Ser ikke sånn ut. http://www.thaiairways.com/en/exp_thai/Airport_Services/royal_orchid_lounges.page Jeg hadde tatt med meg F stubben og C billetten, med til F loungen. Er de grei så slipper de dem inn. De funka hos Asiana på ICN.
First loungen til Asiana på ICN er jo ikke mye og skryte av. Gullstua til SAS er vel på samme nivå(ish)
Bedre en gullstua, men ikke F verdig. Poenget var bare at jeg hadde heller ikke tilgang siden jeg fløy videre med C. Ta med stubben og prøv sier jeg så er det en sjangs, verste som skjer er at de blir sendt videre. Om det er rolig så har de sikkert ikke noe imot at det kommer inn noen pent kledde gjester.
Noen som vet om det er mulig å ha to billetter med forskjellig utreisedato og samme returdato med bruk av CT?
Er det fortsatt slik at man ikke kan booke SQ First med AmEx CT? Sist jeg forsøkte gikk det ikke, men en kollega mener det er endret..?
hvordan går man frem for å finne flere leg? Er inne på united.com sin side for å søke etter award saver, men jeg finner kun "enkle" reiser. Feks. om jeg søker OSL-BKK så dukker det kun opp reiser med to leg. Hvordan får jeg til en reise via Seoul til BKK for å få mest ut av F-turen? Har 17 dager ferie i november desember hvor jeg ønsker å oppleve First class for første gang. I og med at det ultimate er F med Lufthansa, bør reisen være kortere enn 14 dager for å få muligheten til å få F på hjemreisen også? Hva slags reise booker man for så å forandre til LH F? Venter jeg inntil 14 dager før avreise med å booke? Ønsker en ferie med opplevelser, men også sol og sommer. Har også vurdert Mexico og Argentina. Hva anbefales? (flymessig)
Du må søke opp et og et leg. At det ultimate F er Lufthansa er ikke opplest og vedtatt. De er best på bakken ja, beste loungekonsept for F kunder, men i lufta synes jeg både ANA og Asiana er bedre. Jeg tror ikke jeg ville valgt Lufthansa både på utreise og retur. Utreisen holder Med mindre du velger Sør-Amerika, da er mulighetene begrenset for andre selskap.
Mulig dette er besvart tidligere, men greide ikke å finne noe. Er det mulig med følgende routing? OSL-BKK-HND-SIN-CGK. Det jeg tenker på er om det er et problem at man flyr BKK-HND-SIN man går altså tilbake til en sone man mellomlandet i.
CT jomfru skal ut på sin første CT tur. Hvordan ville dere reist til Oslo - Sapporo i biz under følgende kriterier: * Skal til Japan for å kjøre endeløst pudder, så ønsker mer tid i pudderet enn på flyet * Ønsker kortest mulig reisevei. * Best biz opplevelse. Kan man bestille CT turen i år og reise til neste år? eller må jeg bruke opptjent billett 2016 i 2017? Tenkte å reise 01.02.18 - 11.02.18
Har du opptjent den i 2016 må du bruke den i 2017(i det minste startere reisen da.) Til nå så har vel noen klart å bruke eldre CT hos SAS, men om du endre det minste så ryker CTen. Det er som du skjønner ikke lett å finne best mulig. Det er et kompromiss, du må se hva som er ledig og vil du har kortes mulig vei så får vurdere hvilket C produkt som er tilgjengelig. SAS har er rimelig bra produkt og gir rask reise til NRT, men da flyr du inn til NRT. Ser ut som det er best tilgjengelig flighter fra HND til CTS. Vil du fly inn til HND kan du fly inn med ANA eller lufthansa fra Europa. Eventuelt så kan du se på Asian fra FRA-ICN og ICN videre til CTS.
Forstår jeg deg riktig at man må ha startet reisen fysisk i 2017 og at det ikke holder med å bestille selve reise i 2017
Som @Fredrik81 skriver så har noen klart (mot reglement) å benytte en CT året etter utløp. Men hvis du klarer å booke en tur i 2018 med din 2016 CT kan ikke denne endres. Kommer du til feb 2018 og noe kommer i veien, da er 2016 CT tapt... Og hvis du prøver et slikt stønt, så vær obs på hvilken CT som benyttes - i fall du har opptjent en CT også i 2017. Det har vært tilfeller der nyeste CT benyttes først.