Samoa og Australia, rundreise med litt innslag av fjell. TG F, SQ C, NZ C/Y, QF Y, NH C

Tråd i 'Reisebrev' startet av snus_mumrikken, 18. nov 2019.

1. snus_mumrikken

snus_mumrikken Eventyrar

Likes mottatt:
    12,205
    Bonuspoeng:
    183
    AKL-BNE:
    Etter at ein hadde fått litt påfyll med bobler på morgokvisten så fekk med frukost.
    516D1E91-4278-410E-8381-98BE4D5238E8.jpeg
    Det var vel slik egentleg heilt standard og ikkje noko stor smaksoppleving, men absolutt ikkje dårleg.

Ja og så må eg igjen skryte av det interaktive kartet til AIR NZ, samt den kjempebra og gratis WIFI’ien dei har.
    2879FDDE-F08F-4135-8A82-AC8F957ABDF5.jpeg B894B050-9331-4406-A0A3-FEA82B631F24.jpeg
    Slik var frukosten og som sagt, det smakte heilt greit.

Den glutenfrie frukosten var rikeleg, så madammen gjekk vertfall ikkje av flyet svolten.
    2203A420-36CB-4A66-A4BB-D4DFD233C581.jpeg 1167A096-1757-48B1-84F3-D5D0FA8A9DE8.jpeg C0A1DCB9-0940-470C-8AFD-ACA019939CC8.jpeg
    Kyllingen var visst god og ikkje tørr, så det var bra levert av Air NZ igjen.

Etterkvart så fekk eg lyst og smake litt på vinen dei hadde ombord.
    Det nærma seg forsåvidt BNE men det var ikkje noko problem for det hyggelege crewet.
    12232645-791E-4C80-B812-0EF50AA7959A.jpeg
    Vinen smakte godt, og eg kunne heilt sikkert fått smake meir.

Konklusjon air NZ Biz:
    Seta er jau litt rare, og no var dette bare ein kort flytur.
    Sidan seta er slik dei er så gjer det også ombordstigning litt plagsomt viss ein sit i bakre del av biz kabinen.

Skal du sitje saman så ville eg valgt sete bak kvarandre.

Ellers så er ikkje seta særleg private, og ein ser lett kva naboen ser på sjølv om ein ikkje vil...

Servicen er som nevnt her triveleg med eit glimt i auga, når det gjeld kvalitet på mat så er det vanskeleg og dømme etter ein frukost.

Hadde det vore moro og prøva dei på ein lenger tur?
    Ja! Men mest for servicen sin del, vinutvalget.
    Og ville då hatt sete heilt framme, då vil det om ikkje ana virke litt meir privat.

Attached Files:

mathiasfe, kjeeli, Kalsnes and 10 others like this.
  2. snus_mumrikken

snus_mumrikken Eventyrar

Likes mottatt:
    12,205
    Bonuspoeng:
    183
    Og komme seg inn til Australia skulle vise seg og ta tid :eek:
    Fast track biletten me fekk, fungerte forsåvidt.
    Men siden me hadde fjellsko, samt Real Turmat(frysetørka) så måtte me gå på raudt...

Dette tok ein evighet, skoa våre som vart vaska på New Zealand var visst ikkje godt nok vaska. Sjølv om dei også var desinfisert...
    Så hadde me med oss litt frystetørka mat, dette vart tatt for seg pose for pose. Og etter ei stund satt me igjen uten nokon ting:eek:
    Så ja! Definitivt dei er strenge down under, men me fekk no vaska skoa då.....

Då var det og komme seg til gullkysten.
    Vurderte og ta tog + uber, men rakk ikkje toget og måtte vente ei stund på neste.
    Tog var 86Aud for 2stk + Uber i andre enden og Uber heile vegen var vel 130-140Aud.
    Så då tok me like godt ein Uber heile vegen.

Hadde bestilt overnatting på Voco Goldcoast (IHG)
    Men hadde bonusnetter sjå Hotels.com samt at dette hotellet hadde VIP Gold benefits.
    Når me kom til hotellet så var ingenting av dette på plass :oops:
    Hotellet kunne ikkje hjelpe, så etter ein telefon og litt kasteball hos Hotels.com så kom resepsjonisten bort til meg med ein tommel opp:D

Oppgradert til Deluxe rom i toppetasjen med havutsikt.
    12496200-251D-4243-ABD3-EB60AECD1A0A.jpeg

Så fungerar Hotels.com programmet?
    Ja! (Men det var litt styr denne gongen)
    Og som ho i resepsjonen sa så er fordelane ganske like som det eg hadde fått hos IHG, men no var det hos Hotels ein hadde bonusnetter.

Fekk også x4 drikkebongar på rommet.

