_mumrikken Eventyrar

    Innlegg:
    2,726
    Likes mottatt:
    11,673
    Bonuspoeng:
    183
    AKL-BNE, fyrste gong i NZ C! (77W)
    Dette såg me fram til!
    Sjølv om kabinen til NZ ser rar ut så er det noko heilt ana enn det ein har prøvd før!

    Me starta me og ta shuttlebuss til flyplassen.
    Visste kor me skulle gå, hadde allereie orientert oss kvelden før :D
    DD6FA85A-96AF-4577-8251-1351AE11C7AE.jpeg
    Kia Ora :D
    Det virkar ekslusivt!

    Så vart me eskortert gjennom endå ei dør, tok diverre ikkje bilde av denne.
    FA9E9104-AE19-4CB6-9D6B-6FBB906A4420.jpeg
    Så kunne me bare setje oss ned på desse stolane så skulle dei ordne, var ei dame på opplæring i dag så det tok litt tid. Men som dei også såg me var ikkje under tidsnød.

    Må sei at heile sjekk-inn virka veldig eksklusivt!

    Så var det heis opp 1.etg rett gjennom fastrack både immigrasjon og sikkerheitskontroll.

    Vipps så var me i loungen!
    Det var ganske folksomt denne morgonen, og det sto også skilt på utsida med advarsel om dette.
    Men var allikevel ikkje vanskeleg og få sitjeplass, men tok ikkje så mange bilete når det var så folksamt.
    F6610528-00DC-4928-8DFB-7623451AD950.jpeg
    Egen omelett stasjon, meget bra i ein business lounge!
    AA4052C8-9F2B-4B8D-8532-81AA14872B5F.jpeg
    Litt av det andre utvalget
    83BC7A1E-99A2-4D5C-AFF5-C24551B312E1.jpeg
    Kaffi frå baristaen, du bare bestiller det du vil ha frå ei slags ‘padde’ ved baren.
    Kva kaffi du vil ha, veldig bra.
    Hakket meir effektivt enn hos bolaget.

    Det var også veldig bra merka med glutenfritt for madammen, hadde egen brødristar rett ved omelett kokken også.

    Så totalt sett, med x3 besøk dette er ein av dei betre biz loungane vi har besøkt.
    -Barista
    -Bar med mikrobryggeriøl også
    -Omelett stasjon
    -Bra utval av mat
    -Bra merking for GF
    -Sitjeplass også når dei sjølv set opp merke at det er travelt.
     
    KRS, mathiasfe, kjeeli and 21 others like this.
  7. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,904
    Likes mottatt:
    57,552
    Bonuspoeng:
    293
    Hvor får man kjøpt en kiwigoa? En sånn vil jeg ha!
     
  8. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Ebay? :p
     
    snus_mumrikken liker dette
  9. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,220
    Likes mottatt:
    17,304
    Bonuspoeng:
    293
    Husk endel steder så kan det være egne regler hvis du filmer, selv om dronen er 249g eller mindre.
     
    snus_mumrikken liker dette
  10. snus_mumrikken

    snus_mumrikken Eventyrar

    Innlegg:
    2,726
    Likes mottatt:
    11,673
    Bonuspoeng:
    183
    Du får sende ein mail til han karen som kjørte oss:
    [email protected]
    Men då syns eg du skal foliere den med IF :p
     
    Eddie47 and holmen like this.
  11. snus_mumrikken

    snus_mumrikken Eventyrar

    Innlegg:
    2,726
    Likes mottatt:
    11,673
    Bonuspoeng:
    183
    Ja, viss ein filmar folk vertfall der folk kan identifeserast? så er det ofte strengare. Appen seier ofte i frå om slikt heldigvis :)
    Til og med innflygingsonene kjem opp!
     
  12. snus_mumrikken

    snus_mumrikken Eventyrar

    Innlegg:
    2,726
    Likes mottatt:
    11,673
    Bonuspoeng:
    183
    AKL-BNE (forts..) 77W:
    Etter ein finfin frukost i loungen så reiste me tidleg til gate, tanken var og spørje fint om og gå ombord tidleg slik at ein kunne få tatt litt bilete av kabinen.
    Men neidå, her skulle det vise seg at det var buss og møljeboarding :mad:
    Fekk rektignok gå ombord i bussen først, framst i bussen. Men kva hjelper det når dei opnar kun dei midtre dørene på bussen?
    Då likar eg betre TK som har eigne bussar for C passasjerar.

    Vel ombord så blei ein vist til sete 10A og 10B, me hadde valgt sete mot kvarandre.
    Sete 10A er då i bakre del av business kabinen på 77W og det var litt plagsomt med all trafikken av folk som skulle ombord.
    Kanskje ekstra merkbart p.g.a slik setekonfigurasjonen er også...

    Så velg for all del seter i den framre delen av kabinen.
    17DFEF43-5203-421E-BAA0-279E211E866D.jpeg 3BD18236-D964-4ABF-B6AF-EFE7F75E4C3E.jpeg AF66F246-B504-40BC-BC20-E195DA5307FD.jpeg
    Til tross for fot-trafikken så var dei raskt på pletten med og servere bobler og var også rause med påfyll på morgokvisten. Eg fekk kommentar at ‘looks like you need it’ :eek:
     
    Aussie74, KRS, kjeeli and 18 others like this.
  13. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    Eg og @Travellingalf fekk også ein munter kommentar når vi gjekk ombord; "Looks like you guys 'ave 'ad a rough morning! Care for a drink love?" Ein herlig gjeng. :D
     
  14. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,678
    Likes mottatt:
    32,531
    Bonuspoeng:
    293
    Kan man bare si til en mann :)
     
  15. kosvines

    kosvines Senior Medlem

    Innlegg:
    719
    Likes mottatt:
    529
    Bonuspoeng:
    93
    Air New Zealands crew er som oftest fantastiske når det kommer til slike ting. Laidback, proffe og glimt i øyet.
     
  16. snus_mumrikken

    snus_mumrikken Eventyrar

    Innlegg:
    2,726
    Likes mottatt:
    11,673
    Bonuspoeng:
    183
    Haha :D Heilt enig, ein herleg gjeng som sørgar for at me har det bra på tur!
     
    Kristian liker dette
  17. snus_mumrikken

    snus_mumrikken Eventyrar

    Innlegg:
    2,726
    Likes mottatt:
    11,673
    Bonuspoeng:
    183
    Haha, heilt klart. Syns det var hyggeleg med påfyll, så var jau veldig nøgd :D
    Kanskje spesielt at dei fiksa det samtidig med all fot trafikken som kom forbi.
     
    RoadKing and Eddie47 like this.
  18. snus_mumrikken

    snus_mumrikken Eventyrar

    Innlegg:
    2,726
    Likes mottatt:
    11,673
    Bonuspoeng:
    183
    Enig, har fått veldig bra inntrykk av Air NZ crew på dei 3flightane me har hatt.
     
  19. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,327
    Likes mottatt:
    35,302
    Bonuspoeng:
    293
    Du hadde jo vansmekta på den nydelege 'strandeigendomen' på Samoa og ikkje minst lidd deg gjennom den flotte fjellturen. Klårt du då trong ein NZ-drink :)

    Det er artig å sjå kor langt folk er villige til gå for å dra på fjelltur. No er eg glad i slikt sjølv, sjølv om eg kanskje ikkje er like ivrig som deg, @snus_mumrikken, men like fullt fint å sjå alle bileta m.m. Takk for at du deler :)
     
    snus_mumrikken and Eddie47 like this.
  20. snus_mumrikken

    snus_mumrikken Eventyrar

    Innlegg:
    2,726
    Likes mottatt:
    11,673
    Bonuspoeng:
    183
    Dette var godt tenkt, at då trengte ein NZ Drink :D
    Ein er vel litt over snittet innteresera i og reise på fjelltur rundtomkring, heldigvis så gjer dette flotte forumet og bonussankinga denne moglegheiten samtidig som ein får opplevd og reise og kose seg i dei eleverte klasser :D
     
    Kristian liker dette

Del denne siden