KRS, kjeeli, Upsaker and 12 others like this.
  3. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,724
    Bonuspoeng:
    293
    Dere skygga hobbitland i tide får'n si :)

snus_mumrikken liker dette
  4. snus_mumrikken

snus_mumrikken Eventyrar

Likes mottatt:
    12,205
    Bonuspoeng:
    183
    Ja, me har skygga det for ei lita stund sidan :) Litt på etterskudd med reisebrevet, blei litt dårleg med tilgang til nett hist og pist.

RoadKing liker dette
  5. snus_mumrikken

snus_mumrikken Eventyrar

Likes mottatt:
    12,205
    Bonuspoeng:
    183
    Goldcoast:
    Tja, kva skal ein sei? Skal sei litt etterkvart altså!
    Me vurdera jau litt kor me skulle bu, Brisbane eller Gullkysten.
    Valet falt på sistnevnte, rett og slett p.g.a nærleik til parkane som har berg og dalbanar :D Dykk skal vite det at slikt er morosamt for dei vaksne barna!

Men altså det første me måtte gjere når me kom til gullkysten var og besøke doktor dyregod :eek:
    Madammen hadde fått infeksjon i eit gnagsår ho pådrog seg på Samoa.
    Her vil eg bare legge inn litt skryt til Gouda reiseforsikring som me brukar, ringte inn.
    Fekk svar superkjapt, forklarte situasjonen.
    Fekk bare beskjed om at me kunne reise kor me ville, det som var enklast for oss og så fekk me tilbake $ når me kom heim igjen! Jammen så tok dei ikkje Amex også :Dog madammen fekk medisin som fungerte.
    Godt at me kryssa av at me ikkje skulle bruke helsetenestar nokre timar tidlegare ;)
    Sikkert like greit, det var jau rimeleg mykje styr for og komme seg inn.

Det blei til at me kikka litt i nærområdet, eg fekk meg ein løpetur langs stranda.
    15324BBA-AECA-4808-AF4F-4F4ACBBDF916.jpeg

Til middag så besøkte me restauranten nede på hotellet som visstnok skulle ha bra biff, og sidan den skulle vere stengt dei neste 2dagane me vare det så ville me gje den ein sjanse.

Sjappa heitte Cliffords Grill & Lounge, låg på 10/262 av sjapper i Surfarane sitt paradis på TA og var også anbefalt på Culture Trip.

Me bestemte oss for og dele 1kg t-bein steik.
    I starten var det super service, men plutseleg så virka det som dei tok kvelden og ville heim til middag....
    Tok evighet og få maten og dei gløymte heilt og fortelje om kva sausar som var glutenfrie, måtte spørje om drikka o.s.v
    Så når me først fekk maten som forsåvidt ikkje var medium/rå så var me så svoltne at me ikkje orka vente på ein ny biff.
    Så ternigkast 3+ der altså.
    Så me og biffen rektig steikt, samt meir konsistent service kunne dei fort fått betre terningkast.... Men dengong ei.
    056D52D6-ADC1-44E0-968E-AF95C8CDB283.jpeg

mathiasfe, kjeeli, drsyk and 10 others like this.
  6. snus_mumrikken

snus_mumrikken Eventyrar

Likes mottatt:
    12,205
    Bonuspoeng:
    183
    Livet på gullkysten fortsatte.
    No skulle me ta turen til Movieworld for og kjøyre litt berg og dalbanar.
    Me fekk conciergen til og ordne inngangsbilettar og 24t bilett til trikken. Dobbeldipping der altså, både IHG poeng og kredittkort poeng
    Trikk så etterfølgt av buss, gå direkte inn pg vipps så var me inne i parken.
    Dei hadde pynta til jol inne i parken, bilete kom sidevegs og slik går no dagan!
    5A51D938-9D2B-4BCC-A341-9A297ADB4A97.jpeg
    Det blei ikkje så mange fleire bilete, då me låste inne lause gjenstandar.

Men først kjøpte me ‘snike i køen pass’
    Det var verdt investeringa for og sei det slik :D
    Me køyrde karusellar heilt te me blei kvalme :eek: Så då vart det etterkvart på tide og ta buss og trikk tilbake.

veeegard, Upsaker, Kristian and 5 others like this.
  7. snus_mumrikken

snus_mumrikken Eventyrar

Likes mottatt:
    12,205
    Bonuspoeng:
    183
    Eller så blei det litt ølsmaking!
    Ein må jau smake på litt øl.
    Så valgte og ta turen til ‘The House of Brews’
    B48C6D15-C0BD-429F-964C-66DBEB11E51A.jpeg
    Her hadde me også litt mat.
    Eg hadde kyllingklubber, madammen hadde Nachos!
    Ingen av delane smakte eller såg noko særleg bra ut, så her går ein for og drikke ikkje for mat!
    + for særs hyggeleg bartendar som lot meg smake på mange øl til smaks ‘fatet’ mitt :D

8. kosvines

kosvines Senior Medlem

Likes mottatt:
    529
    Bonuspoeng:
    93
    Forsikringsselskapene pleier å være greie de. Jeg fikk også et lite problem i Australia og måtte få en konsultasjon, pluss litt ulike tabletter. Refusjon fra Gjensidige var på konto innen 24 timer etter legebesøket. Kontaktet de aldri på forhånd.:)

snus_mumrikken liker dette
  9. snus_mumrikken

snus_mumrikken Eventyrar

Likes mottatt:
    12,205
    Bonuspoeng:
    183
    Som seg hør og bør så må ein jau også ha seg ein tur på stranda når ein er i Surfarane sitt paradis :D
    Hadde egentleg plan om og surfe også, men fant ingen beachbums på stranda slik umiddelbart, så då vart det med tanken.
    Like greit kanskje? Eg slukar jau som regel 15liter saltvatn under slik aktivitet! Haha
    Men fekk seg no bad, samt at eg fekk meg ein løpetur slik at ein følte seg som Mitch i Baywatch. (Ikkje akkuratt, men me ledde no godt når me tok bilda :p)
    Jaja, rektignok Mitch budde ikkje down-under men dette er detaljar!
    FB346D61-2371-4B65-9433-B89339BF986A.jpeg

Me hadde jau diverse mat-opplevingar men ingen var så veldig bra.
    Skal ta det kjapt i oppsummeringa.
    Men sidan madammen ikkje hadde vore på Teppanyaki så tok me turen til Koo Koo Teopanyaki.
    Og Koo Koo ja det var det verkeleg, litt av eit show. Morosamt jaudå, men eg foretrekker det nok meire på Japansk vis istadenfor all den triksinga flammer o.s.v
    Madammen fekk Kenguru som var veldig god og mør! Faktisk imponerande god.
    Eg ville ha Wagyu, men dette var skuffande. Når ein har vore i Japan så var dette under pari...
    Menmen!
    Dei har forsåvidt ein smaksmeny med salat, ris, storfe, kylling og kenguru til 44AUD så ikkje så aller verst pris.
    BC57F6BE-E458-4E94-9DE0-5156C8C6A5F9.jpeg 40CA3A45-6483-421B-8B5C-E02E3B8078FF.jpeg 19FA41FF-70F5-4EFD-BB30-54BA787E18A0.jpeg

drsyk, jgroneng, Sonictravel and 8 others like this.
  10. snus_mumrikken

snus_mumrikken Eventyrar

Likes mottatt:
    12,205
    Bonuspoeng:
    183
    Goldcoast konklusjon:
    Tja dette virka litt for turistifisert, greit det er det mange plassar som er.
    Men det var i tillegg springbreak eller ‘Schoolies’ som dei kallar det her nede.
    Så sjølv om ein føler seg evigung så føler ein seg ikkje så ung.

-Me trur kanskje me hadde prøva og budd i Brisbane neste gong.
    -Eventuelt budd på same plass men hatt leigebil. Stort sett tungvint med transport og Uber blir fort dyrt.
    -Me tenkte og reise til Nimbin, men dette vart ikkje lett eller eventuelt veldig dyrt med Uber.
    -Ellers så er det mykje og finne på heilt klart, men me var ikkje heilt overbevisst.

Madammen var veldig nøgd med den glutenfrie pizza’n på Costa D’Oro
    Og sa at det måtte vere den beste glutenfrie pizzabotnen ho har smakt.
    Eg må sei meg enig, den var veldig bra! (Nesten så ein trudde det ikkje var sant, men det var forskjell frå min)
    https://no.tripadvisor.com/Restaura...a-Surfers_Paradise_Gold_Coast_Queensland.html

Bolle, drsyk, jgroneng and 5 others like this.
  11. snus_mumrikken

snus_mumrikken Eventyrar

Likes mottatt:
    12,205
    Bonuspoeng:
    183
    Blei jau aldri ferdig med dette reisebrevet, jobben blei travel når ein kom heim frå ferie... Så då stoppa det plutseleg med reisebrev oppdatering.
    I desse corona tider, så er det jau kjekt og sjå tilbake :D

drsyk, Tone398 and Eddie47 like this.
  12. snus_mumrikken

snus_mumrikken Eventyrar

Likes mottatt:
    12,205
    Bonuspoeng:
    183
    Så me takka Goldcoast for gjestfriheten, tok ein Uber til flyplassen.
    I dag skulle Qantas ta oss frå Brisbane til Sydney.
    Me irriterte oss litt over at dei alltid skal ta betalt for bagasjetrallene på flyplassane i Australia.
    Innsjekk gjekk greit, altså bag-drop. Slikt er ein jau ikkje altfor glad i, men det fungerar jau.

drsyk, NorFlight and Eddie47 like this.
  13. snus_mumrikken

snus_mumrikken Eventyrar

Likes mottatt:
    12,205
    Bonuspoeng:
    183
    Så vart det og vandre rett til lounge key Loungen, Graze Grill og bar.
    Blei lettare sjokkert over kor mykje me kunne bruke, men eg lærte at eg måtte betale for gjesten...
    Jaja, me fekk no med oss litt snacks. Ny øl i ølappen o.s.v :)
    1F6D6165-3BE9-4B07-995D-CAC1704A8F01.jpeg

14. snus_mumrikken

snus_mumrikken Eventyrar

Likes mottatt:
    12,205
    Bonuspoeng:
    183
    Blei diverre ikkje så mange bilde frå dette lounge tilbodet. Men kjekt er det uansett.

Det var etterkvart tid for og gå til gaten, men no hadde ei eg er onkel til og vennina landa. Dei var på backpacking tur, så då fekk me helsa på dei. Gitt dei ein klem (dette var i November) og ynskt kvarandre god tur :D

Ombord sjå Qantas, så hadde eg ikkje sjekka setekartet godt nok.
    Hadde sete der det ikkje var noko vindu.

Knyttneve testen var bestått, fekk tilbud om mat men takka høfleg nei.
    Var stappmett etter og ha eti opp summen i «loungen»
    CBEA426D-F104-40D4-BA43-AB8303027838.jpeg
    07BF8BFA-E440-439C-A123-7BB55AA6DE61.jpeg

drsyk, Sonictravel, Kristian and 5 others like this.
  15. snus_mumrikken

snus_mumrikken Eventyrar

Likes mottatt:
    12,205
    Bonuspoeng:
    183
    Ved ankomst i Sydney, så vart det igjen Uber.
    Og ja, eg gløymde og nevne at sjåføren me hadde til flyplassen i Brisbane hadde budd mange år i Sydney. Han kom då altså med litt tips til oss.

Bustad i Sydney var Shangri La.
    Bestilt med GC poeng 8k poeng for 2netter, måtte kjøpe litt poeng for og ha nok.
    Det er normalt 10k poeng for 2netter.
    Men fordel med poeng bestilling vs $ er at romma høgare opp, finare utsikt etc har same poeng pris. Men betalt i $ så kostar det meir....

drsyk, Sonictravel, Kristian and 3 others like this.
  16. snus_mumrikken

snus_mumrikken Eventyrar

Likes mottatt:
    12,205
    Bonuspoeng:
    183
    Sjekk inn gjekk kjapt og greit.
    Når me kom inn på rommet så blei me ganske lamslått! For ein sinnssvak utsikt :eek:
    Det er nok den beste utsikten me har hatt på eit hotellrom nokon gong vertfall.
    Sydney! Du er søren meg kul!
    6CF3BCF6-A151-4909-8C24-30F48F628731.jpeg 5F6016BC-14E6-4A7A-8CE4-6B1227BBC959.jpeg

Aussie74, Kalsnes, drsyk and 7 others like this.
  17. snus_mumrikken

snus_mumrikken Eventyrar

Likes mottatt:
    12,205
    Bonuspoeng:
    183
    Fekk også litt overrasking på rommet :D
    Frukt, sjokolade.
    9E447CF0-4E46-437F-A2F8-758972D8E362.jpeg

drsyk, NorFlight, Sonictravel and 3 others like this.
  18. snus_mumrikken

snus_mumrikken Eventyrar

Likes mottatt:
    12,205
    Bonuspoeng:
    183
    Også ho Emily au då, kanskje ikkje dei beste boblene. Men triveleg overrasking.
    B67389ED-927A-40B1-8B28-7544778F9D07.jpeg 74605502-D97B-4F03-BB06-137FA0F9160F.jpeg

drsyk, NorFlight, Sonictravel and 5 others like this.
  19. snus_mumrikken

snus_mumrikken Eventyrar

Likes mottatt:
    12,205
    Bonuspoeng:
    183
    Ein hadde det rett og slett ikkje så verst :D
    E8BCC548-7F43-4779-921C-4B7A8E57810B.jpeg

Kalsnes, drsyk, NorFlight and 8 others like this.
  20. spacecosmos

spacecosmos EBD

Likes mottatt:
    2,986
    Bonuspoeng:
    93
    Det der så virkelig behagelig ut. :) Enjoy!

Del denne siden